Ik visualiseer nu eenmaal graagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja en stel je maar eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn..
Fijn ding hoor, ik kan niet meer zonderquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef tipsch het volgende:
Gadget van het moment is misschien wel de iPhone. Binnenkort bij T-Mobile, ik zit er op te wachten
http://www.apple.com/iphone/
[ afbeelding ]
Zeer grote usercommunity. Een computer met telefoon. Je eigen Unix enzo.
Werkt anders prima zo te zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
Vuile vieze gore tering ZIGGO!!!![]()
Sinds gisternacht geen telefoon, geen internet!!![]()
Na mijn vakantie maar eens op zoek naar een andere provider. Stelletje hufters daar!!![]()
Kan je al scrollen tegenwoordig met zo'n apple dingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fijn ding hoor, ik kan niet meer zonder
Direct na de introductie nam iemand hem uit de VS voor mij mee
De 3G versie in het wit vind ik echt een snoepje, mocht mijn huidige phone het opeens begeven dan ga ik over op dat pareltje.
(Met een beetje geluk via mijn toekomstige werkgever).
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je al scrollen tegenwoordig met zo'n apple ding
ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fijn ding hoor, ik kan niet meer zonder
Direct na de introductie nam iemand hem uit de VS voor mij mee
De 3G versie in het wit vind ik echt een snoepje, mocht mijn huidige phone het opeens begeven dan ga ik over op dat pareltje.
(Met een beetje geluk via mijn toekomstige werkgever).
[ afbeelding ]
Good for you Dementorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Zo Victory!
Weer een stapje dichterbij mijn afstuderen (project afgerond).
Ah goed zo! En dat nog wel op zaterdagavond!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Zo Victory!
Weer een stapje dichterbij mijn afstuderen (project afgerond).
Tja hopelijk heb ik later nog eens profijt van die grenzeloze toewijding.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah goed zo! En dat nog wel op zaterdagavond!
Ik zit in mijn party outfit helemaal opgetut ready to go, belt vriendinnetje net op dat ze 'een uurtje later is'.. Nouuu
Bellen, muziek, agenda, youtube, internetten en emailen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef tipsch het volgende:
Vertel eens Dementor. Wat is jou ervaring met je iPhone. Waar gebruik je hem zoal voor?
Fijn ook wel dat je een beetje meeleeft met Smash en haar vriendinnendrama.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Tja hopelijk heb ik later nog eens profijt van die grenzeloze toewijding.
Zo vlak voor mijn 30e zou mooi zijn.
Leuke comments heb je in je fotoboek!quote:
Smashie weet toch wel dat ik constant aan haar denkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn ook wel dat je een beetje meeleeft met Smash en haar vriendinnendrama.
Dat is genoeg en het noemen niet waard hier?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Smashie weet toch wel dat ik constant aan haar denk
Pointing out the obvious here.
Plaats ook maar even een comment, sta je ook tussen de loonies.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Leuke comment heb je in je fotoboek!
http://fotoboek.fok.nl/user/6941/7/25#1011936
Hey, een fobo kunnen we zelf ook vinden hoor, heb ik geen link voor nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Leuke comment heb je in je fotoboek!
http://fotoboek.fok.nl/user/6941/7/25#1011936
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats ook maar even een comment, sta je ook tussen de loonies.
Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, een fobo kunnen we zelf ook vinden hoor, heb ik geen link voor nodig.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Fijn ook wel dat je een beetje meeleeft met Smash en haar vriendinnendrama.
Zie, het komt altijd goed met haar.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
.. Ik heb al ander slachtoffer gevonden om mee te gaan Ha! Goed, fijne avond allen. Ik ben er dus vandoor!
En alles eromheen, heb daar nog wat aan? Ik mag aannemen dat je iPhone aardig customized is inmiddels. Wat houdt het unlocken precies in ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bellen, muziek, agenda, youtube, internetten en emailen.
Ik draai de meest recente voor firmware en natuurlijk is het dingunlocked.
Unlocken = alle reguliere simkaarten werken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
En alles eromheen, heb daar nog wat aan? Ik mag aannemen dat je iPhone aardig customized is inmiddels. Wat houdt het unlocken precies in ?
Doen ze dat niet op Mars?quote:
Ouch!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef beequeen het volgende:
Nou, je kunt wel zeggen dat "zelfs mijn naam is mooi" en "De Luchtige Zonnekoning" elkaar gevonden hebben.
Karma hè?
Fotoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
Zo....de familie is weer opgerot
TIP: Geef kinderen van anderhalf jaar GEEN peuterviltstiften !!
(Mijn tafel ziet eruit alsof 'ie uit het Anton Heyboer atelier komt.....en zo ook de serre-ramen)
Shit die had ik eigenlijk wel moeten maken, het was ECHT een kliederzooi...quote:
Fout Buuf is van een webcamquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey muis! dat software cdtje is van een MP3 spelert
misschien kan je je tafel voor een leuk bedrag verkopen nuquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
(Mijn tafel ziet eruit alsof 'ie uit het Anton Heyboer atelier komt.....en zo ook de serre-ramen)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben natuurlijk bijan te laat, maar Peter nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Bewarenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
Dit was het gedeelte wat 'ie op papier heeft achtergelaten:
[ afbeelding ]
Ik ben ook nog niet te laat. Gefeliciteerd Peterquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
Het lag al in de prullenbak. Heb al genoeg 'tekeningen' van hemquote:
Thanxxxxx RudyDude !!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet te laat. Gefeliciteerd Peter
Ik zie mezelf erin boven ... Muisquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
Dit was het gedeelte wat 'ie op papier heeft achtergelaten:
[ afbeelding ]
De boom, de huisjes, de letters en het gezichtje zijn uiteraard van Oom Peter
Als jij daar een muis in kan ontwaren ben je of een waarlijkquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als jij daar een muis in kan ontwaren ben je of een waarlijk
genie...........of wordt het tijd voor een bezoekje RIAGG![]()
![]()
Dat is een artistieke uiting van Ome Peter hequote:
Eh, ook dat is een creatie van mij en moet een boom voorstellen...................quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ?? Laat het Riag nog maar ff achter me
Ik ga even op mijn rug liggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is een artistieke uiting van Ome Peter he![]()
En ik MOEST op mijn buikliggend tekenen, want meneer wilde niet gaan tekenen voordat
we allebei languit op de grond lagen. Wordt net zo'n lui varken als ik
Wat heb jij toch een vreselijke werktijden Ruud...................quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn rug liggen.Truste Fok!
![]()
Oh ja nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eh, ook dat is een creatie van mij en moet een boom voorstellen...................
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een vreselijke werktijden Ruud...................
Trusten Ruudquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga even op mijn rug liggen.Truste Fok!
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat heb jij toch een vreselijke werktijden Ruud...................
Nou jij zegt dat he...................ze zeggen ook dat je je diepste angsten in jequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik het ook
Een boom die op een muis lijkt
Ehhhh Ruud.....ik heb nieuws voor je: IK heb het winnende lot gekocht....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Staatsloterij, de tiende van deze maand, daarna heb ik geen werktijden meer
Slaap maar lekker verder.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Staatsloterij, de tiende van deze maand, daarna heb ik geen werktijden meer
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhhh Ruud.....ik heb nieuws voor je: IK heb het winnende lot gekocht....
Ik heb het er al weer afgevogenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:44 schreef Ziet het volgende:
nou dat is best een coole tekening
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de tafel....
als die er ook zo uit ziet, zou ik hem zo laten!
Fout! Het winnende lot is pas morgen te koop.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je karakter is dus wat je tekeningen zijn . Mooiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou jij zegt dat he...................ze zeggen ook dat je je diepste angsten in je
gehele doen-en-laten laat weerspiegelen. Laat ik nu een muizen-fobie hebben
Dat zie jij als muis dan kennelijk gelijk terug in mijn boom
Nou bij deze................als ik de 10e de 25 miljoen win krijg jij van mij een ton (honderdduizendquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Slaap maar lekker verder.Ik ga morgen loten kopen en vanaf woensdag heel lang vakantie vieren
Zoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou bij deze................als ik de 10e de 25 miljoen win krijg jij van mij een ton (honderdduizend
euro). Heel Fok! is nu getuige
Het fantaseren alleen al is heerlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk hè, beetje fantaseren over datgene wat misschien een van ons te wachten staat
Ziet, jij krijgt van mij je autorijlesse als ik de 25 miljoen winquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
ik wil niet bedelen hoor,
maar als iemand de 10e de 25 miljoen wint,
mag ik dan mijn rijbewijs gaan halen...?
Tuurlijk lieverd, en dan mag je ook nog een autootje uitzoeken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
ik wil niet bedelen hoor,
maar als iemand de 10e de 25 miljoen wint,
mag ik dan mijn rijbewijs gaan halen...?
Ook van mij : je krijgt je rijlessen (zolang je het binnen de 250 lessen en 20 examens houdtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het fantaseren alleen al is heerlijk![]()
25 miljoen! Dat krijg je van je leven niet meer op.
En laat het resultaat ook es zien Coosquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:17 schreef Coos het volgende:
Vandaag een heel leuk klein plat 8.5 pix cammetje gekocht.![]()
Morgen eens kijken hoe die werkt.
Je moet wel hele gekke dingen doen om die 25 miljoen op te krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:
25 miljoen is zo op hoor.
Of je het dan ook nuttig hebt besteed is een 2e.
Uiteraard.quote:
Die is nog helemaal niet verkocht, want die koop ik maandag.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Mijn rijbewijs heb ik al en ik heb net 3 maanden een nieuwe auto, maar wil best wel weer een nieuwequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook van mij : je krijgt je rijlessen (zolang je het binnen de 250 lessen en 20 examens houdt)
en je krijgt van mij een leuke middenklasser naar keuze !!
(nou moet ik gaan uitkijken, ik ben een man van mijn woorden en straks hou ik er geen
flikker van over)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd, en dan mag je ook nog een autootje uitzoeken.![]()
Maar niet overdrijven hoor![]()
![]()
Nou, dan doe een keertje "gek". Wie weet ben jij de gelukkigequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voorheen kocht ik nog weleens loten maar de laatste tijd heb ik er eigenlijk niet eens meer echt aan gedacht....
Ik geef de helft aan goede doelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wel hele gekke dingen doen om die 25 miljoen op te krijgen.
Vermits ik nog op tijd ben dan....maybe zijn ze al uitverkochtquote:Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dan doe een keertje "gek". Wie weet ben jij de gelukkige
Een Fok!-feestje waardquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
het zou wel mooi zijn als iemand uit deze reeks 25 miljoen euro wint
Mag ik van jou dan een huisje op ibiZa ??? *pleeeeaaaase*quote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is nog helemaal niet verkocht, want die koop ik maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |