Zabel, Duque, Pozzato. Maar zou ook zomaar weer een etappe kunnen worden voor de avonturiers die weg 'mogen' blijven. Ploegen die zich niet stuk willen rijden voor de zware Pyreneen etappes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:17 schreef RemcoW85 het volgende:
Ik kijk trouwens ff naar het kaartje van morgen, dat is weer typisch zo`n etappe waar de sterkere sprinters (die ook de bergen enigzins goed doorkomen) nog iets kunnen flikken. Weer zo`n lastige om te voorspellen.
Nope, hier doet één het nog steeds.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij iemand anders ook belg weg gevallen?
heb ook geen Belg meer (UPC heb ik)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:23 schreef Sheepcidus het volgende:
Bij iemand anders ook belg weg gevallen?
Ja dat horen wij ook.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Guard het volgende:
nog wat "kunstwerk natuurgebied" gezever van Herbert
valverde gaat voor de etappe overwinning lijkt mij.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:36 schreef Gurkmeister het volgende:
Zo zeg, de Caisses trekken hard door. Dat belooft wat voor de finale!
Hopen dat Valverde wat kan terug winnen aan tijd.
Je moet niets. Radio, Eurosport, etc.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:41 schreef JohnDDD het volgende:
Sporza-Live online doet het vanmiddag ook niet trouwens
Nu moet ik naar Herbert luisteren
geen probleem hier ook upc (digitaal)quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
heb ook geen Belg meer (UPC heb ik)
Vond het wel erg toevallig ja :pquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Herbert heeft het over een blauwe leeuw genaamd Jean Muldér...Verkapte Postbank reclame dit?
Ik moest er ook al aan denkenquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
Herbert heeft het over een blauwe leeuw genaamd Jean Muldér...Verkapte Postbank reclame dit?
Tenzij ze het programma sponsoren.. anders sueen die hap!quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:43 schreef Elvislives het volgende:
zo jammer dat die niet meer mag. Die cirkelbeklimming is inderdaad heel apart wsat Maarten al zei.quote:
Ik dacht al dat ik zoiets hoordequote:Op donderdag 10 juli 2008 16:44 schreef borisz het volgende:
Jean Muldér en een getoverde blauwe leeuw
Toen waren ze beiden even vaak als eerste/tweede bovengekomen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:42 schreef Bartoli het volgende:
zou me niks verbazen als diegene (Fuckler or Chavanel) die als eerste aan de meet is de bollen krijgt of in geval van Titi behoud. Was dat in de 2e etappe ofzo ook niet met Voeckler en Schröder dacht ik.
in dat geval idd Chavanelquote:Op donderdag 10 juli 2008 16:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen waren ze beiden even vaak als eerste/tweede bovengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |