Met zo'n TT vraag je er juist omquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt al in de vorige twee delen gepost, dus feitelijk ben je dan geen nieuwkomer meer!
Think again, twat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt al in de vorige twee delen gepost, dus feitelijk ben je dan geen nieuwkomer meer!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het denken kun je beter aan mij overlaten dan dat je het zelf doet.
Allemansvriend!quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hmmm...sneller dan verwacht tochquote:
Als je met "tof" bedoelt, dat hij zo ontzettend knurftig is dat hij de smegma onder mijn eikelrand nog niet eens mag wegknabbelen, dan...quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar MPG is gewoon tof!
Hij/zij gebruikt geen PI's.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar MPG is gewoon tof!
Ik ben een hij en ik maak selectief gebruik van PI'squote:
Hoi Svensationalquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm...sneller dan verwacht toch!
Hoi MPG!
Ik heb het dan ook eerlijk van mijn grote voorbeeld gejatquote:
Whyyyy?quote:
Vind je? Het was mij niet opgevallenquote:
Oh ja, ik herinner me dat nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Behalve dan dat ik onlangs "twat" heb gezegd.
Dat is zó Giechel_Hoquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me dat nog!
Als jij het niet had gezegd, had de weinig originele Sven het ook niet gebruikt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind je? Het was mij niet opgevallen![]()
Behalve dan dat ik onlangs "twat" heb gezegd. Maar dat vind ik helemaal niet zo Zhenar eigenlijk
Omdat het kánquote:
Goh, wat een verrassende conclusiequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het niet had gezegd, had de weinig originele Sven het ook niet gebruikt.
Die kutSven ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het niet had gezegd, had de weinig originele Sven het ook niet gebruikt.
Hij moet eerst maar eens een afscheidsfeest geven dunkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Huh?! Is Dizer nu ook echt al verhuisd?!??![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
quote:
En je gebruikt ook al geen PI'squote:
Volgens zn fotoboek en Hyves wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Dat wist je echt niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
quote:
is óók een PI
Een lame PI voor lame mensen.quote:
Maar wel een PI.quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:10 schreef MissBliss het volgende:
De default-PI
Een bewuste PI kleedt je post echt aan!De default-PI is gewoon... default
Is dat not-done dan?quote:
quote:, danwel
: De standaard PI. M.a.w.: ik ben een baggeraar danwel een newbie, danwel een luie donder.
atb!quote:
Wat een treffende uitspraakquote:
Dat laatste graagquote:
Hier schoppen heilige huisjes je de ziektewet in.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat not-done dan?
Anyway, ik schop graag tegen heilige huisjes.
Prima, mits uitkeringquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier schoppen heilige huisjes je de ziektewet in.
quote:
hé een oude bekendequote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier schoppen heilige huisjes je de ziektewet in.
Er stond eerst 'geen' in de topictitel in plaats van 'veel'.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké ik ben een nieuwkomer dus ik ben welkom![]()
ook al suggereert die boze smilie wel anders maar goed, waar gaat het hier over?
Hai.quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Er stond eerst 'geen' in de topictitel in plaats van 'veel'.
aha, vandaar die smilie![]()
[..]
Hai.Het mooie schilderijtje hangt nog steeds te hangen aan m'n stopcontact.
![]()
o daar moet je dan toch echt gauw eens wat aan doen![]()
Immer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, een warm welkom![]()
dank je
Slowchat. In principe lekker ouwehoeren over vanalles, maar het is wel zo dat de mensen díé hier posten (met uitzondering van een paar nieuwelingen) elkaar al een aantal jaar 'kennen' en dus passeren soms incrowd-onderwerpen de revue.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en........ vertel wat is dit voor topic ?
gewoon lekker ouwehoeren over van alles en nog wat of hebben jullie een specifiek onderwerp
ah, oke vandaar dat Svenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Slowchat. In principe lekker ouwehoeren over vanalles, maar het is wel zo dat de mensen díé hier posten (met uitzondering van een paar nieuwelingen) elkaar al een aantal jaar 'kennen' en dus passeren soms incrowd-onderwerpen de revue.
Ik zie dat jij synoniemen.net goed benut.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:16 schreef IQM het volgende:
Ja. En correct Nederlands bezigen. En lachen als ik een grapje maak.
Alsof ik zo'n site nodig heb.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:25 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij synoniemen.net goed benut.
Ben je nu verhuisd zonder het te zeggen?!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:55 schreef Dizer het volgende:
En al bijna een half uur aan het werk... kon maar niet slapen
Dat zijn nou zaken die ik bijzonder kan waarderen. Ik houd van correct Nederlands.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Eens schrijft men hier doorgaans als eens.
Maar euh... welkom.
Nee, maar ik heb binnenkort wel een gesprek rond de tafel voor een bod op een appartementquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben je nu verhuisd zonder het te zeggen?!![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? Had je maar niet naar Eindhoven moeten verhuizen.
Gewoon blijven en terugschoppen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
odan zou ik de TT maar even veranderen, gossie ben al weer weg
Notoire zeikersquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:53 schreef IQM het volgende:
Mensen die een tvp plaatsen en enkele minuten later gewoon posten.
poepie tis me nog te vroeg daarvoorquote:
En toch heb ik een punt. En je weet het.quote:
Is ook goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
poepie tis me nog te vroeg daarvoorik kom je wel gezellig weer ergens anders op het forum tegen
![]()
Is dat nou lekker, op jezelf kotsenquote:
De zelfspotquote:
En vier posts achter elkaar doen puur om 4-op-een-rij te hebben, is wel normaal?quote:
Waar zie je mij 't hebben over normaal of niet-normaal?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En vier posts achter elkaar doen puur om 4-op-een-rij te hebben, is wel normaal?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:30 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? Had je maar niet naar Eindhoven moeten verhuizen.
Dit is dus een schoolvoorbeeld van mosterd na de maaltijd serveren. Een tvp plaatsen nadat je al in het topic gereageerd hebt.quote:
Slechte vergelijking: dat aftrekken kan namelijk wel degelijk functioneel zijn voor als je het langer wilt volhoudenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als aftrekken, net voordat je naar bed gaat met je vriendin.
En dit is dan weer een schoolvoorbeeld van humor (van Re) niet herkennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is dus een schoolvoorbeeld van mosterd na de maaltijd serveren. Een tvp plaatsen nadat je al in het topic gereageerd hebt.
Ik zal al te broeden op een scherpere vergelijking, maar het kwam er maar niet van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slechte vergelijking: dat aftrekken kan namelijk wel degelijk functioneel zijn voor als je het langer wilt volhouden![]()
Al is dat dan weer met name nuttig voor premature ejaculatoren.
Tvp-verspillers zijn dus gewoon premature ejaculatoren.![]()
! Of... huh?
Wat denk je nou zelf, natuurlijk was die tvp niet serieus. Ik weet ook dat mensen dat doen en juist daarom deed ik het.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef IQM het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat je tvp niet zo serieus was, maar het viel me gewoon op. Je zou niet de eerste zijn die zoiets doet.
Is Bokito nou alweer ontsnapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:56 schreef IQM het volgende:
Hier een plaatje van een lekkere vent om je op te vrolijken:
[ link | afbeelding ]
Wat?? Heb je al een nieuwe baan dan???quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Zhenar het volgende:
De aankondiging van mijn vertrek wordt hier op mijn werk telkens weer uitgesteld...En intussen moet ik het dus "geheim houden"
As if
Wel bijlezen he? Ook al zit je nu in Eindhoven!quote:
Jullie hebben echt wat tegen dat Eindhoven he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel bijlezen he? Ook al zit je nu in Eindhoven!
Kwam Tha_Erik ook niet uit die regioquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:04 schreef Dizer het volgende:
Jullie hebben echt wat tegen dat Eindhoven he?
Weet het "buitenbeentje" het al?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Zhenar het volgende:
De aankondiging van mijn vertrek wordt hier op mijn werk telkens weer uitgesteld...En intussen moet ik het dus "geheim houden"
As if
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Weet het "buitenbeentje" het al?Lijkt mij een goed moment om eindelijk iets met hem te delen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik heb hem een ego boost gegeven door hem "in vertrouwen te nemen". Zijn reactie: "Iedereen weet het zeker al?"
![]()
Dat zeggen ze vaker ja, maar ik vind dat zulks een nonsens. Het leuke ervan is juist dat speelse, het écht willen, en niet dat "oke, ik ben al klaar maar moet toch nog effe"-gevoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slechte vergelijking: dat aftrekken kan namelijk wel degelijk functioneel zijn voor als je het langer wilt volhouden![]()
Al is dat dan weer met name nuttig voor premature ejaculatoren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:15 schreef BVO het volgende:
Alwéééér een nieuw tof clublied erbij. Daar kan Ajax met hun "A J A X de rest die doet ons niks"-gebrabbel nog wat van leren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Ziggy is in elk geval niet bang door die deur te gaan, i.t.t. deze hond.
Ik ben fan!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Voor alle Ziggy-fans!
Als die er zijn dan
quote:
quote:
quote:
Wij gaan ook naar de Ikeaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:18 schreef Re het volgende:
dank je...
nog wat leuks doen vandaag.... wij moeten de ikea luxaflex slash lamellen ophangen alhier![]()
ik had het al gezien jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:53 schreef Giechel_Ho het volgende:
Re, hij is terug
Bijzonder bizar verhaal (rechten) (vragen)![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:39 schreef MissBliss het volgende:
Jij rokert.
Och erm, nou kleine Buup, kom maar even in de kring zitten dan. Oh wacht, even het kinderslot van de computer halen. Zo...oke.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:12 schreef IQM het volgende:
Volgens mij zie ik het probleem niet. Maar doe eens wat meer uit de doeken wat de context betreft.
Wie zegt er nou "ga je paaldansen"? Dan zeg je "Dans jij met de paal". Want "paaldansen[tm]©" valt onder de stripclubquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:24 schreef IQM het volgende:
Goh, Bassie.
Maar ik vroeg dus naar de context. Want ik heb ook wel eens tegen mijn driejarige neefje, die met een paal stond te dansen, gevraagd: "Goh, ga je paaldansen?"
Misschien vroeg de vader dat wel zó. Of vroeg hij uit oprechte interesse of zijn dochtertje vanmiddag naar paaldansles ging, aangezien hij niet op de hoogte was van de agendapunten van z'n dochtertje?
Daarom: CONTEXT!!111!!un!
In de verdorven volwassenenwereld wellicht.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:28 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wie zegt er nou "ga je paaldansen"? Dan zeg je "Dans jij met de paal". Want "paaldansen[tm]©" valt onder de stripclub
Buup dat jij je irriteert aan mij primaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:31 schreef IQM het volgende:
[..]
In de verdorven volwassenenwereld wellicht.
Als ik zoiets zeg tegen m'n neefje heb ik geen enkele associaties met stripclubs of hun lichaam verkopende vrouwen noch heb ik enige intentie daarop te doelen. Voor m'n neefje geldt hoogstwaarschijnlijk hetzelfde (al kan ik niet in zijn hoofd kijken).
Dus omdat het kind niet doorheeft dat in de grote wereld "paaldansen" voor iets heel anders staat is het goed? Hou toch op met die onzin. Zeg dan gewoon "Dans jij met de paal". Waarom uberhaupt de volwassen stripclub term gebruiken?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef IQM het volgende:
Weet een kind wat geil betekent? Neen.
Weet een kind wat neuken betekent? Neen.
Weet een kind wat paaldansen betekent? Jazeker, het combineert namelijk de reeds voor hem bekende woorden 'paal' en 'dansen'.
Slaat deze vergelijking dus als een lul op een drumstel? Jazeker.
Heeft de hele alinea die volgt op de zin "Veel kinderen begrijpen woorden uit de grote mensen wereld niet" dus enig nut in deze kwestie? Neen.
En wie ben jij nou weer?!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:46 schreef ericahysterica het volgende:
dit soort dingen/uitspraken moet je in zijn context zien en als er geen juiste context is zou je het misplaatst kunnen noemen......?
nouw gewoon een user; duld jij mij of is die topictitel een farce?quote:
Klopt en wel met trainingspak aan......neemt niet weg dat het imago van die sport toch wat minder is, het roept bij menigeen toch bepaalde associaties op.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Paaldansen wordt allang niet meer alleen in stripclubs gedaanje kunt het tegenwoordig ook gewoon in de sportschool doen.
Wat is het AMK? Als dat een van de vele slecht gerunde jeugdopvangbureaus is dan is dat kind beter af bij d'r ouders.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:56 schreef babette21 het volgende:
en GH, doe niet zo dramatisch wil je, je doet of dat kind direct aangemeld moet worden bij het AMK...
Idd, omdat het zo'n goede work-out isquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Paaldansen wordt allang niet meer alleen in stripclubs gedaanje kunt het tegenwoordig ook gewoon in de sportschool doen.
Moeten die ouders wel kunnen paaldansen, anders zijn zij beter af bij een falend jeugdbeleid waarbij de wachtlijsten tot aan de hemel groeien tot ze na jaren wellicht aan de beurt zijn en tegen die tijd dan weten wat volwassenen bedoelen met geil, neuken en paaldansen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat is het AMK? Als dat een van de vele slecht gerunde jeugdopvangbureaus is dan is dat kind beter af bij d'r ouders.
Traag?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:06 schreef ericahysterica het volgende:
wat is fok traag btw
gek genoeg wel jahquote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Traag?Heb je FOK! wel eens traag meegemaakt?
het is me gelukt........mijn bijdrage is uberboring en zodoende heb ik dit topic lamgelegdquote:
een primeur dusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef MissBliss het volgende:
Dat gebeurt anders nooit idd.
ennnnnnnn dus geniet ik van mijn primeurquote:
hahahahhahahahahahahahha (ik zit nu in mijn manische fase maar toch leuk dat je zo reageertquote:
Je bent écht niet zo slim, hè?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dus omdat het kind niet doorheeft dat in de grote wereld "paaldansen" voor iets heel anders staat is het goed? Hou toch op met die onzin. Zeg dan gewoon "Dans jij met de paal". Waarom uberhaupt de volwassen stripclub term gebruiken?
ik waag mij op glad ijs.......maar vertel .........zijn hier ook slimme users aanwezig ,die een beetje normaal zaken in zijn verband kunnen zien?quote:
Ja. Maar namen mag ik niet noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik waag mij op glad ijs.......maar vertel .........zijn hier ook slimme users aanwezig ,die een beetje normaal zaken in zijn verband kunnen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door IQM op 05-07-2008 21:07:14 (Tfoe!) ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Maar namen mag ik noemen.ow doe dan ff ,ik ben hier nieuw en ik ben dom dan weet ik aan welke user ik mij op kan trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
ja en daarom ben je nu heul alleen op dit topic op dit momentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef IQM het volgende:
[TV-tip] Hans Teeuwen - Dat dan weer wel (20.25u @ Ned. 1)
Mensen die Hans Teeuwen nadoen.
Mensen die samenkomen in een topic en daar, terwijl ze naar Hans Teeuwen kijken, grapjes navertellen.²
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daarom ben je nu heul alleen op dit topic op dit moment
gelukkig heb ik you tube nog om lekker te nostalgiseren en te genieten van toen de wereld nog te snappen was en dus ook de muziek van toen......jah jah ik word oud ik weet hetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Iedereen kijkt Hans Teeuwen?
Gelukkig heb ik s_s nog.
Het was een retorische vraag. Daarbij was de accent aigu op de 'e' er niet voor niets. Die was om mijn eerder ingenomen standpunt over jou te bevestigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als jij daar nu pas achter komt, ben je zelf ook niet zo'n helder licht
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gelukkig heb ik you tube nog om lekker te nostalgiseren en te genieten van toen de wereld nog te snappen was en dus ook de muziek van toen......jah jah ik word oud ik weet het
nou ik verveel me niet hoor maar ik heb gewoon geen zin in tv of een boek....en dan is you tube gewoon een lekker alternatief. En die adhdTeeuwen is best leuk maar heb je 1 voorstelling gezien dan heb je ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ook al aan het youtuben. Ik verveel me en dat op zaterdagavond
http://youtube.com/results?search_query=pete%20yornquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
I'm so feeling youquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is ditquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
http://youtube.com/results?search_query=pete%20yorn
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef IQM het volgende:
Hans Teeuwen is best leuk, hij doet er alleen weinig mee. Die kerel heeft wel degelijk talent, maar hij verlaagt zich tot een abominabel niveau. En daarbij heeft hij zijn 'dingetjes' iets te veel herhaald in zijn diverse shows, waardoor ik eigenlijk ben afgehaakt.
btw als ik zo in jouw profiel kijk.......een jonge haagse meid op zaterdagavond thuis??????quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag. Daarbij was de accent aigu op de 'e' er niet voor niets. Die was om mijn eerder ingenomen standpunt over jou te bevestigen.
Ach, zo loopt dat wel eens. Ik ga de komende dagen wel leuke dingen doen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
btw als ik zo in jouw profiel kijk.......een jonge haagse meid op zaterdagavond thuis??????
oh gelukkig dan maarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ach, zo loopt dat wel eens. Ik ga de komende dagen wel leuke dingen doen hoor.
Ik heb me gisteren nogal laten gaan, wilde nu niks nemen maar heb er toch ééntje. Een biertje dan, maar heb nu al spijt want heb, zo vlak voor het strandseizoen, enorme rank- en vreetbuien, ik wil niet teveel aankomenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zit je ook al aan de alcohol?
Dit is voor BVO bedoeld uiteraard.
Zo tofquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:55 schreef BVO het volgende:
Ik luister een combi van toffe muziek op het moment.
Denk heirbij aan Raul Midon, Pete Philly en dingetje, Wouter Hamel, Giovanca, Amy Winehouse, John Legend, Robin Thicke, Justin Timberlake, NERD, Ryan Leslie, Kanye West, Dwele.
Om maar wat tye noemen.
Giovanca heb ik ooit nog wat van gestuurd, maar dat ging niet door toenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Zo tof! De nieuwe NERD is echt geweldig
. En Robin Thicke
! Hij moet echt weer een concert geven, dan ben ik er echt bij
. Ik ken alleen Raul Midon en Giovanca niet
maar de rest valt wel in mijn muzieksmaak
volgens mij zijn BVO en ik een soort tweeling maar dan van andere ouders
Ik ben de laatste tijd ook erg van het bier door al die festivalsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren nogal laten gaan, wilde nu niks nemen maar heb er toch ééntje. Een biertje dan, maar heb nu al spijt want heb, zo vlak voor het strandseizoen, enorme rank- en vreetbuien, ik wil niet teveel aankomen. Jij een witte wijn of wat?
.
Begin augustus kom ik zuipen, case closed![]()
.
Jaaa Jason, vorige week nog live gezien op Parkpopquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:59 schreef BVO het volgende:
Oooooooooooh en ik vergat mijn held Jason Mraz!
Wat vind je van dat überschattige liedje met Colbie Caillat samen?
Ik doe het ook altijd met lightquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd ook erg van het bier door al die festivalsmaar het is idd niet echt goed voor dat goddelijke lichaam, dus ik zit nu aan het meest lijnvriendelijke drankje: wodka-colalight
.
Vooral het eerste deel, echt heel tofquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Jaaa Jason, vorige week nog live gezien op Parkpopen Lucky is een van mn favoriete nummers
!
Zij verfoeit Rotterdam en ik word in DH altijd geclaimd door bepaalde mensenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:01 schreef Giechel_Ho het volgende:
Beev en s_s, waarom hebben jullie elkaar eigenlijk nog nooit gemeet?
Een druk ingevuld levenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Zij verfoeit Rotterdam en ik word in DH altijd geclaimd door bepaalde mensen. En sommige mensen hebben ook nog een druk ingevuld leven, Giechel
. Maar dat komt heus wel, ik weet DH te bereiken en met drank krigt iedereen ss zo ver
. Hoe herkenbaar.
Being augustus tochquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Zij verfoeit Rotterdam en ik word in DH altijd geclaimd door bepaalde mensen. En sommige mensen hebben ook nog een druk ingevuld leven, Giechel
. Maar dat komt heus wel, ik weet DH te bereiken en met drank krigt iedereen ss zo ver
. Hoe herkenbaar.
Nee joh niet één drankje, ik wil dan ook dronken BVO zienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:09 schreef BVO het volgende:
Meeten. Meeters
. Meetings
.
Maar met een drankje (ja, ééntje ja) drinken met een gelijkgestemde is niks mis
.
Ofzo.
Maar goed, das altijd vervelend na zo een eerste he, ik wil dan ook de tweede. Maar ik hou me in. En van wodka krijg ik hoofdpijn. Wanneer ga je nou naar Egypte???? Eerder dan ik, en ik ga al bijna, dus jij gaat helemaal heel erg bijna
.
Niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat is ditik vind het geen leuke muziek.
Ja.. ik heb maar 15 seconden ofzo geluisterdquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet?
En je houdt van Jason Mraz, John Mayer, Jack Johnson en zulks?
Pete Yorn past er toch echt mooi tussen.
In mijn tempo zijn 3 rosé's vaak al genoeg om aangeschoten te raken, hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee joh niet één drankje, ik wil dan ook dronken BVO zien!
Ik ga vrijdag al naar Egypte! Dus over een weekje zit ik al in de brandende zon
. Heerlijk, geen lange broeken en jasjes aan
en we zitten in goede hotels en in Hugharda (oid) zelfs in een luxe vier sterren resort
Dit nummer trouwens![]()
![]()
Ik vond hem live ook niet geweldig, niet dat het slecht was, maar die week ervoor heb ik John Mayer gezien en die was veeeeeeel tofferquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef IQM het volgende:
Wat Mraz betreft, ik zag hem ook op Parkpop.Al vind ik 'm op z'n cd's beter dan live.
Deze is dan weer wél leuk live:
Ik kreeg nog een paar drankjes van jou tochquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
In mijn tempo zijn 3 rosé's vaak al genoeg om aangeschoten te raken, hoor. Sowieso is rosé dronkenmakend spul
![]()
. Ik kom ook nog langs Hurghada
. Voor een tussenlanding
.
Ik pas 14 dagen, ben wel jaloers, vriendin van me gaat 4 weken en ging vandaag al. Maarja, het schiet wel op.
En Lil Wayne. Ik kende dit nummer niet
. Maar het is een toffe combi.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
(hij had ook naar mij + vriendin gewezen).
OORDEEL DAN OOK NIET ZO SNEL!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja.. ik heb maar 15 seconden ofzo geluisterdmaar zn stem vond ik een beetje onaangenaam. Misschien geef ik het later nog een kans
OMG, hoe erectieopwekkend zou dát zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:16 schreef BVO het volgende:
Oftewel, toen ik een vriend van me afzegde - die uiteindelijk wel is gegaan -, heb ik dus gewoon de kans om IQM én SS te spotten misgelopen?!!
OMG mn favoriete comedy (met the 40 year old virgin~)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
OORDEEL DAN OOK NIET ZO SNEL!
Mocht je hem nog een kans geven (wel doen!):
Pete Yorn - Girl Like You
Pete Yorn - Just Another
Pete Yorn - Strange Condition
Wellicht is z'n stem wel even wennen, ja.
Ik heb 'm trouwens ontdekt dankzij Jim Carrey.Twee nummers van Yorn zaten in de comedy Me, Myself and Irene.
Dat had ik toch al verteldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????!!!!!!
Ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
OMG mn favoriete comedy (met the 40 year old virgin~)! Die film heb ik ongeveer 10 keer gezien dus dan ken ik hem wel
!
Knocked up vond ik tegenvallen, Superbad nog niet gezien en Anchorman is idd geweldigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja?Hmm, ik kan niet zeggen dat ik Me, Myself and Irene Jim's beste comedy vind.
Mja, hij is wel erg vermakelijk.
Net als The 40 Year Old Virgin.Sowieso: films van
Judd Apatow
. Knocked Up, Anchorman, Superbad.
Ik heb zin om binnenkort Forgetting Sarah Marshall in de bios te gaan zien.
Hoezo vond je Knocked Up tegenvallen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Knocked up vond ik tegenvallen, Superbad nog niet gezien en Anchorman is idd geweldigdie nieuwe lijkt me ook erg leuk inderdaad
De hoofdpersonen vond ik niet echt grappig. Ik wil hem nog wel een keer een kans geven, want toen ik hem zag had ik mn aandacht er niet 100% bij.quote:
Dudette! Ben is grappig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De hoofdpersonen vond ik niet echt grappig. Ik wil hem nog wel een keer een kans geven, want toen ik hem zag had ik mn aandacht er niet 100% bij.
Die zwager was leuk, duh, Paul Ruddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette! Ben is grappig.En al die vrienden. En die zwager! En z'n vrouw!
De enige niet-grappige rol was eigenlijk die van Allison.
Paul Ruddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die zwager was leuk, duh, Paul Rudd. Die vrouw van hem was echt één van de irritantste personages ever
. Ik vind Katherine altijd leuk in Grey's maar in haar films vind ik haar maar matig
.
quote:Veronica Corningstone: My God, what is that smell? Oh.
Brian Fantana: That's the smell of desire my lady.
Veronica Corningstone: God no, it smells like, like a used diaper... filled with... Indian food. Oh, excuse me.
Brian Fantana: You know, desire smells like that to some people
Garth Holliday: What is that? Smells like a turd covered in burnt hair.
News Station Employee: Smells like Bigfoot's dick.
Mijne ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die ken ik nog nietMixhelle Pfeiffer is goed dus die moet ik zien
Paul Rudd is één van mn favo acteurs
Bijrolspeler krijgt rol in film die daarop volgt. Maar Rudd blijft de bijrollen spelen.quote:Eerst was er Anchorman:
Hoofdrol voor Will Ferrell
Bijrollen voor o.a. Steve Carell en Paul Rudd
Daarna volgt The 40 Year Old Virgin:
Hoofdrol voor Steve Carell
Bijrollen voor o.a. Seth Rogen en Paul Rudd
Daarna volgt Knocked Up:
Hoofdrol voor Seth Rogen
Bijrollen voor o.a. Jason Segel en Paul Rudd
Daarna volgt Forgetting Sarah Marshall:
Hoofdrol voor Jason Segel
Bijrollen voor o.a. Jonah Hill en Paul Rudd
Superbad maar even buiten beschouwing gelaten.
Die quotes!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die ken ik nog nietMichelle Pfeiffer is goed dus die moet ik zien
Paul Rudd is één van mn favo acteurs
Die scene is ook grappig jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:38 schreef IQM het volgende:
Aqualunnnnng
"That's baby making music, that's what that is!"
quote:Paul Rudd: You know how I know you're gay?
Seth Rogen: How?
Paul Rudd: You waxed your anus.
Seth Rogen: You know how I know you're gay?
Paul Rudd: How?
Seth Rogen: You waxed MY anus.
Dronken?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Hm... geen tijd om terug te lezen, maar later vandaag ga ik die paaldansdiscussie en BVO's dronken posts nog nalezen![]()
Tenzij Babette me zegt dat het de moeite niet waard is
Dat nummer kan ik echt niet meer horenquote:
Het is de moeite niet waard...quote:Op zondag 6 juli 2008 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Hm... geen tijd om terug te lezen, maar later vandaag ga ik die paaldansdiscussie en BVO's dronken posts nog nalezen![]()
Tenzij Babette me zegt dat het de moeite niet waard is
Weet ik veel. Ik zag allemaal smilies en uitroeptekensquote:Op zondag 6 juli 2008 12:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dronken?. ... Ik had een (één! 1! 1!!!!) biertje op
! Ik was gewoon m'n vrolijke zelf, meer niet
.
quote:
Dat is onzin. Toen ik vier was ging ik met een vriendinnetje buiten spelen, nadat ik tegen mijn ouders had gezegd "Wij gaan neuken!" Nu vonden mijn ouders dat alleen maar komisch (is het daar fout gegaan?!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef IQM het volgende:
Weet een kind wat neuken betekent? Neen.
Ik word altijd zo geil als je me misleidtquote:Op zondag 6 juli 2008 20:04 schreef IQM het volgende:
Ik wilde enkel dat je het ging teruglezen, zodat je met een ferme lap tekst zou komen en ik op mijn beurt daar dan weer inhoudelijk niet op in zou gaan.
Neuken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word altijd zo geil als je me misleidt
Ik heb hoofdpijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |