alweer enkel fransenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:44 schreef wimderon het volgende:
Drie man vooruit: Sylvain Chavanel, Bichot en Vaugrenard, een kleine minuut daarachter het peloton.
Ik verwacht niet dat dit groepje vooruit gaat blijven tot de streep. Chavanel staat maar op 2:10 van Schumacher en daarnaast verwacht ik zeker dat Saunier gaat rijden voor Ricco met misschien nog andere ploegen die de etappe willen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Chavanel kunnen we dus hoogst waarschijnlijk schrappen als winnaar van vandaag (Ik ga er vanuit dat Schumacher ze laat rijden, en dan voor de slotklim of tijdens de slotklim in wilt rekenen)
Als ze voorop blijven in deze beginfase uiteraard
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Ereinion het volgende:
En Fuckler vreest natuurlijk zijn bolletjestrui als Chavanel wegblijft.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Ereinion het volgende:
Alsof die fransen zo'n schoon volkje waren/zijnquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval wel een Tour de France dit jaar
Eerste geluiden van de Franse commentatoren zijn ook duidelijk: Zie je wel dat Fransen kunnen fietsen, als de rest maar geen doping gebruikt
quote:13:05 - There They Go!
With the toilet stop accounted for, the yellow jersey is rolling again. He’s nestled in amongst the peloton which is now at the 28km mark and 2’10" behind the three escapees.
13:02 - Watch The Lead Grow...
The yellow jersey has decided it’s time to stop and answer the call of nature. Hark, can you hear it? It seems that plenty of others in the peloton can. They too are taking this chance to do likewise.
This is the time for the leaders to push on and increase their lead which, at the last check, was 1’00" at the 26km mark.
Als er geen gekke dingen gebeuren zullen de klassementsrenners enkel de schade proberen te beperken.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:10 schreef Sautor het volgende:
Ik hoop dat we vandaag al kunnen zien hoe en wat de verschillen in het klassement gaan zijn, maar ik ben bang dat de echte klassementsrenners sowieso gaan wachten tot de pyreneeen of misschien zelfs wel de alpen.
Afgesproken werk ditquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Die Fransen proberen t wel steeds hoor!
Hoezo kut? Kunnen zij toch niets aan doen dat er niemand anders mee ontsnapt?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Hoezo kut? Kunnen zij toch niets aan doen dat er niemand anders mee ontsnapt?
Voeckler is realistiosch, hij kan so wie so niet meer de bolletjestrui halen, op de top van super besse kun je 40 punten halen. Voeckler is al blij genoeg met de 4 dagen in de bolletjestruiquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:23 schreef crv het volgende:
snap alleen niet dat die Voeckler die Chavanel laat gaan
Er zijn 2 4e categorie bergjes, dan nog de Col de la Croix-Morand (2e cat.).. Dit samen met zijn 19 punten is toch wel wat meer dan dat er op de meet ligt voor de winnaar... als Voeckler mee was gesprongen had hij wel degelijk die trui kunnen behouden.. Volgens mij kan zelfs Chavanel als ie 3 keer als eerste boven komt die trui nog pakken, ondanks de laatste beklimming (die is toch dubbele punten of is dat niet meer?)quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:27 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Voeckler is realistiosch, hij kan so wie so niet meer de bolletjestrui halen, op de top van super besse kun je 40 punten halen. Voeckler is al blij genoeg met de 4 dagen in de bolletjestrui
Hij kan nog als vierde boven komen van die eerste col van tweede categorie.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:32 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]
Er zijn 2 4e categorie bergjes, dan nog de Col de la Croix-Morand (2e cat.).. Dit samen met zijn 19 punten is toch wel wat meer dan dat er op de meet ligt voor de winnaar... als Voeckler mee was gesprongen had hij wel degelijk die trui kunnen behouden.. Volgens mij kan zelfs Chavanel als ie 3 keer als eerste boven komt die trui nog pakken, ondanks de laatste beklimming (die is toch dubbele punten of is dat niet meer?)
edit: er zijn 3, 3, 10 en 20 punten te verdienen vandaag... als Voeckler mee was gegaan had ie aan 2 puntjes genoeg gehad om gewoon die trui te houden... nu gaat ie hem waarschijnlijk kwijt zijn aan de winnaar van vandaag of aan Chavanel!
Ze luisteren naar jequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:46 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat is al aardig wat, verwacht dat Schumacher en co. wel zo zullen gaan rijden dan...
LOLquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Het is in elk geval wel een Tour de France dit jaar
Eerste geluiden van de Franse commentatoren zijn ook duidelijk: Zie je wel dat Fransen kunnen fietsen, als de rest maar geen doping gebruikt
Toine van Peperstraten sprak ooit Voeckler op bovenstaande manier uit.quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef Ereinion het volgende:
En behoorlijk snel ookquote:
Daardoor loopt een tijdsverschil niet opquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:53 schreef RemcoW85 het volgende:
Kom volgens mij omdat de kopgroep aan het dalen was op het moment dat het peloton nog in de klim zat.
Zal zo wel weer wat teruglopen.
De helft was aan het pissen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lag het aan mij of leek het peloton net heel erg klein?
En met al zijn 'VVV' kennis weet hij toch weer de blunder te begaan door de Puy de Dome als hoogste piek van het gebied te betitelenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:59 schreef One_of_the_few het volgende:
Herber gaat speculeren: Vaak heeft hij bij renner 2 of 3 al een ander verhaal in zijn hoofd wat eruit moet en dan is hij al weer afgehaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |