Dat laatste graagquote:
Hier schoppen heilige huisjes je de ziektewet in.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat not-done dan?
Anyway, ik schop graag tegen heilige huisjes.
Prima, mits uitkeringquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier schoppen heilige huisjes je de ziektewet in.
quote:
hé een oude bekendequote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Hier schoppen heilige huisjes je de ziektewet in.
Er stond eerst 'geen' in de topictitel in plaats van 'veel'.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oké ik ben een nieuwkomer dus ik ben welkom![]()
ook al suggereert die boze smilie wel anders maar goed, waar gaat het hier over?
Hai.quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Er stond eerst 'geen' in de topictitel in plaats van 'veel'.
aha, vandaar die smilie![]()
[..]
Hai.Het mooie schilderijtje hangt nog steeds te hangen aan m'n stopcontact.
![]()
o daar moet je dan toch echt gauw eens wat aan doen![]()
Immer.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, een warm welkom![]()
dank je
Slowchat. In principe lekker ouwehoeren over vanalles, maar het is wel zo dat de mensen díé hier posten (met uitzondering van een paar nieuwelingen) elkaar al een aantal jaar 'kennen' en dus passeren soms incrowd-onderwerpen de revue.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en........ vertel wat is dit voor topic ?
gewoon lekker ouwehoeren over van alles en nog wat of hebben jullie een specifiek onderwerp
ah, oke vandaar dat Svenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Slowchat. In principe lekker ouwehoeren over vanalles, maar het is wel zo dat de mensen díé hier posten (met uitzondering van een paar nieuwelingen) elkaar al een aantal jaar 'kennen' en dus passeren soms incrowd-onderwerpen de revue.
Ik zie dat jij synoniemen.net goed benut.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:16 schreef IQM het volgende:
Ja. En correct Nederlands bezigen. En lachen als ik een grapje maak.
Alsof ik zo'n site nodig heb.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:25 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Ik zie dat jij synoniemen.net goed benut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |