Buuf ,wellicht een beetje nieuwsgierig, maaruh waar zag je die allstars dan? en btw gezien het feit dat het hier een forum betreft en ook ik het kan lezen en hoop het te kunnen volgen,quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey muissie!![]()
Toffe nieuwe allstars heb jeZag ik laatst en wilde ik nog steeds ff zeggen
Zitten zelfs zakjes aan de zijkantquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey muissie!![]()
Toffe nieuwe allstars heb jeZag ik laatst en wilde ik nog steeds ff zeggen
Deze dus !! Ik had al een paar witte lage en Hoge roze (die heeft Buuf nu omdat ze kraaktequote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Buuf ,wellicht een beetje nieuwsgierig, maaruh waar zag je die allstars dan? en btw gezien het feit dat het hier een forum betreft en ook ik het kan lezen en hoop het te kunnen volgen,wat zijn allstars?
Bite the dust ofzoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Een dag te laat en in memory of Gert: Ground Hug Day!
Kijk die zijn nou leuk ennuh lopen ze lekker?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze dus !! Ik had al een paar witte lage en Hoge roze (die heeft Buuf nu omdat ze kraakte) Maar in goede voeten dus
![]()
[ afbeelding ]
Ik probeer tussendoor wat opvoedkundige tips te geven aan mijn kinderenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
leuk hoor zo n mix tussen SC en COS en het loopt als een trein ............ja ja dit wordt de 2e topic diat ik stil weet te leggen......onder het genot van de muziek van Amy mac Donald![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:23 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Een dag te laat en in memory of Gert: Ground Hug Day!
tsjah kinderen en opvoedkundige tips dat ligt tamenlijk gevoelig eigenlijk.....quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik probeer tussendoor wat opvoedkundige tips te geven aan mijn kinderenVooralsnog zonder resultaat
![]()
Maar allstars zijn dus van die schoenen. Zie foto Soury. ik heb hele coole rozeAlleen laatst zonder sokken gedragen (haast) en toen een blaar
Ja super !!! ik kan helaas maar op platte schoenen lopen, en All stars zijn leukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Kijk die zijn nou leuk ennuh lopen ze lekker?
Zie je wel er klopt iets niet aan die dingenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik probeer tussendoor wat opvoedkundige tips te geven aan mijn kinderenVooralsnog zonder resultaat
![]()
Maar allstars zijn dus van die schoenen. Zie foto Soury. ik heb hele coole rozeAlleen laatst zonder sokken gedragen (haast) en toen een blaar
Ja hoorrr... Heb het hele verhaal vanmiddag gelezen en verwachtte al zoietsquote:
Waarom mis ik toch altijd allesquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Dan krijgen we straks dus mijn mening over Lieke te horen nadat Sly vroeg om mijn mening over Smashie.
ach joh ik mis al weken wat . uh eigenlijk al jaren maakt niks uit net doen of je erbij hoortquote:
ja Hoe dan?????????????? ja laat je toch niet opnaaien ???????quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
En die gasten hier maar pushen, Dementor durft niet te bellen dit en dat
Hoe dan!?
Ik vond het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja Hoe dan?????????????? ja laat je toch niet opnaaien ???????
Zeker tequilla met remlof gedronkenquote:
Dat hadden we na 10 minuten in de gaten jaquote:
Tja of ik bel goed of ik bel nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat hadden we na 10 minuten in de gaten ja
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat hadden we na 10 minuten in de gaten ja
Ach joh als je durft te bellen ben je toch even de ster van het momentquote:
Ha, maar dat is echt mijn ding hoor telefoongesprekken van minstens een half uur.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ach joh als je durft te bellen ben je toch even de ster van het moment
Wie weet. Peter heeft het er niet over gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:11 schreef Smash-it het volgende:
Komt er nog een keer een radiogebeuren?
ik voel met je mee......en dus ben ik nu 4 maal vermeld in de index van dit momentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
Vuile vieze gore tering ZIGGO!!!![]()
Sinds gisternacht geen telefoon, geen internet!!![]()
Na mijn vakantie maar eens op zoek naar een andere provider. Stelletje hufters daar!!![]()
Niet zo klagen ze verzorgen wel (mede) het tourjournaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
Na mijn vakantie maar eens op zoek naar een andere provider. Stelletje hufters daar!!![]()
Zelfs dat boycot ik. Ik wijk uit naar den Bels.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo klagen ze verzorgen wel (mede) het tourjournaal
baarle nassau?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfs dat boycot ik. Ik wijk uit naar den Bels.
Oeh, thx. Gaat ie zingen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hans Teeuwen liefhebbers?
20:25, na de ster op 1
Hoe zit jij dan nu op Fok!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
leuke auto!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
Hééé' deze staat beneden geparkeerd.. Vet coole wagen ? Weet iemand wat het is ???
[ afbeelding ]
Beloning drankje naar wens. Ben te lui om naar beneden te lopen
Volkswagen Karman Ghia, klassiekertjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
Hééé' deze staat beneden geparkeerd.. Vet coole wagen ? Weet iemand wat het is ???
[ afbeelding ]
Beloning drankje naar wens. Ben te lui om naar beneden te lopen
Coole bak !!! En voor jou dan het meest lekkere biertje ter wereldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkswagen Karman Ghia, klassiekertje
Tnxquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Coole bak !!! En voor jou dan het meest lekkere biertje ter wereld![]()
[ afbeelding ]
Ja en stel je maar eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Naakt met een mars voor de spiegel gaan staan.
Okay dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |