Laat me raden. Stichting LekkerSimpel?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik geef de helft aan goede doelen.
Of was die grap al eens gemaakt?
Nou vooruit jij ook een leuk middenklassertje naar keuze,quote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs heb ik al en ik heb net 3 maanden een nieuwe auto, maar wil best wel weer een nieuwe
Ok, maar je krijgt dan geen zakgeld voor je vakanties.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mag ik van jou dan een huisje op ibiZa ??? *pleeeeaaaase*
Misschien dat jij ons eens wat uit kan leggen. Ik ben maar een armoedzaaiertje en heb geenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Ach als je eens wist hoe moeilijk het is om zoveel geld goed te beheren / te laten beheren dan word je gek.
Op dit moment vallen banken om als domino stenen.
Nee gewoon een leuk huisje (liefst aan- maar iig met uitzicht op zee) van eenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, maar je krijgt dan geen zakgeld voor je vakanties.
Is alleen maar een deal als je Sly zijn staatskas er niet mee gaat spekken. Die vult zijn zakken al genoegquote:Op zondag 6 juli 2008 00:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee gewoon een leuk huisje (liefst aan- maar iig met uitzicht op zee) van een
miljoen. (Ja mensen leuke huizen op ibiZa zijn ECHT duur)
Dan doe ik een miljoen voor jou in het tegenaanbod als ik win. Deal ?
Al ben ik best tevreden met waar en hoe ik woon, ik zou verhuizen naar een groter huis, het liefst weer terug naar Rotterdam, maar de kinderen wilen denk ik liever hier blijven. Alles helemaal LATEN verbouwen naar mijn smaak. Toch nog maar 2 nieuwe auto's, een jacht, lekker veel op vakantie en dan natuurlijk ook nog de toekomst van mijn kinderen zeker stellen.quote:
Wat ik zou doen met 25 miljoen?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien dat jij ons eens wat uit kan leggen. Ik ben maar een armoedzaaiertje en heb geen
idee over dat soort dingen, maar STEL nou dat ik die 25 miljoen win.
Als ik het op de bank zet moet ik er toch ieder jaar vermogensbelasting over betalen ?
Hoe zit dat als ik huizen ofzo zou kopen ?
Wat zou JIJ doen met 25 miljoen ?
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al ben ik best tevreden met waar en hoe ik woon, ik zou verhuizen naar een groter huis, het liefst weer terug naar Rotterdam, maar de kinderen wilen denk ik liever hier blijven. Alles helemaal LATEN verbouwen naar mijn smaak. Toch nog maar 2 nieuwe auto's, een jacht, lekker veel op vakantie en dan natuurlijk ook nog de toekomst van mijn kinderen zeker stellen.
Nee laat Sly maar lekker hier in Nederland zittenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is alleen maar een deal als je Sly zijn staatskas er niet mee gaat spekken. Die vult zijn zakken al genoeg
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Lief hoor. Jij krijgt ook een ton van me![]()
Maar weet jij wat zo'n vermogensbeheerder er dan mee doet ? Belegt zo iemand dat inquote:Op zondag 6 juli 2008 00:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Direct de vermogensbeheerder bellen en daarna de notaris om wat zaken goed vast te leggen.
Vooral wegblijven van de beurs en in overleg met de vermogensbeheerder een optimale spreiding van het vermogen voorbereiden om zo het risico te minimaliseren.
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar nu stop ik met goedheiligman spelen hoor.
Dat hoor ik CONTINUE om me heenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze er geen 25 prijzen van een miljoen van maken.
Je kunt in goed overleg met de beheerder bepalen waar wel en waar niet geïnvesteerd moet worden.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar weet jij wat zo'n vermogensbeheerder er dan mee doet ? Belegt zo iemand dat in
onroerend goed of goud ofzo ?
En die vent moet dan natuurlijk ook eten, betaal je die dan een vast bedrag of snoept zo iemand
ook in percentages met jouw vermogen mee ?
Ja idd, dat zou ik ook helemaal niet erg vindenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze er geen 25 prijzen van een miljoen van maken.
Same herequote:Op zondag 6 juli 2008 00:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat hoor ik CONTINUE om me heen![]()
![]()
![]()
Maar voor 1 miljoen had ik niet meegedaan. Ik koop NOOIT loten, maar juist door dat
bizarre bedrag van 25 miljoen had ik zoiets van "ach.....voor die 14,95 wil ik ook wel
een kans maken"
Die belastingen he ? Weet jij nou precies hoe dat zit ?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt in goed overleg met de beheerder bepalen waar wel en waar niet geïnvesteerd moet worden.
Of je de beheerder een percentage geeft van het rendement of een vast bedrag hangt af van de club waarmee je in zee gaat.
Maar als jij met 25 miljoen euro aankomt wrijven ze hoe dan ook in hun handen.
Je moet je vooral niet laten verleiden tot duistere constructies waarmee je in eerste instantie veel geld bespaart maar mocht de belasting op je duiken je echt de pineut bent.
Hou alles zo eerlijk mogelijk, of je nu 25 miljoen of 10k euro hebt.
Precies, ik koop normaal gesproken nooit loten, maar deze keer wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat hoor ik CONTINUE om me heen![]()
![]()
![]()
Maar voor 1 miljoen had ik niet meegedaan. Ik koop NOOIT loten, maar juist door dat
bizarre bedrag van 25 miljoen had ik zoiets van "ach.....voor die 14,95 wil ik ook wel
een kans maken"
Daar kan ik niet veel zinnigs over zeggen aangezien de accountant enorm met posten kan spelen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die belastingen he ? Weet jij nou precies hoe dat zit ?
Je hebt dus vermogensbelasting, hoeveel is dat bij benadering ?
En heb je nog meer belastingen als je ineens 25miljoen rijker bent ?
Gaat er ook nog kansspel belasting af ? Dat is toch 30% ? (volgens Huub
en Jaap)
Ik ben weer blij. En ik ben niet duur in het onderhoudquote:Op zondag 6 juli 2008 00:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij bent mijn fok-vriendinnetje dus jij was al ingecalculeerd
We zijn een beetje onder gesneeuwdquote:
Nou.......als ik ineens 25miljoen op mijn rekening heb wil ik toch wel dat dat niet binnenquote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij de staatsloterij is de belasting er al vanaf. What you see is what you get.Maar ja, daarna...daar krijg IK begeleiding voor
Naar mij dus !! PM mijn rekeningnummer wel ffquote:Op zondag 6 juli 2008 00:37 schreef Dementor het volgende:
De begeleiding van de staatsloterij zou ik direct de deur wijzen.
Met 25 miljoen euro moet je direct naar de beste mensen toe lopen.
Haai Soury en CarOquote:
Don't know Peter, ben vanavond BOB. bewust onbeschoft bezopenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou.......als ik ineens 25miljoen op mijn rekening heb wil ik toch wel dat dat niet binnen
een jaar afkabbelt door belasting of louche adviseurs.
Ik zou denk ik maar naar die Theodoor Giellesen ofzo stappen. Die roept op de radio steeds
allerlei dingen over vermogensbeheer, dus daar maar es een afspraakje maken.
En eentje met mijn eigen bank ofzo ?
Van wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:40 schreef Disana het volgende:
Moet ik naar bed?
Yep vette bagger .. Maar komt wel goedquote:Op zondag 6 juli 2008 00:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Soury en CarO![]()
Tijd om sneeuw te gaan schuiven
Hoi Deisyyquote:Op zondag 6 juli 2008 00:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haai Soury en CarO![]()
Tijd om sneeuw te gaan schuiven
Ze zitten zichzelf rijk te rekenen, terwijl ik er met de poet vandoor ga.quote:
Hoi.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Hoi allen![]()
Waarom hebben we het im godsnaam om 0.45 over belastinggeld?
Ik haat de belastingdienst
Blijft er dus 17.750.000 overquote:Op zondag 6 juli 2008 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Artikel 18.1 De uitbetaling van geldprijzen vindt onder inhouding van kansspelbelasting plaats.
hieruit begrijp ik dat er eerst nog de 29% kansspelbelasting af gaat.
Ik niet sinds 3 weken ... Hou van zequote:Op zondag 6 juli 2008 00:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Hoi allen![]()
Waarom hebben we het im godsnaam om 0.45 over belastinggeld?
Ik haat de belastingdienst
Gewoon negeren en doen waar jezelf zin in hebtquote:
Boeien, blijft nog lekker veel overquote:Op zondag 6 juli 2008 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Artikel 18.1 De uitbetaling van geldprijzen vindt onder inhouding van kansspelbelasting plaats.
hieruit begrijp ik dat er eerst nog de 29% kansspelbelasting af gaat.
Zie je nou wat er van komt ?quote:
en dan hebben we elk jaar de vermogensbelasting nogquote:Op zondag 6 juli 2008 00:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Blijft er dus 17.750.000 over
minus de miljoen aan LS, en de 2 ton voor de overige fokkers, blijft er dus MAAR 16.550.000 over...
Ik heb zin om een partij muggen tot moes te slaan, maar ze laten zich niet vangen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon negeren en doen waar jezelf zin in hebt
zo triest kan het niet zijn of liggen je buren weer te irriteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Deisyy
Oh t geeft niet, ondergesneeuwd te worden. Ben het al helemaal gewend![]()
Ik ga naar bed, ik val bijna om.
Nite all
Iedere maand als ik naar mijn loonstrook kijk schieten de tranen in mijn ogen... Bruto is zoveel leuker om te krijgen naar netto. Het brutobedrag staat op MIJN loonstrook, centjes die IK heb verdiend.... en dan moet ik er zoveel van weer gelijk weggevenquote:
Zolang die muggen er zitten moet je helemaal niet naar bed, heeft totaal geen zinquote:Op zondag 6 juli 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zin om een partij muggen tot moes te slaan, maar ze laten zich niet vangen.
Electrisch racket! De uitvinding van de eeuw!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zin om een partij muggen tot moes te slaan, maar ze laten zich niet vangen.
Haha, ja die liggen ook weer te irriteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zo triest kan het niet zijn of liggen je buren weer te irriteren?
Trusten dan maar
Moet je heel snel mee langs je tong gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Electrisch racket! De uitvinding van de eeuw!
Dat werkt echt!
[ afbeelding ]
Ja, ze komen me achterna naar de slaapkamer. En wat zo raar is: dit jaar krijg ik allemaal knalrode bultjes van ze. Ik zie er dus echt niet uit: handen en armen, m'n hele gezicht.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zolang die muggen er zitten moet je helemaal niet naar bed, heeft totaal geen zin
Oh? Dat ziet er veelbelovend uit. Kun je dat overal kopen? Ik ga eens kijken. Bedankt!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Electrisch racket! De uitvinding van de eeuw!
Dat werkt echt!
[ afbeelding ]
Wie gaat er verhuizen, jij of je buren?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, ja die liggen ook weer te irriteren.
En af en toe die honden van hun ook dus het feest is weer compleet![]()
Nog een weekje. Oh nog ff brandnetelzaadjes regelen voor ik het vergeet
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je heel snel mee langs je tong gaan
De batterijen gaan heel snel leeg!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit dat ding toch niet op al je lichaamsdelen uit te proberen?
Lekker dan, heb je inene een allergische reactiequote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze komen me achterna naar de slaapkamer. En wat zo raar is: dit jaar krijg ik allemaal knalrode bultjes van ze. Ik zie er dus echt niet uit: handen en armen, m'n hele gezicht.
Bij de mediamarkt, blokker, benzinepomp, je wordt er mee doodgegooid. En ze kosten rond de 2 a 3 eurie.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Dat ziet er veelbelovend uit. Kun je dat overal kopen? Ik ga eens kijken. Bedankt!
Stopcontact dingen heb ik. Is het echt een allergische reactie? En is daar wat aan te doen? Ik durf de straat bij wijze van spreken nauwelijks meer op zo.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan, heb je inene een allergische reactie![]()
Van die dingen in je stopcontact willen ook nog weleens helpen
Dementor houdt er wel vanquote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt, blokker, benzinepomp, je wordt er mee doodgegooid. En ze kosten rond de 2 a 3 eurie.
Niet in bed in het donker gebruiken om mugjes te doden, voor je het weer geef je jeeen schok.
Schijnt niet zo heel lekker aan te voelen (maar het is natuurlijk maar net waar je van houdt)
Hmm. Maar het proberen waard. Altijd mooi als je er voor het slapen gaan nog een stel kunt vermoorden.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt, blokker, benzinepomp, je wordt er mee doodgegooid. En ze kosten rond de 2 a 3 eurie.
Niet in bed in het donker gebruiken om mugjes te doden, voor je het weer geef je jeeen schok.
Schijnt niet zo heel lekker aan te voelen (maar het is natuurlijk maar net waar je van houdt)
Wij. Eindelijk!quote:
Laat staan dat je daar ongeveer 15x2000 maandelijks mee wint als je de Staatsloterij wintquote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het dan helemaal weten en heb zitten uitrekenen dat voor iedere miljoen die je op de bank
zet je per maand ongeveer 2000 euro uitkering kan krijgen als je het dus alleen maar op een
spaarrekening zet en je het niet erg vind dat je miljoen groeit.
NOU VOOR 2000 euro per maand kom ik al een stuk beter uit dan nu
Lijkt inderdaad op een allergische reactie, ook al heb je er nooit last van gehad daar kan je zomaar ineens last van krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Stopcontact dingen heb ik. Is het echt een allergische reactie? En is daar wat aan te doen? Ik durf de straat bij wijze van spreken nauwelijks meer op zo.
Inflatie, my dear friend.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het dan helemaal weten en heb zitten uitrekenen dat voor iedere miljoen die je op de bank
zet je per maand ongeveer 2000 euro uitkering kan krijgen als je het dus alleen maar op een
spaarrekening zet en je het niet erg vind dat je miljoen groeit.
NOU VOOR 2000 euro per maand kom ik al een stuk beter uit dan nu
Nou laat het dan geen 30.000 maar 20.000 per maand zijn. Dat is ZO VEEL voor mijquote:Op zondag 6 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inflatie, my dear friend.
Daar moet je ook even rekening mee houden.
Oh okee, dat ga ik dan zeker doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op een allergische reactie, ook al heb je er nooit last van gehad daar kan je zomaar ineens last van krijgen![]()
Daar zijn wel zalfjes voor, moet je maar ff bij je apotheek of huisarts naar vragen.
Altijd een hele klus zo;n verhuizing, maar dan ben je lekker van die ellendige buren verlost. Probeer die laatsteweek nog even lekker je gram te halen, radio lekker hard enzo.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij. Eindelijk!
Zitten nu in een voor ons tijdelijk huis, wat al ruim 2 jaar te koop staat en maar niet verkocht wordt. Gek he
Maandag hebben we kijkers.
We zijn hele dagen in het nieuwe huis aan het werk, en dan kan ik morgen hier ook nog eens alles blinkend schoon maken en opruimen. Maar goed, nog een weekje, een dag of 10 en dan zijn we hier zeker weg. Voor altijd
Als je snel kapot wil gaan moet je inderdaad op dit moment gaan beleggen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou laat het dan geen 30.000 maar 20.000 per maand zijn. Dat is ZO VEEL voor mij
dat ik DAAR dan mee zou gaan beleggen![]()
Van die 30k ga ik natuurlijk LEVENquote:Op zondag 6 juli 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je snel kapot wil gaan moet je inderdaad op dit moment gaan beleggen.
Ik blijf vooral weg van de beurs.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van die 30k ga ik natuurlijk LEVENen wat er overblijft beleg ik voor de helft
in DSM en voor de andere helft ga ik me wat serieuzer in new-technology-bedrijven
verdiepen en daar eens een zakje centen neergooien
Bij DSM is het zo: in het verleden behaalde rendementen bieden garantie voor de toekomst !quote:Op zondag 6 juli 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf vooral weg van de beurs.
Maar goed dat soort dingen zijn hier dan ook vanaf dag 1 ingepeperd.
Op korte termijn veel geld proberen te pakken is nooit mijn ding geweest gelukkig.
Ik ook, iedere dag dure vleeswaren op mijn boterham.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou laat het dan geen 30.000 maar 20.000 per maand zijn. Dat is ZO VEEL voor mij
dat ik DAAR dan mee zou gaan beleggen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook, iedere dag dure vleeswaren op mijn boterham.
Trusten Saantje ! En bel jij morgen nog effe met Oma Tony ?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
Ik zou mulitmiljardair willen zijn, want dan kan ik stranden en regenwouden opkopen om te conserveren.
Welterusten wie nog wakker is![]()
Moet dat? Ik vind dat gemummel aan de telefoon nou niet echt smakelijk. Maar goed, ik zal het overwegenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Trusten Saantje ! En bel jij morgen nog effe met Oma Tony ?
He bah, boterhambeleg is DIERENMOORD, circus is DIERENLEED..quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook, iedere dag dure vleeswaren op mijn boterham.
Beetles zijn coolquote:
Je moet gewoon een keer of tien "GEBIT IN OMA TONY!" roepen. Uit ervaring weet ikquote:Op zondag 6 juli 2008 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet dat? Ik vind dat gemummel aan de telefoon nou niet echt smakelijk. Maar goed, ik zal het overwegen
Oh Dementor je maakt me nat.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg nu via PM een vervolg op de nachtelijke leer sessie:
Het is The Voice he?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh Dementor je maakt me nat.
(Ik ga maar niet vertellen dat ik vanacht over je gedroomd heb)
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh Dementor je maakt me nat.
(Ik ga maar niet vertellen dat ik vanacht over je gedroomd heb)
Zeg!quote:Op zondag 6 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Klinkt als 18-jarig marokaantje dat croissantjes brengt?
Nee bij Dementor is er ook ECHTE liefde bij........quote:Op zondag 6 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
en mist jouw plaatjes.
Ja ehhh..dat ligt geheel aan Sly. En aan wat extra mensen die een stevige adsl-verbindingquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef Dementor het volgende:
Oja Peter, Smashie vroeg of er nog zo'n uitzending kwam en wanneer.
Ik heb een upload van 256kbquote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ja ehhh..dat ligt geheel aan Sly. En aan wat extra mensen die een stevige adsl-verbinding
hebben en die willen afstaan om wat meer luisteraars te kunnen bedienen..
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Beetles zijn coolIk heb er sinds 2 maanden 1 en doe m nooooooit meer weg. Wil er over 2 jaar nog 1-tje bij kopen maar dan een cabrio.
Ze rijden echt relaxed hoor. Echt Ziet, als je er 1 koopt wordt je er helemaal verliefd op. Bloemetje erin enzo. Het is echt leuk speelgoed.
Tegenwoording kun je ze ook al voor een leuke prijs vinden hoor, tenminste een gebruikte dan!
Truste RuuD!![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ja ehhh..dat ligt geheel aan Sly. En aan wat extra mensen die een stevige adsl-verbinding
Dan koop je maar een iets kleiner huisje als ik je vrijdag 1 miljoen ga overmaken en koop je maar een goede studio.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar dan kun je nog geen 5 luisteraars servenquote:
Huh??? Heeft hij niet gewonnen dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef APK het volgende:
Al die idioten die denken dat ze 25.000.000 gaan winnen.![]()
![]()
Huub had nog meer kans om DGK te winnen.
Ikke ook!!! Ik heb jaren bij een Volkswagen/Audi-dealer gewerkt en nam er wanneer het maar kon 1-tje een avondje mee. En riep inderdaad, ooit koop ik er ook zo een!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 01:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
gaaf!
ja ik ben er al jaren verliefd op... en ik rijd niet eens auto.
heb altijd al gezegd: ooit rij ik er in eentje!
Misschien dat Oma ooit nog naar Sly kan luisteren in de PrietjesPraatjesShow.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan koop je maar een iets kleiner huisje als ik je vrijdag 1 miljoen ga overmaken en koop je maar een goede studio.
Mijn oma is helemaal gek van je. Ze belde me net en vroeg waarom op die link niets te horen was.
Beetje dromen is toch leukquote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef APK het volgende:
Al die idioten die denken dat ze 25.000.000 gaan winnen.![]()
![]()
Huub had nog meer kans om DGK te winnen.
Nee, het was Brian, zoals verwacht en voorspeld.quote:
1.5 mbquote:Op zondag 6 juli 2008 01:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kun je nog geen 5 luisteraars servenIk zoek meer naar mensen met
1mb upload.
Maarre, ik ga nog effe proberen een date voor NU te regelenSpeak you all laterz
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ikke ook!!! Ik heb jaren bij een Volkswagen/Audi-dealer gewerkt en nam er wanneer het maar kon 1-tje een avondje mee. En riep inderdaad, ooit koop ik er ook zo een!!!
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik de auto had opgehaald was een nieuw bloemetje ervoor kopen! (typisch iets voor een vrouw om zoiets te doen). Vind dat vaasje met bloemtje zo leuk
Goodnight Peter.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:45 schreef PeterNB het volgende:
I wish you all (and Dementor in special) a very fine night, don't let the bedbugs bite !!
*kuszzzzzzz*
Ik droom liever gratis.quote:
Door wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:45 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zojuist even hard in mijn gezicht "gepatst"
Wat win ik als ik het goed raad?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat blijft geheim.
Er moet wel wat te raden over blijven.
Die staat hier ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
kingjaap.nl - terror jaap in jan paparazzi's roddelquiz
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14167&postdays=0&postorder=asc&start=425
Nee joh, je bent een wijs persoon.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:55 schreef HoneyBunny het volgende:
Kut, had ik moeten betalen dan?
* HoneyBunny kijkt in portemonnee en ziet enkel stof
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staat hier ook.
En ook dat hij is afgevallen
Binnenkort gaan deze topics dicht.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
kingjaap.nl - terror jaap in jan paparazzi's roddelquiz
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14167&postdays=0&postorder=asc&start=425
Ja maar die kutcijfertjes die bij dat pasje horen manquote:Op zondag 6 juli 2008 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, je bent een wijs persoon.![]()
En dat stof is een goed teken, gewoon alles pinnen.
Gewoon die vogel van NL even bellen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:15 schreef HoneyBunny het volgende:
Ja maar die kutcijfertjes die bij dat pasje horen man![]()
Heb al moeite met mijn huisnummer te onthouden
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:06 schreef Dementor het volgende:
Waarom moet ik hier nog steeds om lachen?
"Ik breek de hele boel fucking af kutzooi!"
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:24 schreef Dementor het volgende:
* Dementor luistert naar Sting - Songs from the labyrinth.
Dan doe ik mijn ogen even dicht en ik ga terug in de tijd.![]()
Nee dat is zijn onderbewuste drang naar mij toe !!quote:Op zondag 6 juli 2008 02:37 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Want je zit in die boom op de tekening van Neefje-Peter
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is zijn onderbewuste drang naar mij toe !!Maar erkent het niet. Jemig zie je dat dan niet.. Zoooooooo duidelijk.
Maar mijn misselijkheid is zo over hoor.. Frikandel mayo
Heb er nog maar één .. sorryquote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Oke muis, even wachten, heb je het nu over de onbewuste drang van neefje-Peter of van Peter-Himself?
Gooi eens een frikandel deze kant op!! Met mayo!!!
Volgens mij heb je gelijk. Net alsof hij zich voordoet als homo en Sly.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is zijn onderbewuste drang naar mij toe !!Maar erkent het niet. Jemig zie je dat dan niet.. Zoooooooo duidelijk.
Maar mijn misselijkheid is zo over hoor.. Frikandel mayo
Hierzo van het huisquote:Op zondag 6 juli 2008 02:29 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dromen kost geld
(heb ik net geleerd van een hele wijze man)
Hoi fiets!
Ik ben een aso en is al opquote:
Ik vind die Sly ook maar een enge hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 02:44 schreef Dementor het volgende:
Nowlive drijft op rellen het is net alsof ze niet zonder kunnen.
Het is niet zo vreemd dat je niet wijs word van al die berichtjes HoneyBunny want het gaat eigenlijk helemaal nergens over.
Bespaar me die ellendequote:Op zondag 6 juli 2008 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk. Net alsof hij zich voordoet als homo en Sly.
Hij is gewoon hetero en is smoorverliefd op jou.
You bitch!quote:
Nee die dingen mag ik niet meer eten.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:55 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
You bitch!![]()
Dementor, jij hebt zeker ook geen frikandellen meer in je vriezer liggen?
Oh nee, jij eet gezond en doet morgen pas boodschappen![]()
* HoneyBunny loopt naar keuken en smeert boterhammetje met pindakaas
Gek he ? als je dat soort dingen op een forum pleurt . Zellfs ik weet hetquote:Op zondag 6 juli 2008 02:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee die dingen mag ik niet meer eten.
Je weet ook alles van me he?
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee die dingen mag ik niet meer eten.
Je weet ook alles van me he?
Oh sorry het ging meer om het boodschappen doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek he ? als je dat soort dingen op een forum pleurt . Zellfs ik weet het
Van jou!quote:Op zondag 6 juli 2008 03:00 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
Maar van wie heb je nou die patst gehad?
Ohhh ga ik ook maar ff doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh sorry het ging meer om het boodschappen doen.
Ach, liever van hem weten dat hij tegenwoordig gezond eet dan de info die ik hier over bepaalde mensen voorbij heb zien komenquote:Op zondag 6 juli 2008 03:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gek he ? als je dat soort dingen op een forum pleurt . Zellfs ik weet het
Yep lang leven de lolquote:Op zondag 6 juli 2008 03:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach, liever van hem weten dat hij tegenwoordig gezond eet dan de info die ik hier over bepaalde mensen voorbij heb zien komen
Oh wat jammer.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:17 schreef Smash-it het volgende:
Mensen kinderen, maak jullie niet zo druk allemaal.
Ik heb die winnende loten al een tijdje in mijn portemonnee zitten! Die 25 miljoen is voor Smash-it!
En ja, ik ben vroeg thuis. En nee, het was niet echt een topavond.
Laat LS het maar niet lezen, die denkt dat hij het winnende lot maandag op kan komen halenquote:Op zondag 6 juli 2008 03:17 schreef Smash-it het volgende:
Mensen kinderen, maak jullie niet zo druk allemaal.
Ik heb die winnende loten al een tijdje in mijn portemonnee zitten! Die 25 miljoen is voor Smash-it!
En ja, ik ben vroeg thuis. En nee, het was niet echt een topavond.
Ja ach, het kan niet iedere avond feest zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 03:19 schreef Dementor het volgende:
Oh wat jammer.
Maar ik ga ook meteen weer weg, lekker mijn nestje in!quote:
Dus we krijgen niet te horen waarom het niet zo leuk was?quote:Op zondag 6 juli 2008 03:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja ach, het kan niet iedere avond feest zijn.
[..]
Maar ik ga ook meteen weer weg, lekker mijn nestje in!
Slaap lekker, insomnia-ers!
Gewoon, wat drank in je giecheltje en dan worden er soms verkeerde dingen gezegd. Toen dacht ik, tijd om naar huis te gaan, dan zijn morgen in elk geval nog vriendinnen. (was die ene die ook al 'een uurtje later zou komen')quote:Op zondag 6 juli 2008 03:21 schreef Dementor het volgende:
Dus we krijgen niet te horen waarom het niet zo leuk was?
Spijtig
Het zwaard snijdt aan twee kanten hequote:Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gewoon, wat drank in je giecheltje en dan worden er soms verkeerde dingen gezegd. Toen dacht ik, tijd om naar huis te gaan, dan zijn morgen in elk geval nog vriendinnen. (was die ene die ook al 'een uurtje later zou komen')
Vrouwen he Smash..zucht...quote:Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gewoon, wat drank in je giecheltje en dan worden er soms verkeerde dingen gezegd. Toen dacht ik, tijd om naar huis te gaan, dan zijn morgen in elk geval nog vriendinnen. (was die ene die ook al 'een uurtje later zou komen')
quote:Op zondag 6 juli 2008 03:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Laat LS het maar niet lezen, die denkt weet dat hij het winnende lot maandag op kan komen halen
Goedemorgen allemaalquote:Op zondag 6 juli 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer of tien "GEBIT IN OMA TONY!" roepen. Uit ervaring weet ik
dat gemiddeld 1 op de 10 keer ze het begrijpt !
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
GOedermorgen
De zon schijnt, het is koopzondag, er is F1, tennis en TdF
Ach arme jij, de uitzondering op de regel van een mooie start van de zondag.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:59 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
geen goede morgen. Kheb kater, mot dalijk werken en de zon schijnt hier ook al niet
![]()
En het ergste, ik mis nu Formule 1 grrrrrrrrrrrrrrr.
Ga denk maar op kantoor zitten, daar hebben ze breedbeeld met kabel![]()
Goedenmorgen, allen tezaam:quote:Op zondag 6 juli 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter, je vergeet dat ze nog geen nieuw bovengebit heeft.
Nee bedanktquote:
Maar je wordt wel geestelijk gemanipuleerd las ik, want dan ging hij op de radio zeggen dat hij smileys wilde zien en dan deed iedereen dat, moesten ze ophouden want de server had er moeite mee. Geestelijke manipulatie, ik zeg het U!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij kan beter een poosje weg blijven.
Weet niet of al die toestanden op now live zo goed voor hem zijn.Wat een soap zeg,als je dat ik ben genaaid forum leest.Gaat over oplichters en nu komen mensen zelfs met verhalen dat je niks verkeerds over Huub mocht zeggen.Wat een oplichting zeg![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is een HEEL handig apparaat. Onderbroeken strijk je met zijn zessen tegelijk !
Het is me wat,heb zelfs ook gelezen dat je Brian gewoon daar rat mocht noemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
* noekje gooit post neer
[..]
Maar je wordt wel geestelijk gemanipuleerd las ik, want dan ging hij op de radio zeggen dat hij smileys wilde zien en dan deed iedereen dat, moesten ze ophouden want de server had er moeite mee. Geestelijke manipulatie, ik zeg het U!
En als ik dit zou liegen dan zou ik nu ter plekke neervallen. Fora, het is ook een toestand. DGK was eigenlijk saai vergeleken de fora en zelfs Natasia zou zich soms doodschamen voor sommige dingen en dat zegt wat, hoor.
Ben je er nog?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:14 schreef noekje het volgende:
* noekje gooit post neer
[..]
Maar je wordt wel geestelijk gemanipuleerd las ik, want dan ging hij op de radio zeggen dat hij smileys wilde zien en dan deed iedereen dat, moesten ze ophouden want de server had er moeite mee. Geestelijke manipulatie, ik zeg het U!
En als ik dit zou liegen dan zou ik nu ter plekke neervallen. Fora, het is ook een toestand. DGK was eigenlijk saai vergeleken de fora en zelfs Natasia zou zich soms doodschamen voor sommige dingen en dat zegt wat, hoor.
quote:Op zondag 6 juli 2008 14:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is een HEEL handig apparaat. Onderbroeken strijk je met zijn zessen tegelijk !
Maar het is zo lastig om partij te kiezen aangezien ze allemaal een beetje vreemd zijn. Vind ik toch jammer. Nu leest het weg alsof je een encyclopedie leest. Je denkt,' waarvan akte,' en fronst nog een keer.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het is me wat,heb zelfs ook gelezen dat je Brian gewoon daar rat mocht noemen.
Ik zou zeggen ,sluit Sly maar op,want dit kan echt niet hoor.En nu heeft huub ook nog verloren omdat de telefoonkaarten kapot waren.Ik zit echt met volle verbazing dit spektakel te volgen en denk echt de wereld is gek geworden
Ik snap er echt niks meer van,maar vraag me ook af wil ik dit wel snappen.Wel ben ik blij dat ik een fokker ben.ook hier is er wel eens wat,maar deze taferelen maak je hier niet mee.quote:Op zondag 6 juli 2008 14:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar het is zo lastig om partij te kiezen aangezien ze allemaal een beetje vreemd zijn. Vind ik toch jammer. Nu leest het weg alsof je een encyclopedie leest. Je denkt,' waarvan akte,' en fronst nog een keer.
Oke ik ren al.Eric was de vorige keer wel grappig toen hij boos werdquote:Op zondag 6 juli 2008 14:47 schreef Disana het volgende:
Eric alert in Commotie om Huub.
Nee.....maar het KAN!quote:
Ik mag Eric wel. Sowieso is hij heel wat beter in conversatie dan Huubje.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oke ik ren al.Eric was de vorige keer wel grappig toen hij boos werd
Maar het blijft een homofiel !quote:Op zondag 6 juli 2008 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mag Eric wel. Sowieso is hij heel wat beter in conversatie dan Huubje.
Dat woord heb ik lang niet meer gelezen of gehoord. Luister je veel naar de EO?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Maar het blijft een homofiel !Yeach.....viezigheid
Oh, moet je homoseksuelen vergelijken? Dat wist ik nietquote:Op zondag 6 juli 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Ik vind Peter leuker dan Eric.
Het hoeft niet, het mag wel.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, moet je homoseksuelen vergelijken? Dat wist ik niet
Ik gebruik dat woord altijd. Het is zo'n heerlijk FOUT - toomuchie - woordquote:Op zondag 6 juli 2008 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat woord heb ik lang niet meer gelezen of gehoord. Luister je veel naar de EO?
Ik vind jou ook veel leuker dan Eric !quote:Op zondag 6 juli 2008 15:48 schreef Dementor het volgende:
Ik vind Peter leuker dan Eric.
Wat probeer je te insinueren, ik begon niet over de seksuele voorkeur van Peter hoor?quote:Op zondag 6 juli 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nelson Mandela is een leukere zwarte dan Mike Tyson. Zoiets?
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar nieuwe leden voor mijn stichtingquote:Op zondag 6 juli 2008 15:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nelson Mandela is een leukere zwarte dan Mike Tyson. Zoiets?
Nee, je schreef in antwoord op iets van mij dat je Peter leuker vindt dan Eric. Ik zie de hele vergelijking niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat probeer je te insinueren, ik begon niet over de seksuele voorkeur van Peter hoor?
Oh omdat het in dit topic opeens over Eric ging.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je schreef in antwoord op iets van mij dat je Peter leuker vindt dan Eric. Ik zie de hele vergelijking niet.
Eric en ik houden beide van soft-sm........................vandaarquote:Op zondag 6 juli 2008 15:54 schreef Disana het volgende:
Ik zie de hele vergelijking niet.
Ik vind het maar raar, homo's vergelijken.quote:Op zondag 6 juli 2008 15:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh omdat het in dit topic opeens over Eric ging.
Ben je nu tevreden?
Ik doe niet anders in de dscoquote:Op zondag 6 juli 2008 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar raar, homo's vergelijken.
Het is allemaal zonde van zijn en jouw centen hoor. Dat winnende lot heb ik vorigequote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef Deisyy het volgende:
Staat er een man voor me in de rij, die koopt gewoon drie straatjes staatsloten
Ha wat kan ik nu nog zeggen.quote:
Als jij en Smashy nou eens in gemeenschap-van-goederen gingen trouwen ??quote:Op zondag 6 juli 2008 16:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha wat kan ik nu nog terug zeggen.
Ik kan niet zeggen ik heb het lot want dat heb ik niet noch kan ik zeggen dat ik het je niet toe wens want dat doe ik wel.
Dat mag ik niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als jij en Smashy nou eens in gemeenschap-van-goederen gingen trouwen ??
Is Pa-Smashy ook een Fok!-er dan ????quote:Op zondag 6 juli 2008 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet dat ik zoiets ooit op een forum zou vragen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:13 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Smashy is afgestudeerd in het Familierecht en die weet wel beter dan trouwen in gemeenschap van goederen!
Ach, zolang die de bruiloft maar betaald !quote:Op zondag 6 juli 2008 16:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vaders vertellen nog wel eens wat aan hun zonen en dochters
Oh ja....het is helemaal niet zo slim om met een Mr. in de familierechten te trouwenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:13 schreef Smash-it het volgende:
Haha, Smashy is afgestudeerd in het Familierecht en die weet wel beter dan trouwen in gemeenschap van goederen!
Af en toe heb ik het idee dat jullie minstens een seizoen voorlopen op wat ik dagelijks beleef.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach, zolang die de bruiloft maar betaald !
Ik heb van Sly het script tot september 2009 gekregenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Af en toe heb ik het idee dat jullie minstens een seizoen voorlopen op wat ik dagelijks beleef.
Is het script soms gelekt?
Sly is de eigenaar van Nowlive en mede-eigenaar van Fok!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké.
Ik geef het toe.
Wie is Sly? Waar de fuck gaat het hier nu al 3 dagen over?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?![]()
In zijn dromenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly is de eigenaar van Nowlive en mede-eigenaar van Fok!
Gisterenavond laat is 'ie met Danny en Yvonne uit eten geweest en toen zijnquote:
Als Breuls erbij was geweest was het "geloofwaardiger"quote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gisterenavond laat is 'ie met Danny en Yvonne uit eten geweest en toen zijn
de contracten getekend !!
The forum next door.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb onder een steen gelegen![]()
WTF is Nowlive?
NowLive is het grootste en kapitaalkrachtigste forum van Nederland.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
http://www.nowlive.euquote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.
ECH NIE !!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, welkom in het hoofd van PeterNB dus![]()
Ik moet hier dan ook niet zoveel posten.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
.. De helft weet 9 van de 10 keer niet waar het over gaat hoor! Troost je.
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb hier soms echt het idee dat ik op een andere planeet land![]()
Compleet niet te volgen, jullie.
Maar goed, welkom in het hoofd van PeterNB dus![]()
Zweedse vlaggetjes op de wangen!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!
Ik zit aan een broodje met zalm terwijl ik Fun with Dick and Jane kijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voedertijd voor de forumbeesten, lekker rustig hier .
Zalm, mijn favoriete vis, op het broodjequote:Op zondag 6 juli 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit aan een broodje met zalm terwijl ik Fun with Dick and Jane kijk.
Je moet wat he?
Ruudmansquote:
Nachtzuster.......die is lief.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw NMNS, die ava, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Die zit vast tm 2012 en dan vergaat de wereld.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:24 schreef Dementor het volgende:
Hebben ze Lobasca ook losgelaten?
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......![]()
Vanaf nu ben ik dus, wat er ook gebeurt, Huub fan![]()
"Antichrist: we missen Lobasca, sorry het hele feest gaat niet door".quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit vast tm 2012 en dan vergaat de wereld.![]()
![]()
Zó moeilijk is dat allemaal niet. Huub is vét cool, brother.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......![]()
Huub is "the real shit"quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zó moeilijk is dat allemaal niet. Huub is vét cool, brother.![]()
![]()
Welkom terug igg.
Hééééééééééé'quote:
Die ik mooi op Nmns zijn wang paint en propt een Zweedse bal in zijn mond.quote:
WTFquote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ik mooi op Nmns zijn wang paint en propt een Zweedse bal in zijn mond.
Ga maar vast bellen!
Eerst die baard van weken wegscheren !!! Hij heeft zich tamelijk verwaardeloosd.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga maar vast bellen!
Ben dol op Zweden, heb er een tijdje gewerkt. Mèn, wat een weelde.......die natuur daar, zo mooi blondquote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga maar vast bellen!
Duh......babyface nu, echt wel!! Heb mijn beste pak aangetrokken, ben gewassen en geschoren voordat ik weer inlogde, 't is feest vandaag.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst die baard van weken wegscheren !!! Hij heeft zich tamelijk verwaardeloosd.
en dan met vossenbessenjam!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Zweedse ballen
Absoluut.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Zweedse ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |