Het fantaseren alleen al is heerlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk hè, beetje fantaseren over datgene wat misschien een van ons te wachten staat
Ziet, jij krijgt van mij je autorijlesse als ik de 25 miljoen winquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
ik wil niet bedelen hoor,
maar als iemand de 10e de 25 miljoen wint,
mag ik dan mijn rijbewijs gaan halen...?
Tuurlijk lieverd, en dan mag je ook nog een autootje uitzoeken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:51 schreef Ziet het volgende:
ik wil niet bedelen hoor,
maar als iemand de 10e de 25 miljoen wint,
mag ik dan mijn rijbewijs gaan halen...?
Ook van mij : je krijgt je rijlessen (zolang je het binnen de 250 lessen en 20 examens houdtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het fantaseren alleen al is heerlijk![]()
25 miljoen! Dat krijg je van je leven niet meer op.
En laat het resultaat ook es zien Coosquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:17 schreef Coos het volgende:
Vandaag een heel leuk klein plat 8.5 pix cammetje gekocht.![]()
Morgen eens kijken hoe die werkt.
Je moet wel hele gekke dingen doen om die 25 miljoen op te krijgen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:53 schreef Dementor het volgende:
25 miljoen is zo op hoor.
Of je het dan ook nuttig hebt besteed is een 2e.
Uiteraard.quote:
Die is nog helemaal niet verkocht, want die koop ik maandag.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhhh Ruud.....ik heb nieuws voor je: IK heb het winnende lot gekocht....
Mijn rijbewijs heb ik al en ik heb net 3 maanden een nieuwe auto, maar wil best wel weer een nieuwequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ook van mij : je krijgt je rijlessen (zolang je het binnen de 250 lessen en 20 examens houdt)
en je krijgt van mij een leuke middenklasser naar keuze !!
(nou moet ik gaan uitkijken, ik ben een man van mijn woorden en straks hou ik er geen
flikker van over)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd, en dan mag je ook nog een autootje uitzoeken.![]()
Maar niet overdrijven hoor![]()
![]()
Nou, dan doe een keertje "gek". Wie weet ben jij de gelukkigequote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Voorheen kocht ik nog weleens loten maar de laatste tijd heb ik er eigenlijk niet eens meer echt aan gedacht....
Ik geef de helft aan goede doelen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet wel hele gekke dingen doen om die 25 miljoen op te krijgen.
Vermits ik nog op tijd ben dan....maybe zijn ze al uitverkochtquote:Op zondag 6 juli 2008 00:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, dan doe een keertje "gek". Wie weet ben jij de gelukkige
Een Fok!-feestje waardquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:58 schreef Dementor het volgende:
het zou wel mooi zijn als iemand uit deze reeks 25 miljoen euro wint
Mag ik van jou dan een huisje op ibiZa ??? *pleeeeaaaase*quote:Op zondag 6 juli 2008 00:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die is nog helemaal niet verkocht, want die koop ik maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |