Hihi, leuk garpje.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:54 schreef BB-boy het volgende:
Het logo is toch al 100 jaar fout?

Je bent niet de enige met dat probleem. Kappa.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:09 schreef MarkNMGN het volgende:
Pff, heb ik net het uitshirtje gekocht. Kan ik weer terug, foutje in het logo.
Helemaal niet gezien in de winkel
[ afbeelding ]
 Hopelijk zijn die geruchten over de overstap naar Puma waar.
 Hopelijk zijn die geruchten over de overstap naar Puma waar.

Echt waar?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met dat probleem. Kappa.

Koop ook eigenlijk ook nooit shirtjes, maar ik vond deze zo mooi dat ik me toch heb laten verleiden.
  Koop ook eigenlijk ook nooit shirtjes, maar ik vond deze zo mooi dat ik me toch heb laten verleiden.

wel leuk dat kuyt bij de shirtpresentatie staat. geeft toch aan dat hij een belangrijke rol in het team heeft. want echt fotogeniek is hij nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:25 schreef Hung-05 het volgende:
Liverpool 3e presentatie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bayern Munchen 2e en 3e Tenue
[ afbeelding ]
AC MIlan,, Ronaldinho nr 80
[ afbeelding ]

Juistquote:

Lijkt een beetje op het Ajax uitshirt van een aantal jaren geleden!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:03 schreef Hung-05 het volgende:
Hier kun je beter de strepen zien;
[ afbeelding ]

Inderdaad, Jammer is dat want het verneukt een shirt enorm.quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:21 schreef Grunner het volgende:
Twente net als Groningen (met dat autootje) die lelijke toevoeging tussen het logo en het merk. Zonde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |