Slechte vergelijking: dat aftrekken kan namelijk wel degelijk functioneel zijn voor als je het langer wilt volhoudenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als aftrekken, net voordat je naar bed gaat met je vriendin.
En dit is dan weer een schoolvoorbeeld van humor (van Re) niet herkennen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is dus een schoolvoorbeeld van mosterd na de maaltijd serveren. Een tvp plaatsen nadat je al in het topic gereageerd hebt.
Ik zal al te broeden op een scherpere vergelijking, maar het kwam er maar niet van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slechte vergelijking: dat aftrekken kan namelijk wel degelijk functioneel zijn voor als je het langer wilt volhouden![]()
Al is dat dan weer met name nuttig voor premature ejaculatoren.
Tvp-verspillers zijn dus gewoon premature ejaculatoren.![]()
! Of... huh?
Wat denk je nou zelf, natuurlijk was die tvp niet serieus. Ik weet ook dat mensen dat doen en juist daarom deed ik het.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef IQM het volgende:
Het kan natuurlijk ook zijn dat je tvp niet zo serieus was, maar het viel me gewoon op. Je zou niet de eerste zijn die zoiets doet.
Is Bokito nou alweer ontsnapt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:56 schreef IQM het volgende:
Hier een plaatje van een lekkere vent om je op te vrolijken:
[ link | afbeelding ]
Wat?? Heb je al een nieuwe baan dan???quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Zhenar het volgende:
De aankondiging van mijn vertrek wordt hier op mijn werk telkens weer uitgesteld...En intussen moet ik het dus "geheim houden"
As if
Wel bijlezen he? Ook al zit je nu in Eindhoven!quote:
Jullie hebben echt wat tegen dat Eindhoven he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wel bijlezen he? Ook al zit je nu in Eindhoven!
Kwam Tha_Erik ook niet uit die regioquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:04 schreef Dizer het volgende:
Jullie hebben echt wat tegen dat Eindhoven he?
Weet het "buitenbeentje" het al?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:28 schreef Zhenar het volgende:
De aankondiging van mijn vertrek wordt hier op mijn werk telkens weer uitgesteld...En intussen moet ik het dus "geheim houden"
As if
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:31 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Weet het "buitenbeentje" het al?Lijkt mij een goed moment om eindelijk iets met hem te delen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik heb hem een ego boost gegeven door hem "in vertrouwen te nemen". Zijn reactie: "Iedereen weet het zeker al?"
![]()
Dat zeggen ze vaker ja, maar ik vind dat zulks een nonsens. Het leuke ervan is juist dat speelse, het écht willen, en niet dat "oke, ik ben al klaar maar moet toch nog effe"-gevoelquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Slechte vergelijking: dat aftrekken kan namelijk wel degelijk functioneel zijn voor als je het langer wilt volhouden![]()
Al is dat dan weer met name nuttig voor premature ejaculatoren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:15 schreef BVO het volgende:
Alwéééér een nieuw tof clublied erbij. Daar kan Ajax met hun "A J A X de rest die doet ons niks"-gebrabbel nog wat van leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |