Je moet gewoon een keer of tien "GEBIT IN OMA TONY!" roepen. Uit ervaring weet ikquote:Op zondag 6 juli 2008 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet dat? Ik vind dat gemummel aan de telefoon nou niet echt smakelijk. Maar goed, ik zal het overwegen
Oh Dementor je maakt me nat.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg nu via PM een vervolg op de nachtelijke leer sessie:
Het is The Voice he?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh Dementor je maakt me nat.
(Ik ga maar niet vertellen dat ik vanacht over je gedroomd heb)
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh Dementor je maakt me nat.
(Ik ga maar niet vertellen dat ik vanacht over je gedroomd heb)
Zeg!quote:Op zondag 6 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Klinkt als 18-jarig marokaantje dat croissantjes brengt?
Nee bij Dementor is er ook ECHTE liefde bij........quote:Op zondag 6 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
en mist jouw plaatjes.
Ja ehhh..dat ligt geheel aan Sly. En aan wat extra mensen die een stevige adsl-verbindingquote:Op zondag 6 juli 2008 01:30 schreef Dementor het volgende:
Oja Peter, Smashie vroeg of er nog zo'n uitzending kwam en wanneer.
Ik heb een upload van 256kbquote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ja ehhh..dat ligt geheel aan Sly. En aan wat extra mensen die een stevige adsl-verbinding
hebben en die willen afstaan om wat meer luisteraars te kunnen bedienen..
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:16 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Beetles zijn coolIk heb er sinds 2 maanden 1 en doe m nooooooit meer weg. Wil er over 2 jaar nog 1-tje bij kopen maar dan een cabrio.
Ze rijden echt relaxed hoor. Echt Ziet, als je er 1 koopt wordt je er helemaal verliefd op. Bloemetje erin enzo. Het is echt leuk speelgoed.
Tegenwoording kun je ze ook al voor een leuke prijs vinden hoor, tenminste een gebruikte dan!
Truste RuuD!![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ja ehhh..dat ligt geheel aan Sly. En aan wat extra mensen die een stevige adsl-verbinding
Dan koop je maar een iets kleiner huisje als ik je vrijdag 1 miljoen ga overmaken en koop je maar een goede studio.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar dan kun je nog geen 5 luisteraars servenquote:
Huh??? Heeft hij niet gewonnen dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef APK het volgende:
Al die idioten die denken dat ze 25.000.000 gaan winnen.![]()
![]()
Huub had nog meer kans om DGK te winnen.
Ikke ook!!! Ik heb jaren bij een Volkswagen/Audi-dealer gewerkt en nam er wanneer het maar kon 1-tje een avondje mee. En riep inderdaad, ooit koop ik er ook zo een!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 01:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
gaaf!
ja ik ben er al jaren verliefd op... en ik rijd niet eens auto.
heb altijd al gezegd: ooit rij ik er in eentje!
Misschien dat Oma ooit nog naar Sly kan luisteren in de PrietjesPraatjesShow.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan koop je maar een iets kleiner huisje als ik je vrijdag 1 miljoen ga overmaken en koop je maar een goede studio.
Mijn oma is helemaal gek van je. Ze belde me net en vroeg waarom op die link niets te horen was.
Beetje dromen is toch leukquote:Op zondag 6 juli 2008 01:37 schreef APK het volgende:
Al die idioten die denken dat ze 25.000.000 gaan winnen.![]()
![]()
Huub had nog meer kans om DGK te winnen.
Nee, het was Brian, zoals verwacht en voorspeld.quote:
1.5 mbquote:Op zondag 6 juli 2008 01:38 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sorry, maar dan kun je nog geen 5 luisteraars servenIk zoek meer naar mensen met
1mb upload.
Maarre, ik ga nog effe proberen een date voor NU te regelenSpeak you all laterz
quote:Op zondag 6 juli 2008 01:40 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ikke ook!!! Ik heb jaren bij een Volkswagen/Audi-dealer gewerkt en nam er wanneer het maar kon 1-tje een avondje mee. En riep inderdaad, ooit koop ik er ook zo een!!!
Het eerste wat ik heb gedaan toen ik de auto had opgehaald was een nieuw bloemetje ervoor kopen! (typisch iets voor een vrouw om zoiets te doen). Vind dat vaasje met bloemtje zo leuk
Goodnight Peter.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:45 schreef PeterNB het volgende:
I wish you all (and Dementor in special) a very fine night, don't let the bedbugs bite !!
*kuszzzzzzz*
Ik droom liever gratis.quote:
Door wie?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:45 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zojuist even hard in mijn gezicht "gepatst"
Wat win ik als ik het goed raad?quote:Op zondag 6 juli 2008 01:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat blijft geheim.
Er moet wel wat te raden over blijven.
Die staat hier ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
kingjaap.nl - terror jaap in jan paparazzi's roddelquiz
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14167&postdays=0&postorder=asc&start=425
Nee joh, je bent een wijs persoon.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:55 schreef HoneyBunny het volgende:
Kut, had ik moeten betalen dan?
* HoneyBunny kijkt in portemonnee en ziet enkel stof
quote:Op zondag 6 juli 2008 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die staat hier ook.
En ook dat hij is afgevallen
Binnenkort gaan deze topics dicht.quote:Op zondag 6 juli 2008 01:55 schreef Lady-night het volgende:
kingjaap.nl - terror jaap in jan paparazzi's roddelquiz
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=14167&postdays=0&postorder=asc&start=425
Ja maar die kutcijfertjes die bij dat pasje horen manquote:Op zondag 6 juli 2008 02:03 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, je bent een wijs persoon.![]()
En dat stof is een goed teken, gewoon alles pinnen.
Gewoon die vogel van NL even bellen.quote:Op zondag 6 juli 2008 02:15 schreef HoneyBunny het volgende:
Ja maar die kutcijfertjes die bij dat pasje horen man![]()
Heb al moeite met mijn huisnummer te onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |