Bedoel je dit:quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:07 schreef Prospera het volgende:
Yvonne's history is een prima startpagina
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:44 schreef yvonne het volgende:
Laffer stopt per direct met modden.
De afgelopen uren zijn er wederzijdse bedreigingen geuit tussen
een user en een mod en dat kunnen we uiteraard niet toestaan. user heeft een ban, Laffer is op zwart
Grappig leesvoer. Als ik het goed heb onthouden, is Peter nu op weg naar de bakker voor gebakjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:53 schreef Maria44 het volgende:
Vriendin beste vriend zwanger gemaakt... vertellen of niet?
daar begon het mee; is het echt; is het een hoax? Spannend
En de daaropvolgende topics:
tabee, met jullie kutforum
Moet dat nou zo met Kreator?!
Eindelijk stopt die kale relnicht ermee!
Have fun![]()
Goedemorgen en hartelijk gefeliciteerd Peter, maak er een mooie dag van!
Ik snap er geen moer van, waar gaat het eigenlijk over?quote:
Hoi beeekweeee, biscuitquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van, waar gaat het eigenlijk over?
FOK was jaloers op Nowlive en heeft nu zijn eigen onbegrijpbare rel geregeldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand heeft de vriendin van zijn beste vriend bezwangerd en vraagt of hij het moet zeggen. (Ex)mod laffer schijnt die vriend te kennen en bemoeit zich enigszins dreigend mee. Yvonne maakt laffer mod af, user krijgt ban maar kan toch blijven posten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanxxx !!! Weer een jaar dichter bij de dood !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:52 schreef beequeen het volgende:
Ik kreeg gisteravond onverwachts bezoek dus kon ik Peter niet feliciteren, bij deze dus.
Van harte Peter![]()
![]()
![]()
en bedankt nog voor gisteravond, ik heb me rot gelachen.
En nu boodschappen doen, laterzzzz.
Thanx !!quote:
Doen ze toch wel vaker en dan lachen we er allemaal om en zeggen 'zie je wel dat het een hoax was' en dan gaan we gewoon weer verder met FOK!en en wachten op de volgendequote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
FOK was jaloers op Nowlive en heeft nu zijn eigen onbegrijpbare rel geregeld
Ha crap!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
Gofferdomme Kutzooi................. Gisteren bij het bestellen van de gebakjes bij de bakker
had ik een parkeerbon van 50 euro....
Ga ik ze net effe afhalen (5 minuten werk)..........wat denk je ??..............50 euro parkeerbon.
BEN GELIJK CHAGRIJNIG5 juli en ik ben al zo'n beetje door mijn salaris heen
100 Euro per maand salaris?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
Gofferdomme Kutzooi................. Gisteren bij het bestellen van de gebakjes bij de bakker
Ga ik ze net effe afhalen (5 minuten werk)..........wat denk je ??..............50 euro parkeerbon.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
en weet jij dat ze dat lachend doen? Dat zag ik laatst. Er liep zo'n parkeerdeskundige en die moest opeens grijnzen en haalde zijn boekje tevoorschijn. 2 Dagen daarvoor had ik zelf een bon onder de ruitenwisser en toen zag ik dat. Zo'n intens gemeen lachje. Ik was geschokt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:01 schreef PeterNB het volgende:
Heb je het tegen mij Piet?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
pwnd, wie zet dan ook z'n auto op dezelfde plek als je net een boete van 50 euri heb gehad?
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Noekie, neem nog een bakkie, jij hebt toch geen boetes gehad? Nee dus
.
Ik denk dan weer aan dr. Rossi.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:28 schreef Dementor het volgende:
Ieder keer als ik een post van Noekje zie moet ik denken aan vlaggetjes op wangen.
Blame the radio.
Gelukkig!quote:
Ik doe NOOIT boodschappen met de auto. Ik HAAT.....ehhh ik vind mijn auto STOM !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
pwnd, wie zet dan ook z'n auto op dezelfde plek als je net een boete van 50 euri heb gehad?
hiii hiii hiiii hiiiiiiiquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:28 schreef Dementor het volgende:
Ieder keer als ik een post van Noekje zie moet ik denken aan vlaggetjes op wangen.
Blame the radio.
quote:
thanxquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
g
e
f
e
l
i
c
i
t
e
e
r
d
![]()
p
e
t
e
r
pink cupcakes..........quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
Speciaal voor Peter:
Pink cupcakes voor je verjaardag
Gefeliciteerd.
Als je een jongen van 18 zonder borsthaar was geweest.....had ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
En dit ijsje![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd en nog vele too muchi jaren, hoe dan?!
Jij hebt ook 2 parkeerbonnen binnen 2 dagen gehad ??quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:17 schreef Disana het volgende:
Het helpt natuurlijk niet als ik zeg dat ik dat ook wel eens heb gehad. Weleens? Weldries.
Drie binnen drie op hetzelfde stukje straatquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jij hebt ook 2 parkeerbonnen binnen 2 dagen gehad ??
Nee hoor,heb alleen zere vingers om alles steeds voorquote:
Waarom zou hij hees zijn? Hij heeft toch alleen maar plaatjes gedraaid. Sly was toch aan de microfoon?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Drie binnen drie op hetzelfde stukje straat![]()
Je bent vast hees na gisteren, en dit wordt een babbeldag, dus morgen kun je helemaal niet meer met ons hier praten. Arme ziel... maar het was het waard
Ja, dat was ook hartstikke onhandig, dat noteren van die nummers. Als er iemand niet kan spellen is het Sly wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee hoor,heb alleen zere vingers om alles steeds voor
Sly op een briefje te moeten schrijven ! Heb er een half kladblok doorheen geschreven
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:28 schreef Disana het volgende:
Drie binnen drie op hetzelfde stukje straat![]()
Gewoon ergens dringend moeten zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], hoe krijg je dat voor elkaar
?
Met zijn Biskwiequote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat was ook hartstikke onhandig, dat noteren van die nummers. Als er iemand niet kan spellen is het Sly wel.
Die was eigenlijk wel heel erg leuk. Hij was natuurlijk ook nerveus he, zo in een vreemde studio. En dan zat er nog een sukkel van een homo naast ook, je kon soms tussen de muziek door horen dat die knaap niets goed deed.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als je een jongen van 18 zonder borsthaar was geweest.....had ik
je gezoend !!
hij heeft vanochtend gebeld om daar zijn excuus voor aan te bieden. Ik zei toch dat het een vent met een gouden hartje was :-)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Die was eigenlijk wel heel erg leuk. Hij was natuurlijk ook nerveus he, zo in een vreemde studio. En dan zat er nog een sukkel van een homo naast ook, je kon soms tussen de muziek door horen dat die knaap niets goed deed.
Vannacht vanuit de auto zei hij tegen mij dat je een echte kluns was. En ook dat je een hoog piepstemmetje hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:46 schreef PeterNB het volgende:
[..]
hij heeft vanochtend gebeld om daar zijn excuus voor aan te bieden. Ik zei toch dat het een vent met een gouden hartje was :-)
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht vanuit de auto zei hij tegen mij dat je een echte kluns was. En ook dat je een hoog piepstemmetje hebt.
Maar ik wil niet stoken hoor.
ja maar het is zo zonde van de centenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vergeet die parkeerbon gewoon, laat je dag niet verpesten door zo'n overijverige koekenbakker.
dan was dat ook weer die nep sly !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Vannacht vanuit de auto zei hij tegen mij dat je een echte kluns was. En ook dat je een hoog piepstemmetje hebt.
Maar ik wil niet stoken hoor.
Klopt, maar het rolt niet meer terug dus wat kun je er nog aan doenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ja maar het is zo zonde van de centen
de nep sly dus. Ik had een effen rood shirt aan !quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kon vertellen dat je een T-shirt aan had met daarop de tekst 'Ouwe Lullen Moeten Weg'.
het schiet me ineens te binnen dat jij wel vermogend bent. Had je al een kadootje voor mij gekocht ? Anders weet ik nog wel wat..... 2 parkeer bonnen :-)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, maar het rolt niet meer terug dus wat kun je er nog aan doen
Ze zeggen geld kun je maar 1 keer uitgeven, ik zeg geld kun je oneindig veel keer verdienen
Ssssht het is niet netjes om daar overdag over te praten.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
het schiet me ineens te binnen dat jij wel vermogend bent. Had je al een kadootje voor mij gekocht ? Anders weet ik nog wel wat..... 2 parkeer bonnen :-)
Waarom zou ik jou geloven.... jij hebt geen 20.000 leden.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
de nep sly dus. Ik had een effen rood shirt aan !
Oh nee dan leest de FIOD mee............. ik zei nix !!!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:12 schreef Dementor het volgende:
Ssssht het is niet netjes om daar overdag over te praten.
Ook alweer zo'n blunder van die neppert. Nowlive heeft VIJFENTWINTIG-duizendquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:16 schreef Disana het volgende:
Waarom zou ik jou geloven.... jij hebt geen 20.000 leden.
Die zijn hier altijd welkom hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh nee dan leest de FIOD mee............. ik zei nix !!!![]()
[..]
Ook alweer zo'n blunder van die neppert. Nowlive heeft VIJFENTWINTIG-duizend
leden !!
Was het maar waar. Het is nog geen Fok! he. Hoewel als ze straks samengaanquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die zijn hier altijd welkom hier.
Het was toch 25.000 nieuwe leden per dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |