Zeker tequilla met remlof gedronkenquote:
Dat hadden we na 10 minuten in de gaten jaquote:
Tja of ik bel goed of ik bel nietquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat hadden we na 10 minuten in de gaten ja
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat hadden we na 10 minuten in de gaten ja
Ach joh als je durft te bellen ben je toch even de ster van het momentquote:
Ha, maar dat is echt mijn ding hoor telefoongesprekken van minstens een half uur.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ach joh als je durft te bellen ben je toch even de ster van het moment
Wie weet. Peter heeft het er niet over gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:11 schreef Smash-it het volgende:
Komt er nog een keer een radiogebeuren?
ik voel met je mee......en dus ben ik nu 4 maal vermeld in de index van dit momentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
Vuile vieze gore tering ZIGGO!!!![]()
Sinds gisternacht geen telefoon, geen internet!!![]()
Na mijn vakantie maar eens op zoek naar een andere provider. Stelletje hufters daar!!![]()
Niet zo klagen ze verzorgen wel (mede) het tourjournaalquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
Na mijn vakantie maar eens op zoek naar een andere provider. Stelletje hufters daar!!![]()
Zelfs dat boycot ik. Ik wijk uit naar den Bels.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet zo klagen ze verzorgen wel (mede) het tourjournaal
baarle nassau?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Zelfs dat boycot ik. Ik wijk uit naar den Bels.
Oeh, thx. Gaat ie zingen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hans Teeuwen liefhebbers?
20:25, na de ster op 1
Hoe zit jij dan nu op Fok!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
leuke auto!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
Hééé' deze staat beneden geparkeerd.. Vet coole wagen ? Weet iemand wat het is ???
[ afbeelding ]
Beloning drankje naar wens. Ben te lui om naar beneden te lopen
Volkswagen Karman Ghia, klassiekertjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
Hééé' deze staat beneden geparkeerd.. Vet coole wagen ? Weet iemand wat het is ???
[ afbeelding ]
Beloning drankje naar wens. Ben te lui om naar beneden te lopen
Coole bak !!! En voor jou dan het meest lekkere biertje ter wereldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volkswagen Karman Ghia, klassiekertje
Tnxquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Coole bak !!! En voor jou dan het meest lekkere biertje ter wereld![]()
[ afbeelding ]
Ja en stel je maar eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn..quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:35 schreef Dementor het volgende:
Naakt met een mars voor de spiegel gaan staan.
Okay dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |