Nope, hier doet één het nog steeds.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij iemand anders ook belg weg gevallen?
heb ook geen Belg meer (UPC heb ik)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij iemand anders ook belg weg gevallen?
Ja dat horen wij ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Guard het volgende:
nog wat "kunstwerk natuurgebied" gezever van Herbert
valverde gaat voor de etappe overwinning lijkt mij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Gurkmeister het volgende:
Zo zeg, de Caisses trekken hard door. Dat belooft wat voor de finale!
Hopen dat Valverde wat kan terug winnen aan tijd.
Je moet niets. Radio, Eurosport, etc.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sporza-Live online doet het vanmiddag ook niet trouwens
Nu moet ik naar Herbert luisteren
geen probleem hier ook upc (digitaal)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
heb ook geen Belg meer (UPC heb ik)
Vond het wel erg toevallig ja :pquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Herbert heeft het over een blauwe leeuw genaamd Jean Muldér...Verkapte Postbank reclame dit?
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Herbert heeft het over een blauwe leeuw genaamd Jean Muldér...Verkapte Postbank reclame dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |