ja, vind ik ook, dit parcours heeft wat van een giro, met tussenritjes vroeg in de ronde.quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:30 schreef Ereinion het volgende:
Het is al vaak gezegd, maar erg mooi dat deze etappe zo vroeg komt. Vrijdag is ook een niet te onderschatten rit, zaterdag nog een vlakke etappe, en dan al naar de Pyreneeën. Dit is verreweg de leukste eerste tourweek in jaren. Ze hebben goed naar het rittenschema van de Giro gekeken, iets wat alleen maar valt toe te juichen.
Denk het niet aangezien aanvallen niet in het tourboekje van de rabo's staatquote:
Misschien op basis van het feit dat dit een rit is die op papier geschikt is voor aanvallers en Txurruka vorig jaar de Supercombativité won. Maar die sterft op die laatste klim, hoor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:00 schreef Sporttv het volgende:
Was misschien ook al van plan Txurrurka te doen zag het ook al in het AD
Klopt.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:51 schreef Blik het volgende:
12:30 vertrekken ze volgens mij
Die is pas vanaf de reguliere uitzending. Dus lekker lang etenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:05 schreef FRW1912 het volgende:
Mooi zoNu eten en dan lekker de livestream van de NOS kijken op me werk
Dan heb ik gelukkig ook nog tijd over om te werkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:06 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Die is pas vanaf de reguliere uitzending. Dus lekker lang eten
naar mijn mening niet in topvorm, ik gok op Valverde vandaag (als hij geen last heeft gehad van zijn valpartij van gisteren..)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |