Enkel als ze overleven na een vlucht.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Sporttv het volgende:
Hebben Moreau en Dessel misschien kans?
Zie openingspostquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:58 schreef KingOfPop het volgende:
Ik weet niet of de aankomst dezelfde is als deze in '96, maar daar zat er een hele scherpe bocht 100 meter voor de finish. Ze knalden daar omhoog en reden bijna rechtdoor het publiek in, die aankomst is wel op youtube te vinden..
Volg je het wielrennen uberhaupt welquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:25 schreef Abrikoosz het volgende:
Geen enkele kans dat Schumacher 'die gelbe' behoudt.
Niet de mijne in ieder gevalquote:'onze' Menchov
Moreau kan het wel aan, maar dan moet hij niet wachten tot de laatste kilometer, daarvoor is hij niet explosief genoeg. Dessel, hm, daarvan weet ik niet echt hoe z'n vorm is op het moment.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:46 schreef Sporttv het volgende:
Hebben Moreau en Dessel misschien kans?
Dat zal 'ie zeker willen. Heeft 'ie ook al aangegeven.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:05 schreef crv het volgende:
ik denk toch dat je met aan zekerheid grenzende waarschijlijkheid kan zeggen dat Moreau en Voigt er vandoor gaan, Ik verwacht eigenlijk wel een wat groter groepje "kanslozen" en de groten vinden het best.
Enige puntje is dat schumi misschien de trui wil verdedigen. want deze rit kan die best nog aan
Amen, vind het ook erg leuk en vooral omdat het nog niet eens hele zware etappes zijn die ze voorgeschoteld hebben gekregen. En morgen gaat Ricco' er samen met Marco Marzano vandoor, vervolgens legt Marzano Ricco er in een sprint a deux op. Lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:30 schreef Ereinion het volgende:
Het is al vaak gezegd, maar erg mooi dat deze etappe zo vroeg komt. Vrijdag is ook een niet te onderschatten rit, zaterdag nog een vlakke etappe, en dan al naar de Pyreneeën. Dit is verreweg de leukste eerste tourweek in jaren. Ze hebben goed naar het rittenschema van de Giro gekeken, iets wat alleen maar valt toe te juichen.
Ben ook benieuwd, hij heeft zeker wat goed te makenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:52 schreef kawotski het volgende:
Ricco heeft gezegd deze en Alphe d'Huez te gaan winnen. ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |