ik waag mij op glad ijs.......maar vertel .........zijn hier ook slimme users aanwezig ,die een beetje normaal zaken in zijn verband kunnen zien?quote:
Ja. Maar namen mag ik niet noemen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik waag mij op glad ijs.......maar vertel .........zijn hier ook slimme users aanwezig ,die een beetje normaal zaken in zijn verband kunnen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door IQM op 05-07-2008 21:07:14 (Tfoe!) ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja. Maar namen mag ik noemen.ow doe dan ff ,ik ben hier nieuw en ik ben dom dan weet ik aan welke user ik mij op kan trekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
ja en daarom ben je nu heul alleen op dit topic op dit momentquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef IQM het volgende:
[TV-tip] Hans Teeuwen - Dat dan weer wel (20.25u @ Ned. 1)
Mensen die Hans Teeuwen nadoen.
Mensen die samenkomen in een topic en daar, terwijl ze naar Hans Teeuwen kijken, grapjes navertellen.²
[ afbeelding ]
Iedereen kijkt Hans Teeuwen?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daarom ben je nu heul alleen op dit topic op dit moment
gelukkig heb ik you tube nog om lekker te nostalgiseren en te genieten van toen de wereld nog te snappen was en dus ook de muziek van toen......jah jah ik word oud ik weet hetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Iedereen kijkt Hans Teeuwen?
Gelukkig heb ik s_s nog.
Het was een retorische vraag. Daarbij was de accent aigu op de 'e' er niet voor niets. Die was om mijn eerder ingenomen standpunt over jou te bevestigen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als jij daar nu pas achter komt, ben je zelf ook niet zo'n helder licht
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gelukkig heb ik you tube nog om lekker te nostalgiseren en te genieten van toen de wereld nog te snappen was en dus ook de muziek van toen......jah jah ik word oud ik weet het
nou ik verveel me niet hoor maar ik heb gewoon geen zin in tv of een boek....en dan is you tube gewoon een lekker alternatief. En die adhdTeeuwen is best leuk maar heb je 1 voorstelling gezien dan heb je ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ben ook al aan het youtuben. Ik verveel me en dat op zaterdagavond
http://youtube.com/results?search_query=pete%20yornquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
I'm so feeling youquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is ditquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
http://youtube.com/results?search_query=pete%20yorn
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:44 schreef IQM het volgende:
Hans Teeuwen is best leuk, hij doet er alleen weinig mee. Die kerel heeft wel degelijk talent, maar hij verlaagt zich tot een abominabel niveau. En daarbij heeft hij zijn 'dingetjes' iets te veel herhaald in zijn diverse shows, waardoor ik eigenlijk ben afgehaakt.
btw als ik zo in jouw profiel kijk.......een jonge haagse meid op zaterdagavond thuis??????quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag. Daarbij was de accent aigu op de 'e' er niet voor niets. Die was om mijn eerder ingenomen standpunt over jou te bevestigen.
Ach, zo loopt dat wel eens. Ik ga de komende dagen wel leuke dingen doen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
btw als ik zo in jouw profiel kijk.......een jonge haagse meid op zaterdagavond thuis??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |