Ik visualiseer nu eenmaal graagquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:39 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja en stel je maar eens voor dat het niet hypothetisch zou zijn..
Fijn ding hoor, ik kan niet meer zonderquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:05 schreef tipsch het volgende:
Gadget van het moment is misschien wel de iPhone. Binnenkort bij T-Mobile, ik zit er op te wachten
http://www.apple.com/iphone/
[ afbeelding ]
Zeer grote usercommunity. Een computer met telefoon. Je eigen Unix enzo.
Werkt anders prima zo te zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:15 schreef Coos het volgende:
Vuile vieze gore tering ZIGGO!!!![]()
Sinds gisternacht geen telefoon, geen internet!!![]()
Na mijn vakantie maar eens op zoek naar een andere provider. Stelletje hufters daar!!![]()
Kan je al scrollen tegenwoordig met zo'n apple dingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fijn ding hoor, ik kan niet meer zonder
Direct na de introductie nam iemand hem uit de VS voor mij mee
De 3G versie in het wit vind ik echt een snoepje, mocht mijn huidige phone het opeens begeven dan ga ik over op dat pareltje.
(Met een beetje geluk via mijn toekomstige werkgever).
[ afbeelding ]
Ja hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je al scrollen tegenwoordig met zo'n apple ding
ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um, ik wil um.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Fijn ding hoor, ik kan niet meer zonder
Direct na de introductie nam iemand hem uit de VS voor mij mee
De 3G versie in het wit vind ik echt een snoepje, mocht mijn huidige phone het opeens begeven dan ga ik over op dat pareltje.
(Met een beetje geluk via mijn toekomstige werkgever).
[ afbeelding ]
Good for you Dementorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Zo Victory!
Weer een stapje dichterbij mijn afstuderen (project afgerond).
Ah goed zo! En dat nog wel op zaterdagavond!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Zo Victory!
Weer een stapje dichterbij mijn afstuderen (project afgerond).
Tja hopelijk heb ik later nog eens profijt van die grenzeloze toewijding.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ah goed zo! En dat nog wel op zaterdagavond!
Ik zit in mijn party outfit helemaal opgetut ready to go, belt vriendinnetje net op dat ze 'een uurtje later is'.. Nouuu
Bellen, muziek, agenda, youtube, internetten en emailen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef tipsch het volgende:
Vertel eens Dementor. Wat is jou ervaring met je iPhone. Waar gebruik je hem zoal voor?
Fijn ook wel dat je een beetje meeleeft met Smash en haar vriendinnendrama.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Tja hopelijk heb ik later nog eens profijt van die grenzeloze toewijding.
Zo vlak voor mijn 30e zou mooi zijn.
Leuke comments heb je in je fotoboek!quote:
Smashie weet toch wel dat ik constant aan haar denkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn ook wel dat je een beetje meeleeft met Smash en haar vriendinnendrama.
Dat is genoeg en het noemen niet waard hier?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Smashie weet toch wel dat ik constant aan haar denk
Pointing out the obvious here.
Plaats ook maar even een comment, sta je ook tussen de loonies.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Leuke comment heb je in je fotoboek!
http://fotoboek.fok.nl/user/6941/7/25#1011936
Hey, een fobo kunnen we zelf ook vinden hoor, heb ik geen link voor nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:46 schreef Dementor het volgende:
Leuke comment heb je in je fotoboek!
http://fotoboek.fok.nl/user/6941/7/25#1011936
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Plaats ook maar even een comment, sta je ook tussen de loonies.
Leuker kunnen we het niet maken, wel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hey, een fobo kunnen we zelf ook vinden hoor, heb ik geen link voor nodig.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:45 schreef beequeen het volgende:
Fijn ook wel dat je een beetje meeleeft met Smash en haar vriendinnendrama.
Zie, het komt altijd goed met haar.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
.. Ik heb al ander slachtoffer gevonden om mee te gaan Ha! Goed, fijne avond allen. Ik ben er dus vandoor!
En alles eromheen, heb daar nog wat aan? Ik mag aannemen dat je iPhone aardig customized is inmiddels. Wat houdt het unlocken precies in ?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bellen, muziek, agenda, youtube, internetten en emailen.
Ik draai de meest recente voor firmware en natuurlijk is het dingunlocked.
Unlocken = alle reguliere simkaarten werken.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
En alles eromheen, heb daar nog wat aan? Ik mag aannemen dat je iPhone aardig customized is inmiddels. Wat houdt het unlocken precies in ?
Doen ze dat niet op Mars?quote:
Ouch!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:58 schreef beequeen het volgende:
Nou, je kunt wel zeggen dat "zelfs mijn naam is mooi" en "De Luchtige Zonnekoning" elkaar gevonden hebben.
Karma hè?
Fotoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
Zo....de familie is weer opgerot
TIP: Geef kinderen van anderhalf jaar GEEN peuterviltstiften !!
(Mijn tafel ziet eruit alsof 'ie uit het Anton Heyboer atelier komt.....en zo ook de serre-ramen)
Shit die had ik eigenlijk wel moeten maken, het was ECHT een kliederzooi...quote:
Fout Buuf is van een webcamquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey muis! dat software cdtje is van een MP3 spelert
misschien kan je je tafel voor een leuk bedrag verkopen nuquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
(Mijn tafel ziet eruit alsof 'ie uit het Anton Heyboer atelier komt.....en zo ook de serre-ramen)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben natuurlijk bijan te laat, maar Peter nog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
Bewarenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
Dit was het gedeelte wat 'ie op papier heeft achtergelaten:
[ afbeelding ]
Ik ben ook nog niet te laat. Gefeliciteerd Peterquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |