Bedoel je dit:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:07 schreef Prospera het volgende:
Yvonne's history is een prima startpagina
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:44 schreef yvonne het volgende:
Laffer stopt per direct met modden.
De afgelopen uren zijn er wederzijdse bedreigingen geuit tussen
een user en een mod en dat kunnen we uiteraard niet toestaan. user heeft een ban, Laffer is op zwart
Grappig leesvoer. Als ik het goed heb onthouden, is Peter nu op weg naar de bakker voor gebakjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:53 schreef Maria44 het volgende:
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
daar begon het mee; is het echt; is het een hoax? Spannend
En de daaropvolgende topics:
tabee, met jullie kutforum
Moet dat nou zo met Kreator?!
Eindelijk stopt die kale relnicht ermee!
Have fun![]()
Goedemorgen en hartelijk gefeliciteerd Peter, maak er een mooie dag van!
Ik snap er geen moer van, waar gaat het eigenlijk over?quote:
Hoi beeekweeee, biscuitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van, waar gaat het eigenlijk over?
FOK was jaloers op Nowlive en heeft nu zijn eigen onbegrijpbare rel geregeldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand heeft de vriendin van zijn beste vriend bezwangerd en vraagt of hij het moet zeggen. (Ex)mod laffer schijnt die vriend te kennen en bemoeit zich enigszins dreigend mee. Yvonne maakt laffer mod af, user krijgt ban maar kan toch blijven posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanxxx !!! Weer een jaar dichter bij de dood !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg gisteravond onverwachts bezoek dus kon ik Peter niet feliciteren, bij deze dus.
Van harte Peter![]()
![]()
![]()
en bedankt nog voor gisteravond, ik heb me rot gelachen.
En nu boodschappen doen, laterzzzz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |