Boeien, blijft nog lekker veel overquote:Op zondag 6 juli 2008 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Artikel 18.1 De uitbetaling van geldprijzen vindt onder inhouding van kansspelbelasting plaats.
hieruit begrijp ik dat er eerst nog de 29% kansspelbelasting af gaat.
Zie je nou wat er van komt ?quote:
en dan hebben we elk jaar de vermogensbelasting nogquote:Op zondag 6 juli 2008 00:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Blijft er dus 17.750.000 over
minus de miljoen aan LS, en de 2 ton voor de overige fokkers, blijft er dus MAAR 16.550.000 over...
Ik heb zin om een partij muggen tot moes te slaan, maar ze laten zich niet vangen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gewoon negeren en doen waar jezelf zin in hebt
zo triest kan het niet zijn of liggen je buren weer te irriteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:42 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hoi Deisyy
Oh t geeft niet, ondergesneeuwd te worden. Ben het al helemaal gewend![]()
Ik ga naar bed, ik val bijna om.
Nite all
Iedere maand als ik naar mijn loonstrook kijk schieten de tranen in mijn ogen... Bruto is zoveel leuker om te krijgen naar netto. Het brutobedrag staat op MIJN loonstrook, centjes die IK heb verdiend.... en dan moet ik er zoveel van weer gelijk weggevenquote:
Zolang die muggen er zitten moet je helemaal niet naar bed, heeft totaal geen zinquote:Op zondag 6 juli 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zin om een partij muggen tot moes te slaan, maar ze laten zich niet vangen.
Electrisch racket! De uitvinding van de eeuw!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zin om een partij muggen tot moes te slaan, maar ze laten zich niet vangen.
Haha, ja die liggen ook weer te irriteren.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
zo triest kan het niet zijn of liggen je buren weer te irriteren?
Trusten dan maar
Moet je heel snel mee langs je tong gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Electrisch racket! De uitvinding van de eeuw!
Dat werkt echt!
[ afbeelding ]
Ja, ze komen me achterna naar de slaapkamer. En wat zo raar is: dit jaar krijg ik allemaal knalrode bultjes van ze. Ik zie er dus echt niet uit: handen en armen, m'n hele gezicht.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zolang die muggen er zitten moet je helemaal niet naar bed, heeft totaal geen zin
Oh? Dat ziet er veelbelovend uit. Kun je dat overal kopen? Ik ga eens kijken. Bedankt!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:49 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Electrisch racket! De uitvinding van de eeuw!
Dat werkt echt!
[ afbeelding ]
Wie gaat er verhuizen, jij of je buren?quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, ja die liggen ook weer te irriteren.
En af en toe die honden van hun ook dus het feest is weer compleet![]()
Nog een weekje. Oh nog ff brandnetelzaadjes regelen voor ik het vergeet
quote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Moet je heel snel mee langs je tong gaan
De batterijen gaan heel snel leeg!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zit dat ding toch niet op al je lichaamsdelen uit te proberen?
Lekker dan, heb je inene een allergische reactiequote:Op zondag 6 juli 2008 00:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze komen me achterna naar de slaapkamer. En wat zo raar is: dit jaar krijg ik allemaal knalrode bultjes van ze. Ik zie er dus echt niet uit: handen en armen, m'n hele gezicht.
Bij de mediamarkt, blokker, benzinepomp, je wordt er mee doodgegooid. En ze kosten rond de 2 a 3 eurie.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Dat ziet er veelbelovend uit. Kun je dat overal kopen? Ik ga eens kijken. Bedankt!
Stopcontact dingen heb ik. Is het echt een allergische reactie? En is daar wat aan te doen? Ik durf de straat bij wijze van spreken nauwelijks meer op zo.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker dan, heb je inene een allergische reactie![]()
Van die dingen in je stopcontact willen ook nog weleens helpen
Dementor houdt er wel vanquote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt, blokker, benzinepomp, je wordt er mee doodgegooid. En ze kosten rond de 2 a 3 eurie.
Niet in bed in het donker gebruiken om mugjes te doden, voor je het weer geef je jeeen schok.
Schijnt niet zo heel lekker aan te voelen (maar het is natuurlijk maar net waar je van houdt)
Hmm. Maar het proberen waard. Altijd mooi als je er voor het slapen gaan nog een stel kunt vermoorden.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt, blokker, benzinepomp, je wordt er mee doodgegooid. En ze kosten rond de 2 a 3 eurie.
Niet in bed in het donker gebruiken om mugjes te doden, voor je het weer geef je jeeen schok.
Schijnt niet zo heel lekker aan te voelen (maar het is natuurlijk maar net waar je van houdt)
Wij. Eindelijk!quote:
Laat staan dat je daar ongeveer 15x2000 maandelijks mee wint als je de Staatsloterij wintquote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het dan helemaal weten en heb zitten uitrekenen dat voor iedere miljoen die je op de bank
zet je per maand ongeveer 2000 euro uitkering kan krijgen als je het dus alleen maar op een
spaarrekening zet en je het niet erg vind dat je miljoen groeit.
NOU VOOR 2000 euro per maand kom ik al een stuk beter uit dan nu
Lijkt inderdaad op een allergische reactie, ook al heb je er nooit last van gehad daar kan je zomaar ineens last van krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 00:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Stopcontact dingen heb ik. Is het echt een allergische reactie? En is daar wat aan te doen? Ik durf de straat bij wijze van spreken nauwelijks meer op zo.
Inflatie, my dear friend.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef PeterNB het volgende:
Ik wil het dan helemaal weten en heb zitten uitrekenen dat voor iedere miljoen die je op de bank
zet je per maand ongeveer 2000 euro uitkering kan krijgen als je het dus alleen maar op een
spaarrekening zet en je het niet erg vind dat je miljoen groeit.
NOU VOOR 2000 euro per maand kom ik al een stuk beter uit dan nu
Nou laat het dan geen 30.000 maar 20.000 per maand zijn. Dat is ZO VEEL voor mijquote:Op zondag 6 juli 2008 00:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inflatie, my dear friend.
Daar moet je ook even rekening mee houden.
Oh okee, dat ga ik dan zeker doen.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad op een allergische reactie, ook al heb je er nooit last van gehad daar kan je zomaar ineens last van krijgen![]()
Daar zijn wel zalfjes voor, moet je maar ff bij je apotheek of huisarts naar vragen.
Altijd een hele klus zo;n verhuizing, maar dan ben je lekker van die ellendige buren verlost. Probeer die laatsteweek nog even lekker je gram te halen, radio lekker hard enzo.quote:Op zondag 6 juli 2008 00:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wij. Eindelijk!
Zitten nu in een voor ons tijdelijk huis, wat al ruim 2 jaar te koop staat en maar niet verkocht wordt. Gek he
Maandag hebben we kijkers.
We zijn hele dagen in het nieuwe huis aan het werk, en dan kan ik morgen hier ook nog eens alles blinkend schoon maken en opruimen. Maar goed, nog een weekje, een dag of 10 en dan zijn we hier zeker weg. Voor altijd
Als je snel kapot wil gaan moet je inderdaad op dit moment gaan beleggen.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou laat het dan geen 30.000 maar 20.000 per maand zijn. Dat is ZO VEEL voor mij
dat ik DAAR dan mee zou gaan beleggen![]()
Van die 30k ga ik natuurlijk LEVENquote:Op zondag 6 juli 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je snel kapot wil gaan moet je inderdaad op dit moment gaan beleggen.
Ik blijf vooral weg van de beurs.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van die 30k ga ik natuurlijk LEVENen wat er overblijft beleg ik voor de helft
in DSM en voor de andere helft ga ik me wat serieuzer in new-technology-bedrijven
verdiepen en daar eens een zakje centen neergooien
Bij DSM is het zo: in het verleden behaalde rendementen bieden garantie voor de toekomst !quote:Op zondag 6 juli 2008 01:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf vooral weg van de beurs.
Maar goed dat soort dingen zijn hier dan ook vanaf dag 1 ingepeperd.
Op korte termijn veel geld proberen te pakken is nooit mijn ding geweest gelukkig.
Ik ook, iedere dag dure vleeswaren op mijn boterham.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou laat het dan geen 30.000 maar 20.000 per maand zijn. Dat is ZO VEEL voor mij
dat ik DAAR dan mee zou gaan beleggen![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook, iedere dag dure vleeswaren op mijn boterham.
Trusten Saantje ! En bel jij morgen nog effe met Oma Tony ?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:10 schreef Disana het volgende:
Ik zou mulitmiljardair willen zijn, want dan kan ik stranden en regenwouden opkopen om te conserveren.
Welterusten wie nog wakker is![]()
Moet dat? Ik vind dat gemummel aan de telefoon nou niet echt smakelijk. Maar goed, ik zal het overwegenquote:Op zondag 6 juli 2008 01:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Trusten Saantje ! En bel jij morgen nog effe met Oma Tony ?
He bah, boterhambeleg is DIERENMOORD, circus is DIERENLEED..quote:Op zondag 6 juli 2008 01:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ook, iedere dag dure vleeswaren op mijn boterham.
Beetles zijn coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |