Omdat Adidas graag exclusieve deals sluit. Adidas heeft met Ajax een zeer exclusieve deal geslotenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:52 schreef J.Herrer het volgende:
Oh dat van RKC en Eindhoven wist ik niet, ik volg dan ook geen Jupiler league
Maar waarom richt Adidas zich niet wat meer op de Eredivisie? Groningen ofzo in een adidas shirtje
Oh, dat is wel erg jammer. Waarom laten ze de shirts zien zonder sponsor? Nog niet bekend ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef DIGGER het volgende:
De shirtsponsers ontbreken hier nog op he (ik weet niet hoe dat er bij Chievo uit gaat uitzien, maar het kan haast niet anders dan dat dat de looks drastisch gaat verneuken).
Geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:10 schreef Plastic_Power het volgende:
Vond net deze foto. Prachtig shirt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:05 schreef super-mario het volgende:
Nieuwe uitshirt AFC Ajax 2008-2009
Bron: http://www.afcasupportersclub.nl/
Ze noemen zichzelf niet voor niets de "all whites"quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bijna compleet wit, dat zie je ook niet vaak.
Ja, Clarence Seedorf wilde (terecht) nummer 10 niet afstaan, dus koos Ronaldinho voor zijn geboortejaar.quote:
Yup dat was het nummer van Gilardino alleen wilde Ronaldinho dat niet en heeft hij voor nummer 80 gekozen, om de geweldige reden dat hij in 1980 is geborenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:32 schreef Hung-05 het volgende:
Ronaldinho kon toch ook nr,11 kiezen ofniet?
Juist niet. Zwarte shirts zijn meestal gewoon mooiquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:16 schreef NLweltmeister het volgende:
Zwarte shirts moeten ze verbieden en alle scheidsen weer in het zwart steken
Yup, hebben strepen. Heeft alleen met lichtinval te makenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:55 schreef DonJuanDeMarco het volgende:
Heeft dat derde shirt van Liverpool nu strepen? Op die foto van Gerrard lijkt het van wel, maar op de andere niet.
Voetballen ze in Zanzibarquote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef Federici het volgende:
[ afbeelding ]
Het thuisshirt van Zanzibar! Wie kent het niet? Eilandje in Afrika.. wist niet dat ze een voetbalteam hadden. Shirtjes zijn iig wel prachtig al zeg ik het zelf!
Masita... Dat klinkt als een afvalverwerker.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:25 schreef reem het volgende:
Nieuwe shirt van Willem II wordt ook snel verwacht... van Masita
The most epic fail of them allquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:25 schreef reem het volgende:
Nieuwe shirt van Willem II wordt ook snel verwacht... van Masita
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:34 schreef reem het volgende:
Ja ik ga gewoon weer bijna terugverlangen naar hummel...
Je hebt het shirt zelf ontworpen?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 13:48 schreef Federici het volgende:
Shirtjes zijn iig wel prachtig al zeg ik het zelf!
Hihi, leuk garpje.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Het logo is toch al 100 jaar fout?
Je bent niet de enige met dat probleem. Kappa.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, heb ik net het uitshirtje gekocht. Kan ik weer terug, foutje in het logo.
Helemaal niet gezien in de winkel
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met dat probleem. Kappa.![]()
wel leuk dat kuyt bij de shirtpresentatie staat. geeft toch aan dat hij een belangrijke rol in het team heeft. want echt fotogeniek is hij nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Hung-05 het volgende:
Liverpool 3e presentatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayern Munchen 2e en 3e Tenue
[ afbeelding ]
AC MIlan,, Ronaldinho nr 80
[ afbeelding ]
Juistquote:
Lijkt een beetje op het Ajax uitshirt van een aantal jaren geleden!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:03 schreef Hung-05 het volgende:
Hier kun je beter de strepen zien;
[ afbeelding ]
Inderdaad, Jammer is dat want het verneukt een shirt enorm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef Grunner het volgende:
Twente net als Groningen (met dat autootje) die lelijke toevoeging tussen het logo en het merk. Zonde.
Ze gaan natuurlijk niet allemaal gebruikt worden. En zelf vindt ik het zo wel veel beter. Zo heb je als supporter meer keusquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Federici het volgende:
Vier shirts... Kom op zeg. Echt, een derde shirt vind ik tot daar aan toe, maar vier.. Come on.. ://
Dat snap ik zelf niet helemaal.. Waarom zou ik zo veel keus willen hebben. Als ik een shirt koop, koop ik eig altijd het thuisshirt.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk niet allemaal gebruikt worden. En zelf vindt ik het zo wel veel beter. Zo heb je als supporter meer keus.
Waar?quote:Op woensdag 30 juli 2008 20:53 schreef Tim21 het volgende:
Nike heeft de WK shirts van Nederland '98 weer in de verkoop. ¤65,-
Iemand die een plek weet waar je ze nog officieel kunt bedrukken?![]()
[ afbeelding ]
Trabzonspor heeft er dit seizoen zelfs 5 !!!! (en 23 nieuwe spelersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:50 schreef Federici het volgende:
Vier shirts... Kom op zeg. Echt, een derde shirt vind ik tot daar aan toe, maar vier.. Come on.. ://
Die nieuwe spelers lijken wel akelig veel op elkaar.quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Trabzonspor heeft er dit seizoen zelfs 5 !!!! (en 23 nieuwe spelers)
![]()
[ afbeelding ]
Eerste en derde shirt zijn echt prachtigquote:Op zondag 27 juli 2008 20:23 schreef xminator het volgende:
Prachtige nieuwe shirtjes van Fenerbahçe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een stuk of 12 keerquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:38 schreef Bjoro het volgende:
was de nieuwe arsenal-uit al langsgekomen ?
[ afbeelding ]
Legea jat schaamteloos van ieder ander merk zijn templates.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:18 schreef Hung-05 het volgende:
Legea is namaak van Adidas zeg,,,
maar wel fraai shirt, kkom regelmatig naar vitesse kijke, wordt t uitshirt nog veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |