Lijkt me echt iets wat met Devolder gaat gebeuren.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:53 schreef Ereinion het volgende:
Ik verwacht ook geen grote tijdsverschillen, maar als je niet goed bent heb je zo een seconde of 20 aan de broek als de Valverdes en andere Kirchens de overdrive erin zetten.
Idd.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets wat met Devolder gaat gebeuren.
Het is niet alleen die laatste 1,5 km van 10%, ook die 7,4 km daarvoor van 5,7% hakt er aardig in.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:59 schreef Flashmachine het volgende:
Hushovd geef ik GEEN kans hier, met 10% stijgingspercentage. De enige sprinter die nog een heel klein kansje maakt op top 15 is Duque denk ik, wie zelf mee was in een ontsnapping in een bergrit (vuelta) en hem uiteraard ook won. Echte favorieten hier zijn zoals hier boven genoemd, Valverde, Cunego, Ricco, Kirchen en wellicht een of beide Schlecks.
Hoezo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:50 schreef franklop het volgende:
En weer tijdverlies voor types als Menchov, Sastre, Schleckjes e.d.
Samuel Sanchez deed het wel oké, werd 21e dus waarschijnlijk doe ik hem in mn rondemaster team. De andere Sanchez viel wel beetje tegenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:30 schreef Gitanki het volgende:
Hopelijk kan Samuel Sanchez ook meedoen, maar gezien zijn tijdrit vrees ik daarvoor..
Opnieuw in de laatste kilometer nog even een halve minuut prijsgevenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets wat met Devolder gaat gebeuren.
Maar dat geeft aan dat hij nog niet helemaal top is, maar wellicht eindigt ie wel vooraan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:42 schreef Irving het volgende:
[..]
Samuel Sanchez deed het wel oké, werd 21e dus waarschijnlijk doe ik hem in mn rondemaster team. De andere Sanchez viel wel beetje tegen
lol ik zat net te kijken hoe goed "die Piep-o-li" in de achterhoede aan het rijden is..quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Piepoli gaat het doen.
In de aanval en dan seconden verliezen zoals in Zwitserlandquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Opnieuw in de laatste kilometer nog even een halve minuut prijsgeven
Je bedoelt of die meetelt voor het bergklassement? Staat volgens mij heel duidelijk een rood 2tje boven de aankomstplaatsquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
een nitwit vraagje, maar waarom heeft de aankomst geen categorie meegekregen ?
Er staat toch echt een 2 achter Super-Besse, en ook in het plaatje van de laatste kilometers staat een 2 bij de aankomstquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Kijk dan nog maar eens goed naar het profielkaartje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Hij had het niet tegen jou, maar dit soort bergen zijn zeker te hoog gegrepen voor Freire en Pozzato.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef Ironswan het volgende:
Waarom een onnzele vraag, Freire is zker niet een van de minderen op de heuvels, toch???
Ik denk dat dit wel wat te hoog is gegrepen, maarja.
Ze moeten wel, dat is de enige manier op zich in de (Franse) kijker te rijden. Voor een klassement hoeven ze het niet te doen, wel voor ritoverwinning in een ontsnapping. Zoals vandaag weer bijna is gelukt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef Abrikoosz het volgende:
Houdt niemand trouwens rekening met Chavanel? Het lijkt immers alsof de Fransen in elke etappe willen uitblinken..
Enkel als ze overleven na een vlucht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Sporttv het volgende:
Hebben Moreau en Dessel misschien kans?
Zie openingspostquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:58 schreef KingOfPop het volgende:
Ik weet niet of de aankomst dezelfde is als deze in '96, maar daar zat er een hele scherpe bocht 100 meter voor de finish. Ze knalden daar omhoog en reden bijna rechtdoor het publiek in, die aankomst is wel op youtube te vinden..
Volg je het wielrennen uberhaupt welquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Abrikoosz het volgende:
Geen enkele kans dat Schumacher 'die gelbe' behoudt.
Niet de mijne in ieder gevalquote:'onze' Menchov
Moreau kan het wel aan, maar dan moet hij niet wachten tot de laatste kilometer, daarvoor is hij niet explosief genoeg. Dessel, hm, daarvan weet ik niet echt hoe z'n vorm is op het moment.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Sporttv het volgende:
Hebben Moreau en Dessel misschien kans?
Dat zal 'ie zeker willen. Heeft 'ie ook al aangegeven.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:05 schreef crv het volgende:
ik denk toch dat je met aan zekerheid grenzende waarschijlijkheid kan zeggen dat Moreau en Voigt er vandoor gaan, Ik verwacht eigenlijk wel een wat groter groepje "kanslozen" en de groten vinden het best.
Enige puntje is dat schumi misschien de trui wil verdedigen. want deze rit kan die best nog aan
Amen, vind het ook erg leuk en vooral omdat het nog niet eens hele zware etappes zijn die ze voorgeschoteld hebben gekregen. En morgen gaat Ricco' er samen met Marco Marzano vandoor, vervolgens legt Marzano Ricco er in een sprint a deux op. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:30 schreef Ereinion het volgende:
Het is al vaak gezegd, maar erg mooi dat deze etappe zo vroeg komt. Vrijdag is ook een niet te onderschatten rit, zaterdag nog een vlakke etappe, en dan al naar de Pyreneeën. Dit is verreweg de leukste eerste tourweek in jaren. Ze hebben goed naar het rittenschema van de Giro gekeken, iets wat alleen maar valt toe te juichen.
Ben ook benieuwd, hij heeft zeker wat goed te makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:52 schreef kawotski het volgende:
Ricco heeft gezegd deze en Alphe d'Huez te gaan winnen. ben benieuwd.
ja, vind ik ook, dit parcours heeft wat van een giro, met tussenritjes vroeg in de ronde.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:30 schreef Ereinion het volgende:
Het is al vaak gezegd, maar erg mooi dat deze etappe zo vroeg komt. Vrijdag is ook een niet te onderschatten rit, zaterdag nog een vlakke etappe, en dan al naar de Pyreneeën. Dit is verreweg de leukste eerste tourweek in jaren. Ze hebben goed naar het rittenschema van de Giro gekeken, iets wat alleen maar valt toe te juichen.
Denk het niet aangezien aanvallen niet in het tourboekje van de rabo's staatquote:
Misschien op basis van het feit dat dit een rit is die op papier geschikt is voor aanvallers en Txurruka vorig jaar de Supercombativité won. Maar die sterft op die laatste klim, hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef Sporttv het volgende:
Was misschien ook al van plan Txurrurka te doen zag het ook al in het AD
Klopt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:51 schreef Blik het volgende:
12:30 vertrekken ze volgens mij
Die is pas vanaf de reguliere uitzending. Dus lekker lang etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef FRW1912 het volgende:
Mooi zoNu eten en dan lekker de livestream van de NOS kijken op me werk
Dan heb ik gelukkig ook nog tijd over om te werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:06 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Die is pas vanaf de reguliere uitzending. Dus lekker lang eten
naar mijn mening niet in topvorm, ik gok op Valverde vandaag (als hij geen last heeft gehad van zijn valpartij van gisteren..)quote:
alweer enkel fransenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:44 schreef wimderon het volgende:
Drie man vooruit: Sylvain Chavanel, Bichot en Vaugrenard, een kleine minuut daarachter het peloton.
Ik verwacht niet dat dit groepje vooruit gaat blijven tot de streep. Chavanel staat maar op 2:10 van Schumacher en daarnaast verwacht ik zeker dat Saunier gaat rijden voor Ricco met misschien nog andere ploegen die de etappe willen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Chavanel kunnen we dus hoogst waarschijnlijk schrappen als winnaar van vandaag (Ik ga er vanuit dat Schumacher ze laat rijden, en dan voor de slotklim of tijdens de slotklim in wilt rekenen)
Als ze voorop blijven in deze beginfase uiteraard
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Ereinion het volgende:
En Fuckler vreest natuurlijk zijn bolletjestrui als Chavanel wegblijft.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Ereinion het volgende:
Alsof die fransen zo'n schoon volkje waren/zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval wel een Tour de France dit jaar
Eerste geluiden van de Franse commentatoren zijn ook duidelijk: Zie je wel dat Fransen kunnen fietsen, als de rest maar geen doping gebruikt
quote:13:05 - There They Go!
With the toilet stop accounted for, the yellow jersey is rolling again. He’s nestled in amongst the peloton which is now at the 28km mark and 2’10" behind the three escapees.
13:02 - Watch The Lead Grow...
The yellow jersey has decided it’s time to stop and answer the call of nature. Hark, can you hear it? It seems that plenty of others in the peloton can. They too are taking this chance to do likewise.
This is the time for the leaders to push on and increase their lead which, at the last check, was 1’00" at the 26km mark.
Als er geen gekke dingen gebeuren zullen de klassementsrenners enkel de schade proberen te beperken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:10 schreef Sautor het volgende:
Ik hoop dat we vandaag al kunnen zien hoe en wat de verschillen in het klassement gaan zijn, maar ik ben bang dat de echte klassementsrenners sowieso gaan wachten tot de pyreneeen of misschien zelfs wel de alpen.
Afgesproken werk ditquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Die Fransen proberen t wel steeds hoor!
Hoezo kut? Kunnen zij toch niets aan doen dat er niemand anders mee ontsnapt?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hoezo kut? Kunnen zij toch niets aan doen dat er niemand anders mee ontsnapt?
Voeckler is realistiosch, hij kan so wie so niet meer de bolletjestrui halen, op de top van super besse kun je 40 punten halen. Voeckler is al blij genoeg met de 4 dagen in de bolletjestruiquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef crv het volgende:
snap alleen niet dat die Voeckler die Chavanel laat gaan
Er zijn 2 4e categorie bergjes, dan nog de Col de la Croix-Morand (2e cat.).. Dit samen met zijn 19 punten is toch wel wat meer dan dat er op de meet ligt voor de winnaar... als Voeckler mee was gesprongen had hij wel degelijk die trui kunnen behouden.. Volgens mij kan zelfs Chavanel als ie 3 keer als eerste boven komt die trui nog pakken, ondanks de laatste beklimming (die is toch dubbele punten of is dat niet meer?)quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Voeckler is realistiosch, hij kan so wie so niet meer de bolletjestrui halen, op de top van super besse kun je 40 punten halen. Voeckler is al blij genoeg met de 4 dagen in de bolletjestrui
Hij kan nog als vierde boven komen van die eerste col van tweede categorie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Er zijn 2 4e categorie bergjes, dan nog de Col de la Croix-Morand (2e cat.).. Dit samen met zijn 19 punten is toch wel wat meer dan dat er op de meet ligt voor de winnaar... als Voeckler mee was gesprongen had hij wel degelijk die trui kunnen behouden.. Volgens mij kan zelfs Chavanel als ie 3 keer als eerste boven komt die trui nog pakken, ondanks de laatste beklimming (die is toch dubbele punten of is dat niet meer?)
edit: er zijn 3, 3, 10 en 20 punten te verdienen vandaag... als Voeckler mee was gegaan had ie aan 2 puntjes genoeg gehad om gewoon die trui te houden... nu gaat ie hem waarschijnlijk kwijt zijn aan de winnaar van vandaag of aan Chavanel!
Ze luisteren naar jequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat is al aardig wat, verwacht dat Schumacher en co. wel zo zullen gaan rijden dan...
LOLquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval wel een Tour de France dit jaar
Eerste geluiden van de Franse commentatoren zijn ook duidelijk: Zie je wel dat Fransen kunnen fietsen, als de rest maar geen doping gebruikt
Toine van Peperstraten sprak ooit Voeckler op bovenstaande manier uit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Ereinion het volgende:
En behoorlijk snel ookquote:
Daardoor loopt een tijdsverschil niet opquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Kom volgens mij omdat de kopgroep aan het dalen was op het moment dat het peloton nog in de klim zat.
Zal zo wel weer wat teruglopen.
De helft was aan het pissen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lag het aan mij of leek het peloton net heel erg klein?
En met al zijn 'VVV' kennis weet hij toch weer de blunder te begaan door de Puy de Dome als hoogste piek van het gebied te betitelenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Herber gaat speculeren: Vaak heeft hij bij renner 2 of 3 al een ander verhaal in zijn hoofd wat eruit moet en dan is hij al weer afgehaakt.
Was het niet Michael Boogerd die daar mee kwam?quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten sprak ooit Voeckler op bovenstaande manier uit.![]()
Waarom toch?quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:01 schreef PETERWINNEN het volgende:
Elke keer hoop je weer dat er een Nederlander bijzit.... jaar in jaar uit..
Gelukkig heeft hij verstand van de plaatselijke vulkanenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef pullup het volgende:
[..]
En met al zijn 'VVV' kennis weet hij toch weer de blunder te begaan door de Puy de Dome als hoogste piek van het gebied te betitelen
dat is voorlopig wel het woord van de dag iddquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe vaak zou Herbert vandaag al 'vulkaan' gezegd hebben?
het is wel duidelijk: die wilden nog droog aankomen. helaas is dit briljante plan misluktquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:19 schreef Ericr het volgende:
Gerolsteiner is wel erg vroeg met de inhaalslag bezig of willen ze gewoon vroeg binnen zijn?
Jep, daarom is het zo verschrikkelijk zonde dat Zaugg niet kon starten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Misschien dat Gerolsteiner ze voor de eerste berg in het vizier willen hebben?
Buiten Fothen/Kohl hebben ze volgens mij weinig manschappen voor berg-op?
Forget it.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:40 schreef RemcoW85 het volgende:
Kilmeter of 18 nog voor de klim, verschil nog steeds 3 minuten. Zou misschien nog kunnen voor Chavanel..
het is daar wel een stukkie warmer dan hierquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:37 schreef PETERWINNEN het volgende:
Wat een pleuris weer daar zeg, lekker vooruitzicht . 't lijkt wel Holland
Dat zeiden ze jaquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:11 schreef TheArt het volgende:
Schijnen Herbert en Maarten net Gerdus Lindeman te hebben gezegd? Iemand die dat kan bevestigen.
Zo ja:![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij hebben ze ook galopperende paarden.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een bandje met koeiengeluiden.
Hi-la-risch!
Echt verschrikkelijk inderdaad, laat die fransen een beetje normaal doen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een bandje met koeiengeluiden.
Hi-la-risch!
Om nog maar over de sfeervolle vogeltjes in bossen en luidende klokken in dorpjes te zwijgen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook galopperende paarden.
Ja en hier ook. Ik weet nu wel dat niemand hier Herbert en Maarten kan luchten. Zap dan naar de Belg.quote:
gebeurt toch niets bij de favorieten.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:09 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom moet ik bij de ontknoping nou net in de trein zitten?
Wat hij zegt idd..quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja en hier ook. Ik weet nu wel dat niemand hier Herbert en Maarten kan luchten. Zap dan naar de Belg.
Denk zelf de laatste... Aangezien er hierna een lange afdaling komt, dus dat is een goed herstelmoment voor velen..quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:12 schreef Gurkmeister het volgende:
Zou het op deze beklimming al los gaan (Devolder wellicht), of wordt er gewacht tot de laatste?
Zabel, Duque, Pozzato. Maar zou ook zomaar weer een etappe kunnen worden voor de avonturiers die weg 'mogen' blijven. Ploegen die zich niet stuk willen rijden voor de zware Pyreneen etappes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik kijk trouwens ff naar het kaartje van morgen, dat is weer typisch zo`n etappe waar de sterkere sprinters (die ook de bergen enigzins goed doorkomen) nog iets kunnen flikken. Weer zo`n lastige om te voorspellen.
Nope, hier doet één het nog steeds.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij iemand anders ook belg weg gevallen?
heb ook geen Belg meer (UPC heb ik)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij iemand anders ook belg weg gevallen?
Ja dat horen wij ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Guard het volgende:
nog wat "kunstwerk natuurgebied" gezever van Herbert
valverde gaat voor de etappe overwinning lijkt mij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Gurkmeister het volgende:
Zo zeg, de Caisses trekken hard door. Dat belooft wat voor de finale!
Hopen dat Valverde wat kan terug winnen aan tijd.
Je moet niets. Radio, Eurosport, etc.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sporza-Live online doet het vanmiddag ook niet trouwens
Nu moet ik naar Herbert luisteren
geen probleem hier ook upc (digitaal)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
heb ook geen Belg meer (UPC heb ik)
Vond het wel erg toevallig ja :pquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Herbert heeft het over een blauwe leeuw genaamd Jean Muldér...Verkapte Postbank reclame dit?
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Herbert heeft het over een blauwe leeuw genaamd Jean Muldér...Verkapte Postbank reclame dit?
Tenzij ze het programma sponsoren.. anders sueen die hap!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
zo jammer dat die niet meer mag. Die cirkelbeklimming is inderdaad heel apart wsat Maarten al zei.quote:
Ik dacht al dat ik zoiets hoordequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:44 schreef borisz het volgende:
Jean Muldér en een getoverde blauwe leeuw
Toen waren ze beiden even vaak als eerste/tweede bovengekomen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:42 schreef Bartoli het volgende:
zou me niks verbazen als diegene (Fuckler or Chavanel) die als eerste aan de meet is de bollen krijgt of in geval van Titi behoud. Was dat in de 2e etappe ofzo ook niet met Voeckler en Schröder dacht ik.
in dat geval idd Chavanelquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen waren ze beiden even vaak als eerste/tweede bovengekomen.
Tja, is de meest voor de hand liggende inderdaad. Kijken wat de Kirchens, Cunegos en Schlekjes hem in de weg kunnen leggen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Valverde pakt deze etappe mark my words
Gewaagdquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:47 schreef Palmboom313 het volgende:
Valverde pakt deze etappe mark my words
De Schlecks moeten dan weg zien te komen, in de sprint leggen ze het af en wegkomen zie ik eigenlijk niet gebeuren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, is de meest voor de hand liggende inderdaad. Kijken wat de Kirchens, Cunegos en Schlekjes hem in de weg kunnen leggen...
Laatste 500 meter vlakt juist weer af naar een procentje of 4/5.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Gurkmeister het volgende:
Is het laatste stuk niet iets te stijl voor Valverde? Misschien toch Cunego of Ricco?
Hij heeft toch genoeg stijl?quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:52 schreef Gurkmeister het volgende:
Is het laatste stuk niet iets te stijl voor Valverde? Misschien toch Cunego of Ricco?
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft toch genoeg stijl?
Denk niet dat het te steil voor hem is overigens.
was net te zien. Met ten dam flecha en moerenhout.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar zit Menchov trouwens? Heb het pas vanaf een minuut of 30 geleden gekeken.
Zag hem inderdaad net toen ik het had gepost. Thanks!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:59 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
was net te zien. Met ten dam flecha en moerenhout.
Nou voila, daar kreeg je hem in beeld.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Waar zit Menchov trouwens? Heb het pas vanaf een minuut of 30 geleden gekeken.
Blijkbaar toch Le Mevel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:06 schreef TheArt het volgende:
Fofonov of Le Mevel. Gok op Fofonov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |