Met zo'n TT vraag je er juist omquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt al in de vorige twee delen gepost, dus feitelijk ben je dan geen nieuwkomer meer!
Think again, twat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt al in de vorige twee delen gepost, dus feitelijk ben je dan geen nieuwkomer meer!
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het denken kun je beter aan mij overlaten dan dat je het zelf doet.
Allemansvriend!quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hmmm...sneller dan verwacht tochquote:
Als je met "tof" bedoelt, dat hij zo ontzettend knurftig is dat hij de smegma onder mijn eikelrand nog niet eens mag wegknabbelen, dan...quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar MPG is gewoon tof!
Hij/zij gebruikt geen PI's.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Helemaal niet... maar MPG is gewoon tof!
Ik ben een hij en ik maak selectief gebruik van PI'squote:
Hoi Svensationalquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm...sneller dan verwacht toch!
Hoi MPG!
Ik heb het dan ook eerlijk van mijn grote voorbeeld gejatquote:
Whyyyy?quote:
Vind je? Het was mij niet opgevallenquote:
Oh ja, ik herinner me dat nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Behalve dan dat ik onlangs "twat" heb gezegd.
Dat is zó Giechel_Hoquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh ja, ik herinner me dat nog!
Als jij het niet had gezegd, had de weinig originele Sven het ook niet gebruikt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vind je? Het was mij niet opgevallen![]()
Behalve dan dat ik onlangs "twat" heb gezegd. Maar dat vind ik helemaal niet zo Zhenar eigenlijk
Omdat het kánquote:
Goh, wat een verrassende conclusiequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het niet had gezegd, had de weinig originele Sven het ook niet gebruikt.
Die kutSven ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het niet had gezegd, had de weinig originele Sven het ook niet gebruikt.
Hij moet eerst maar eens een afscheidsfeest geven dunkt me.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Huh?! Is Dizer nu ook echt al verhuisd?!??![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
quote:
En je gebruikt ook al geen PI'squote:
Volgens zn fotoboek en Hyves wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
Dat wist je echt niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:26 schreef Zhenar het volgende:
quote:
Een lame PI voor lame mensen.quote:
Maar wel een PI.quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:10 schreef MissBliss het volgende:
De default-PI
Een bewuste PI kleedt je post echt aan!De default-PI is gewoon... default
Is dat not-done dan?quote:
quote:, danwel
: De standaard PI. M.a.w.: ik ben een baggeraar danwel een newbie, danwel een luie donder.
atb!quote:
Wat een treffende uitspraakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |