Samuel Sanchez deed het wel oké, werd 21e dus waarschijnlijk doe ik hem in mn rondemaster team. De andere Sanchez viel wel beetje tegenquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:30 schreef Gitanki het volgende:
Hopelijk kan Samuel Sanchez ook meedoen, maar gezien zijn tijdrit vrees ik daarvoor..
Opnieuw in de laatste kilometer nog even een halve minuut prijsgevenquote:Op woensdag 9 juli 2008 12:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me echt iets wat met Devolder gaat gebeuren.
Maar dat geeft aan dat hij nog niet helemaal top is, maar wellicht eindigt ie wel vooraan.quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:42 schreef Irving het volgende:
[..]
Samuel Sanchez deed het wel oké, werd 21e dus waarschijnlijk doe ik hem in mn rondemaster team. De andere Sanchez viel wel beetje tegen
lol ik zat net te kijken hoe goed "die Piep-o-li" in de achterhoede aan het rijden is..quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Piepoli gaat het doen.
In de aanval en dan seconden verliezen zoals in Zwitserlandquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Opnieuw in de laatste kilometer nog even een halve minuut prijsgeven
Je bedoelt of die meetelt voor het bergklassement? Staat volgens mij heel duidelijk een rood 2tje boven de aankomstplaatsquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
een nitwit vraagje, maar waarom heeft de aankomst geen categorie meegekregen ?
Er staat toch echt een 2 achter Super-Besse, en ook in het plaatje van de laatste kilometers staat een 2 bij de aankomstquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Kijk dan nog maar eens goed naar het profielkaartje.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
Hij had het niet tegen jou, maar dit soort bergen zijn zeker te hoog gegrepen voor Freire en Pozzato.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef Ironswan het volgende:
Waarom een onnzele vraag, Freire is zker niet een van de minderen op de heuvels, toch???
Ik denk dat dit wel wat te hoog is gegrepen, maarja.
Ze moeten wel, dat is de enige manier op zich in de (Franse) kijker te rijden. Voor een klassement hoeven ze het niet te doen, wel voor ritoverwinning in een ontsnapping. Zoals vandaag weer bijna is gelukt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:28 schreef Abrikoosz het volgende:
Houdt niemand trouwens rekening met Chavanel? Het lijkt immers alsof de Fransen in elke etappe willen uitblinken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |