Ik kreeg nog een paar drankjes van jou tochquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef BVO het volgende:
[..]
In mijn tempo zijn 3 rosé's vaak al genoeg om aangeschoten te raken, hoor. Sowieso is rosé dronkenmakend spul
![]()
. Ik kom ook nog langs Hurghada
. Voor een tussenlanding
.
Ik pas 14 dagen, ben wel jaloers, vriendin van me gaat 4 weken en ging vandaag al. Maarja, het schiet wel op.
En Lil Wayne. Ik kende dit nummer niet
. Maar het is een toffe combi.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
(hij had ook naar mij + vriendin gewezen).
OORDEEL DAN OOK NIET ZO SNEL!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja.. ik heb maar 15 seconden ofzo geluisterdmaar zn stem vond ik een beetje onaangenaam. Misschien geef ik het later nog een kans
OMG, hoe erectieopwekkend zou dát zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:16 schreef BVO het volgende:
Oftewel, toen ik een vriend van me afzegde - die uiteindelijk wel is gegaan -, heb ik dus gewoon de kans om IQM én SS te spotten misgelopen?!!
OMG mn favoriete comedy (met the 40 year old virgin~)quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:22 schreef IQM het volgende:
[..]
OORDEEL DAN OOK NIET ZO SNEL!
Mocht je hem nog een kans geven (wel doen!):
Pete Yorn - Girl Like You
Pete Yorn - Just Another
Pete Yorn - Strange Condition
Wellicht is z'n stem wel even wennen, ja.
Ik heb 'm trouwens ontdekt dankzij Jim Carrey.Twee nummers van Yorn zaten in de comedy Me, Myself and Irene.
Dat had ik toch al verteldquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee??????????!!!!!!
Ja?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
OMG mn favoriete comedy (met the 40 year old virgin~)! Die film heb ik ongeveer 10 keer gezien dus dan ken ik hem wel
!
Knocked up vond ik tegenvallen, Superbad nog niet gezien en Anchorman is idd geweldigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja?Hmm, ik kan niet zeggen dat ik Me, Myself and Irene Jim's beste comedy vind.
Mja, hij is wel erg vermakelijk.
Net als The 40 Year Old Virgin.Sowieso: films van
Judd Apatow
. Knocked Up, Anchorman, Superbad.
Ik heb zin om binnenkort Forgetting Sarah Marshall in de bios te gaan zien.
Hoezo vond je Knocked Up tegenvallen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Knocked up vond ik tegenvallen, Superbad nog niet gezien en Anchorman is idd geweldigdie nieuwe lijkt me ook erg leuk inderdaad
De hoofdpersonen vond ik niet echt grappig. Ik wil hem nog wel een keer een kans geven, want toen ik hem zag had ik mn aandacht er niet 100% bij.quote:
Dudette! Ben is grappig.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
De hoofdpersonen vond ik niet echt grappig. Ik wil hem nog wel een keer een kans geven, want toen ik hem zag had ik mn aandacht er niet 100% bij.
Die zwager was leuk, duh, Paul Ruddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Dudette! Ben is grappig.En al die vrienden. En die zwager! En z'n vrouw!
De enige niet-grappige rol was eigenlijk die van Allison.
Paul Ruddquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Die zwager was leuk, duh, Paul Rudd. Die vrouw van hem was echt één van de irritantste personages ever
. Ik vind Katherine altijd leuk in Grey's maar in haar films vind ik haar maar matig
.
quote:Veronica Corningstone: My God, what is that smell? Oh.
Brian Fantana: That's the smell of desire my lady.
Veronica Corningstone: God no, it smells like, like a used diaper... filled with... Indian food. Oh, excuse me.
Brian Fantana: You know, desire smells like that to some people
Garth Holliday: What is that? Smells like a turd covered in burnt hair.
News Station Employee: Smells like Bigfoot's dick.
Mijne ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die ken ik nog nietMixhelle Pfeiffer is goed dus die moet ik zien
Paul Rudd is één van mn favo acteurs
Bijrolspeler krijgt rol in film die daarop volgt. Maar Rudd blijft de bijrollen spelen.quote:Eerst was er Anchorman:
Hoofdrol voor Will Ferrell
Bijrollen voor o.a. Steve Carell en Paul Rudd
Daarna volgt The 40 Year Old Virgin:
Hoofdrol voor Steve Carell
Bijrollen voor o.a. Seth Rogen en Paul Rudd
Daarna volgt Knocked Up:
Hoofdrol voor Seth Rogen
Bijrollen voor o.a. Jason Segel en Paul Rudd
Daarna volgt Forgetting Sarah Marshall:
Hoofdrol voor Jason Segel
Bijrollen voor o.a. Jonah Hill en Paul Rudd
Superbad maar even buiten beschouwing gelaten.
Die quotes!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die ken ik nog nietMichelle Pfeiffer is goed dus die moet ik zien
Paul Rudd is één van mn favo acteurs
Die scene is ook grappig jaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:38 schreef IQM het volgende:
Aqualunnnnng
"That's baby making music, that's what that is!"
quote:Paul Rudd: You know how I know you're gay?
Seth Rogen: How?
Paul Rudd: You waxed your anus.
Seth Rogen: You know how I know you're gay?
Paul Rudd: How?
Seth Rogen: You waxed MY anus.
Dronken?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Hm... geen tijd om terug te lezen, maar later vandaag ga ik die paaldansdiscussie en BVO's dronken posts nog nalezen![]()
Tenzij Babette me zegt dat het de moeite niet waard is
Dat nummer kan ik echt niet meer horenquote:
Het is de moeite niet waard...quote:Op zondag 6 juli 2008 12:43 schreef Zhenar het volgende:
Hm... geen tijd om terug te lezen, maar later vandaag ga ik die paaldansdiscussie en BVO's dronken posts nog nalezen![]()
Tenzij Babette me zegt dat het de moeite niet waard is
Weet ik veel. Ik zag allemaal smilies en uitroeptekensquote:Op zondag 6 juli 2008 12:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Dronken?. ... Ik had een (één! 1! 1!!!!) biertje op
! Ik was gewoon m'n vrolijke zelf, meer niet
.
quote:
Dat is onzin. Toen ik vier was ging ik met een vriendinnetje buiten spelen, nadat ik tegen mijn ouders had gezegd "Wij gaan neuken!" Nu vonden mijn ouders dat alleen maar komisch (is het daar fout gegaan?!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef IQM het volgende:
Weet een kind wat neuken betekent? Neen.
Ik word altijd zo geil als je me misleidtquote:Op zondag 6 juli 2008 20:04 schreef IQM het volgende:
Ik wilde enkel dat je het ging teruglezen, zodat je met een ferme lap tekst zou komen en ik op mijn beurt daar dan weer inhoudelijk niet op in zou gaan.
Neuken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik word altijd zo geil als je me misleidt
Ik heb hoofdpijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |