Yep lang leven de lolquote:Op zondag 6 juli 2008 03:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ach, liever van hem weten dat hij tegenwoordig gezond eet dan de info die ik hier over bepaalde mensen voorbij heb zien komen
Oh wat jammer.quote:Op zondag 6 juli 2008 03:17 schreef Smash-it het volgende:
Mensen kinderen, maak jullie niet zo druk allemaal.
Ik heb die winnende loten al een tijdje in mijn portemonnee zitten! Die 25 miljoen is voor Smash-it!
En ja, ik ben vroeg thuis. En nee, het was niet echt een topavond.
Laat LS het maar niet lezen, die denkt dat hij het winnende lot maandag op kan komen halenquote:Op zondag 6 juli 2008 03:17 schreef Smash-it het volgende:
Mensen kinderen, maak jullie niet zo druk allemaal.
Ik heb die winnende loten al een tijdje in mijn portemonnee zitten! Die 25 miljoen is voor Smash-it!
En ja, ik ben vroeg thuis. En nee, het was niet echt een topavond.
Ja ach, het kan niet iedere avond feest zijnquote:Op zondag 6 juli 2008 03:19 schreef Dementor het volgende:
Oh wat jammer.
Maar ik ga ook meteen weer weg, lekker mijn nestje in!quote:
Dus we krijgen niet te horen waarom het niet zo leuk was?quote:Op zondag 6 juli 2008 03:20 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja ach, het kan niet iedere avond feest zijn.
[..]
Maar ik ga ook meteen weer weg, lekker mijn nestje in!
Slaap lekker, insomnia-ers!
Gewoon, wat drank in je giecheltje en dan worden er soms verkeerde dingen gezegd. Toen dacht ik, tijd om naar huis te gaan, dan zijn morgen in elk geval nog vriendinnen. (was die ene die ook al 'een uurtje later zou komen')quote:Op zondag 6 juli 2008 03:21 schreef Dementor het volgende:
Dus we krijgen niet te horen waarom het niet zo leuk was?
Spijtig
Het zwaard snijdt aan twee kanten hequote:Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gewoon, wat drank in je giecheltje en dan worden er soms verkeerde dingen gezegd. Toen dacht ik, tijd om naar huis te gaan, dan zijn morgen in elk geval nog vriendinnen. (was die ene die ook al 'een uurtje later zou komen')
Vrouwen he Smash..zucht...quote:Op zondag 6 juli 2008 03:23 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Gewoon, wat drank in je giecheltje en dan worden er soms verkeerde dingen gezegd. Toen dacht ik, tijd om naar huis te gaan, dan zijn morgen in elk geval nog vriendinnen. (was die ene die ook al 'een uurtje later zou komen')
quote:Op zondag 6 juli 2008 03:19 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Laat LS het maar niet lezen, die denkt weet dat hij het winnende lot maandag op kan komen halen
Goedemorgen allemaalquote:Op zondag 6 juli 2008 01:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer of tien "GEBIT IN OMA TONY!" roepen. Uit ervaring weet ik
dat gemiddeld 1 op de 10 keer ze het begrijpt !
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:11 schreef Manu82 het volgende:
GOedermorgen
De zon schijnt, het is koopzondag, er is F1, tennis en TdF
Ach arme jij, de uitzondering op de regel van een mooie start van de zondag.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:59 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
geen goede morgen. Kheb kater, mot dalijk werken en de zon schijnt hier ook al niet
![]()
En het ergste, ik mis nu Formule 1 grrrrrrrrrrrrrrr.
Ga denk maar op kantoor zitten, daar hebben ze breedbeeld met kabel![]()
Goedenmorgen, allen tezaam:quote:Op zondag 6 juli 2008 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter, je vergeet dat ze nog geen nieuw bovengebit heeft.
Nee bedanktquote:
Maar je wordt wel geestelijk gemanipuleerd las ik, want dan ging hij op de radio zeggen dat hij smileys wilde zien en dan deed iedereen dat, moesten ze ophouden want de server had er moeite mee. Geestelijke manipulatie, ik zeg het U!quote:Op zondag 6 juli 2008 14:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij kan beter een poosje weg blijven.
Weet niet of al die toestanden op now live zo goed voor hem zijn.Wat een soap zeg,als je dat ik ben genaaid forum leest.Gaat over oplichters en nu komen mensen zelfs met verhalen dat je niks verkeerds over Huub mocht zeggen.Wat een oplichting zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |