abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57685910
Ik heb lang getwijfeld of ik dit hier neer moet zetten, het is nu zelfs zó ver gekomen dat ik dit toch doe om advies te vragen.
Het verhaal zal erg ingewikkeld zijn (het is al 4 maanden gaande) en ik zal proberen het zo overzichtelijk mogelijk te maken.

Het gaat over mijn "wiskundelerares" die ik verder zal noemen als Jeanne. Zij heeft absurde handelingen gedaan waarbij ik geen raad weet waarom zij dat soort dingen heeft gedaan. Ze heeft een vrij hoge positie (coördinator tweede fase en rechterhand van de afdelingsleider).

Het is ook niet zo dat het nu helemaal over school gaat, het is iets privés geworden en het heeft volgens mij niet meer zoveel met school te maken.

De situatie die er nu is, is begonnen doordat ik persoonlijke vragen aan haar had gesteld waarop zij gewoon heel duidelijk antwoord op gaf. Het ging over haar scheiding en over haar kinderwens. Vraag me niet waarom ik dat wilde weten want dat ligt gewoon aan mijn persoonlijkheid omdat ik dat soort dingen meteen zie. Zij zag er altijd al heel ongelukkig/verdrietig uit en anderen zagen dat niet.

Ik had 3 gesprekken met haar op school, alleen tussen ons natuurlijk en ik was 1 keer langs haar huis geweest omdat ik toch nog wat kwijt wilde en ik was bovendien toevallig in de buurt. Ik legde uit waarom ik dat soort dingen vroeg en ik zei sorry. Zij wilde niet dat ik sorry zei en ze zei vervolgens erachteraan dat ze het heel lief en oprecht van mij vond. (begin januari)

Via mail had ik dus een extra boek aan haar gevraagd en met een kleine p.s. legde ik het iets duidelijker uit. Ik had ook wat complimenten gegeven (lief, leuk en mooi). Zij reageerde 2 dagen daarna met slechts één regel over het boek en 7 regels over dat P.S-je waarin ze nogmaals o.a. zei dat ze het heel lief en oprecht van me vond en dat ik me geen zorgen om haar moet maken, kort samengevat.

Goed, daarna had ik het afgesloten (ik wilde niks meer vragen). De dag daarna ging ik naar haar kamertje en toen kreeg ik dat boek. De afdelingsleider (AL) deelt samen met Jeanne een kamertje. Hij vroeg naar iets wat ik niet prettig vond en daar ga ik ook niet verder op in (ging niet over Jeanne). Ik had de AL duidelijk gemaakt dat ik het niemand wilde laten weten over waarover het ging en hij VROEG er gewoon naar waar Jeanne bij stond.

Vooral omdat ik zulke persoonlijke dingen aan Jeanne vroeg, wilde ik dus niet dat zij daardoor een verkeerd beeld kreeg. Vervolgens stuurde ik een vrij lange mail waarin ik sommige dingen heel duidelijk had uitgelegd. Zij zei vervolgens op school dat ze die mail had gelezen en nog geen tijd had om er op te reageren (het was tentamenweek). Ik zei dat het misschien beter is om er helemaal niet op te reageren. Toen ik thuis was, had ik me bedacht want ik wilde toch wel wat ze wilde zeggen. Ik stuurde een korte mail waarin in schreef dat ik het toch wél fijn zou vinden als zij zou willen reageren op mijn vorige mail.

Zij stuurde op 1 februari terug dat ze nog wel wil en ook zou gaan reageren. Ze had het heel druk met de tentamens dus het liet een beetje op zich wachten. Ze was bovendien ook heel moe. Ze sloot af met een P.S. Ik ben niet je moeder, maar moet je niet wat eerder naar bed!!!

Vanaf TOEN begon ze extreem raar gedrag te vertonen in de lessen van haar kreeg. Ze ontweek me totaal en dat viel ontzettend op bij mij. Ze keek naar iedereen, behalve naar mij en er was vrijwel totaal geen oogcontact. Op Valentijnsdag zei ze dat ze uit eten ging met een vriendin, maar ze wist niet waar ze uit eten gingen. Nadat zo'n beetje iedereen weg was, zei ik dat ze best bij het restaurant kon eten waar ik werk, ik zei ook dat het wel heel druk word en vroeg of ze dat erg vond. Zij werd daarop ROOD en ging lachen en zei "maar het wordt overal druk". Ze kwam ontzettend onzeker bij mij over.

3 weken later (eind februari, laatste moment vlak voor de vakantie), bleek dus dat zij naar de VertrouwensPersoon (VP) is geweest en ze vroeg om hulp. Vraag me niet om wat voor hulp maar het was ontzettend vaag. De VP raadde haar aan om een gesprek met mij aan te gaan. Goed, gesprek kwam dus op het laatste moment vlak voor de vakantie. Het gesprek was het raarste wat ik ooit heb gevoerd. Ze sloot zich helemaal van me af, ze zei dat ze dit niet wilde (?) en dat ik over een grens ben gegaan (?) en dat ik dit niet bij haar moet doen (?). Een reactie die ik dus totaal niet had verwacht. Ik had juist een reactie verwacht van "Oh, oké, zit het zo, prima "

Een week later had ik haar tóch weer gemaild en had ik heel veel over mezelf, over haar en over de hele situatie verteld en dat ik dit helemaal niet zo bedoelde en met heel veel excuses etc.
Op school zei ze heel zachtjes dat ze die mail had gelezen en dat ze zei wat ze wilde en dat ze er ook niet op zou reageren.

Maar het punt is, ik verwachtte helemaal geen reactie van haar. Ik wilde dat ook helemaal niet. Er waren een paar vragen waarop ik antwoord zou willen hebben (hele normale vragen) en dat was het dan voor mij. Daardoor was ik zo boos dat ik haar die avond nóg een mail had gestuurd waarin ik heel boos overkwam. Ik schreef o.a. "ik vond het behoorlijk asociaal en arrogant hoe je reageerde" en "als je niet wil antwoorden op mijn simpele vragen, dan zegt dat meer dan boekdelen, net als die blik van je". (begin maart)

Op 6 maart (donderdag) las zij die mail in de ochtend op school. Daardoor raakte zij helemaal van slag en verdrietig (????????????) en ging dus naar huis. De volgende dag kwam ze ook niet op school. Het was helemaal niet zo bedoeld, zij heeft het er zelf naar gemaakt. De VP kwam mij uit de kantine halen en ik moest met de VP mee naar haar kamer. Vervolgens begon de VP gelijk over een relatie en zei "een relatie op welke manier dan ook met een docente kan niet, mag niet, is verboden en zij kan bovendien haar baan er mee kwijt raken". Ze zei ook "je bent 18 he? ja anders was het nog erger geweest en was het een politiezaak geworden". Ik was zo versteld van wat zij zei dat ik maar even mijn mond hield want ik vond het nogal interessant wat zij zei. Zij bleef er maar op hameren dat een relatie niet kon ofzoiets en vroeg ook of ik verliefd op haar was.

Ik had haar op één of andere manier zoveel pijn gedaan dat ik dus toestemming aan de VP vroeg of ik haar een bos bloemen mocht sturen. Het mocht, na aandringen. De zelfde dag stuurde ik dus een wit boeket naar haar met een kort briefje waarin ik haar veel sterkte wenste.

Ik had de VP ook voorgesteld om even 2 weken geen contact met haar te hebben, in haar belang. Zij vond het goed en belde daarna dus met Jeanne daarover. Zij wilde dat ook, ze noemde het een "adempauze". De VP heeft ook tegen mij gezegd dat ze het misschien zelfs niet aan kan om mij nog verder les te geven(?!?!?!). De VP heeft mij ook "bedreigd" met de politie etc. wat dus absoluut absurd en bizar is, want zij kent het hele verhaal bij lange na niet.

Goed, ondertussen waren dus 3 weken voorbij en op 25 maart heb ik dus netjes aan haar gevraagd of ik weer bij haar in de les mocht. Ze twijfelde een beetje en zei daarna "ja je mag wel, jij moet ook een tentamen maken, maar het is nog niet helemaal goed ofzo". Ik snap dat stuk niet, dat het nog niet helemaal goed is.
Na de les zei ze dat ze nog een gesprek met me wilde om dingen uit te leggen en dat ik naar de extra lessen van donderdag en vrijdag mocht komen.

Dus donderdag(gisteren) kwam ik, ik had me gewoon heel netjes gedragen etc. Ze was heel vrolijk en ik zei en vroeg zo'n beetje niks. Ik heb alleen gevraagd of ik een aspirine mocht halen, dat was het. Het ging de goede kant met me op (ik had ontzettend veel pijn van wat ik haar had aangedaan, ik weet niet waarom).
Na de extra les ging zij dus naar de AL en vertelde het hele verhaal (de AL wist er niks van omdat ik en Jeanne afgesproken hadden dit tussen ons te houden). Zij zei daarna tegen de AL dat ze het niet aan kan om mij nog verder les te geven(???). Daarna kwam de AL mij uit de klas halen en ik moest het hele verhaal vertellen. Mijn verhaal klopte met die van Jeanne, maar hij kon mij niet toelaten om mij in haar les te laten.

De AL kon me wel les aanbieden van een andere leraar, maar dat accepteer ik totaal niet. Ik zou dat wel moeten doen maar ik kan het niet, zit nogal ingewikkeld in elkaar. Ik heb 2x super lang tegen hem gezeurd dat ik gewoon les van haar wilde en dat het toch niet zoveel gevraagd is? Zij wordt bovendien betaald voor lesgeven en het is niet zo dat zij privéles ofzo aan mij gaat geven. Ik vroeg aan de AL waarom het niet kon en hij zei "telkens als zij jou ziet, dan komt de hele situatie weer bij haar naar boven". De AL en de VP kiezen dus duidelijk voor haar kant (natuurlijk, collega's) terwijl ze zeiden dat ze het "bemiddelen" wat dus totaal niet het geval is. De AL zei ook dat ze me niet meer kon zien als een "leerling" en hij zei dat ik Jeanne nu ken als een "persoon" in plaats van een "leraar"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet dat het verhaal ingewikkeld is, maar ik heb het zo kort mogelijk samengevat.

Wat ik dus echt niet snap is waarom zij niet in staat is om mij nog verder les te geven. Terwijl ik niet eens wat ergs heb gedaan.

Bovendien is dit nu iets privés geworden en het heeft vrijwel niks met school te maken. School kan me echt niks maken.
Jeanne heeft het zo slecht aangepakt dat het zo ver is gekomen. Het lijkt wel of ik haar stalk maar zij heeft op alles gereageerd, direct en indirect.

De AL zegt dat ik geen contact met haar moet hebben, maar dat gaat hem toch helemaal niks aan? Dit gaat niet eens over school. Ik heb ook ook een sterke indruk dat de AL woorden verdraait etc. om haar te beschermen.

Waarom zou Jeanne dit allemaal doen? Ik heb het ongeveer 15 mensen verteld en ze zeggen allemaal hetzelfde; ze heeft een gevoel voor me en is bang dat het gevoel haar overrompelt en daardoor niet weet wat voor gevolgen er kunnen zijn (baan verliezen). Dat is de enige verklaring die IK ook kan geven en die overal in past. Ze wilt mij niet in de les hebben om mij zo even te vergeten en haar gevoel tot rust te laten brengen.

Ik heb dus met de AL op 14 april afgesproken om te kijken hoe we verder gaan. Eerlijk gezegd heb ik er maar weinig vertrouwen in en ik weet ook niet of ik daar op moet wachten, de AL doet niet eens zijn best om Jeanne over te halen om mij weer les te laten volgen. Ik heb trouwens tegen de AL en de VP gezegd dat ik niet verliefd op haar was, maar dat betwijfel ik zelf van binnen.

Ik wil gewoon direct op haar afstappen en dus vragen hoe het zit, alleen ik twijfel nog. Ik weet niet of ik dat moet doen. Ik ben hierdoor zo geraakt dat ik mijn eetlust heb verloren, niet kan slapen en alleen maar pijn voel. Of zou ik misschien even die 2 weken wachten en kijken hoe het dan verder is? Of nu?

Er zijn zoveel onduidelijkheden. Ik vind het zo raar dat ze zo erg is geraakt door mij, als een leerling (waarop zij zoveel nadruk op gaf). TERWIJL zij een strenge lerares is die regelmatig leerlingen eruit stuurt die dan ook boos op haar zijn. Ik zou nooit denken dat zij zo gevoelig zou zijn.

Wat moet ik nou doen?

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 29-03-2008 18:36:06 (OP is teruggezet) ]
pi_57686234
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef klc12 het volgende:
Wat moet ik nou doen?
Les van een andere leraar krijgen en stop je te gedragen als een vrouw ffs.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 28 maart 2008 @ 23:45:24 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_57686345
Je hebt het verprutst. Ik heb niet het hele verhaal gelezen maar als ik het goed begrijp heb je (onbedoeld) de indruk gewekt dat je haar erg leuk vond, daardoor raakte zij in de war, ze praatte met de vertrouwenspersoon (logisch) en vervolgens werd jij boos en begon haar daar de schuld van te geven.

Ik snap heel goed dat zij jou nu geen les meer kan geven. Ik zou met de vertrouwenspersoon gaan praten, maar begrijp goed dat jij de lerares in problemen hebt gebracht, ook al bedoelde je het niet zo.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57686420
Wat is nu het hele punt van dit hele verhaal ... ?
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57686426
Stoppen met omgaan met je lerares ???
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_57686560
Wat kan jou het verrotten. Maar ja, aan je verhaal te zien ben je een geval apart. Leg je er bij neer zou ik zeggen, is voor alle betrokkenen beter.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57686665
Zo, dat is me een verhaal....

NE-GE-REN. En heel snel!
Het is duidelijk dat je haar van slag maakt.
Je wilt niks, er is niks, dus doe dan ook niks!
Ellelange emails schrijven naar iemand waar je niks van wilt, gaat er niet in bij mensen.
En de behoefte alles maar tot op het bot uit te moeten leggen ook aan de wilgen hangen....
Je hebt gezien dat dat niet werkt.

Laat het nu rusten.
Het net wordt steeds strakker om je heen gedraaid, nu moet je alleen erachter komen dat jij het bent die rondraait.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:08:41 #8
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57686891
1)Les accepteren van die andere docent
2) dat debiele wijf in dr eigen sop laten gaarkoken
3) klacht indienen bij schoolleiding over de manier waarop zij jou behandeld hebben.
4) dreigen met de politie? Vertel ze dat die gerust langs mogen komen en dat je het prima vindt om hen alles te vertellen. De student-leerling relatie is immers niet verboden om de leraar te beschermen, maar de leerling. Het is haar verantwoordelijkheid om afstand te behouden.
ik heb ook altijd pech.. :'(
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:12:15 #9
205673 supersayan
KA-ME-HA-ME-HAAAAAAAAAAAAA!!!!
pi_57686987
TomTom kopen
Nappa: Vegeta, what does the scouter say about his power level?
Vegeta: It's over NINE THOUSAAAAAAAAAND!
pi_57687251
Kan iemand een samenvatting typen? Ik snap er geen hol van.
pi_57687385
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
TS sjanst met zijn lerares en heeft nu liefdesverdriet.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:26:37 #12
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_57687477
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:19 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ts gaat naar school. Ziet daar MILF. MILF is net gescheiden en heeft rammelende eierstokken dus is instabiel. Ts hangt de grote broer uit met meelevende vragen. Merkt ondertussen op dat ze eigenlijk wel heel leuk en aardig is. Docente voelt zich gevleid maar vind het nu een beetje te dicht bij komen. Helamaal nadat ts opeens een keer voor de deur stond onder het mom van 'ik was toch in de buurt'. Docente ging hierop ts negeren. Ts bleef lange emails sturen met emo shit. Docente bleef negeren. Ts stuurt boze mail. Docente schakelt vertrouwenspersoon in. Vertrouwenspersoon zegt dat ts geen contact meer moet zoeken omdat anders de politie erbij gehaald wordt. Ts heeft liefdesverdriet.

Er zijn eigenlijk twee opties:
-ts is een stalker
-docente is labiel.
Goed mogelijk dat beide het geval is.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_57687528
Na het lezen van dit verhaal ben ik ook enigszins de weg kwijt

Je moet dat mens gewoon met rust laten, ook niet meer mailen. Ga gewoon bij die andere leraar lessen volgen en doe niet zo moeilijk voor de rest. Je lijkt idd wel een vrouw!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_57687731
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Ts gaat naar school. Ziet daar MILF. MILF is net gescheiden en heeft rammelende eierstokken dus is instabiel. Ts hangt de grote broer uit met meelevende vragen. Merkt ondertussen op dat ze eigenlijk wel heel leuk en aardig is. Docente voelt zich gevleid maar vind het nu een beetje te dicht bij komen. Helamaal nadat ts opeens een keer voor de deur stond onder het mom van 'ik was toch in de buurt'. Docente ging hierop ts negeren. Ts bleef lange emails sturen met emo shit. Docente bleef negeren. Ts stuurt boze mail. Docente schakelt vertrouwenspersoon in. Vertrouwenspersoon zegt dat ts geen contact meer moet zoeken omdat anders de politie erbij gehaald wordt. Ts heeft liefdesverdriet.

-ts is een stalker
-docente is labiel.
Bedankt voor de samenvatting, jouw conclusie lijkt me ook de juiste
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:48:19 #15
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_57688150
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 00:26 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

-ts is een stalker
-docente is labiel.
fucking goed uitgelegd! ik snap het helemaal nu !

stiekem moest ik toch wel lachen met TS
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:50:31 #16
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_57688225
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:27 schreef klc12 het volgende:
Wat ik dus echt niet snap is waarom zij niet in staat is om mij nog verder les te geven. Terwijl ik niet eens wat ergs heb gedaan.
Het gaat dan ook niet om jou, het gaat om haar.
quote:
Bovendien is dit nu iets privés geworden en het heeft vrijwel niks met school te maken. School kan me echt niks maken.
Daarom wordt het juist ook afgekapt. Men vindt dat de leraar-leerlingverhouding niet te persoonlijk moet worden, en nu het dus iets privé's is geworden, wil men daar van af.
quote:
Jeanne heeft het zo slecht aangepakt dat het zo ver is gekomen. Het lijkt wel of ik haar stalk maar zij heeft op alles gereageerd, direct en indirect.

De AL zegt dat ik geen contact met haar moet hebben, maar dat gaat hem toch helemaal niks aan? Dit gaat niet eens over school. Ik heb ook ook een sterke indruk dat de AL woorden verdraait etc. om haar te beschermen.
Nogmaals, omdat je leerling bent van Jeanne, gaat het WEL over school. Al het persoonlijks wat je met Jeanne doet, heeft (het functioneren op) school mee te maken, alleen maar omdat je leerling bent.
quote:
Waarom zou Jeanne dit allemaal doen? Ik heb het ongeveer 15 mensen verteld en ze zeggen allemaal hetzelfde; ze heeft een gevoel voor me en is bang dat het gevoel haar overrompelt en daardoor niet weet wat voor gevolgen er kunnen zijn (baan verliezen). Dat is de enige verklaring die IK ook kan geven en die overal in past. Ze wilt mij niet in de les hebben om mij zo even te vergeten en haar gevoel tot rust te laten brengen.
Dit lijkt mij ook een juiste conclusie.
quote:
Ik heb dus met de AL op 14 april afgesproken om te kijken hoe we verder gaan. Eerlijk gezegd heb ik er maar weinig vertrouwen in en ik weet ook niet of ik daar op moet wachten, de AL doet niet eens zijn best om Jeanne over te halen om mij weer les te laten volgen.
Waarom zou hij haar proberen over te halen om weer les te geven aan jou? Blijkbaar kan Jeanne het niet opbrengen om jou les te geven. Waarom is het zo erg om bij iemand anders les te krijgen?
quote:
Ik heb trouwens tegen de AL en de VP gezegd dat ik niet verliefd op haar was, maar dat betwijfel ik zelf van binnen.
Je hebt wel een erge drang om met haar om te gaan iig.
quote:
Ik wil gewoon direct op haar afstappen en dus vragen hoe het zit, alleen ik twijfel nog. Ik weet niet of ik dat moet doen. Ik ben hierdoor zo geraakt dat ik mijn eetlust heb verloren, niet kan slapen en alleen maar pijn voel. Of zou ik misschien even die 2 weken wachten en kijken hoe het dan verder is? Of nu?

Er zijn zoveel onduidelijkheden. Ik vind het zo raar dat ze zo erg is geraakt door mij, als een leerling (waarop zij zoveel nadruk op gaf). TERWIJL zij een strenge lerares is die regelmatig leerlingen eruit stuurt die dan ook boos op haar zijn. Ik zou nooit denken dat zij zo gevoelig zou zijn.

Wat moet ik nou doen?
Wachten totdat je van school af bent, en dan haar doorsmeren.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  zaterdag 29 maart 2008 @ 00:50:49 #17
179434 kloontje_de_reuzekloon
Er kan d'r maar 1 de 2e z
pi_57688238
Je bent echt een zak als je nu niet gewoon de lessen van een andere leraar volgt. Waarom maak je het allemaal zo ingewikkeld? En komt niet met zo'n principe lulverhaal aan dat je het "recht" hebt om van haar les te krijgen, want blijkbaar kan zij dit niet aan. Je had een hoop gezeur kunnen besparen door gewoon de lessen van die andere docent te accepteren.

Over de rest van je probleem, die relatie gaat echt niks worden.. ze is een lerares en ze zal dat moeten blijven ook om aan de kost te komen. Zodra ze een relatie begint met een leerling loopt dit uit de hand en is ze haar baan kwijt. Na een paar jaar (max ) gaat het uit en is zij de zak, en heb jij je diploma.

Samenvatting: neem les van die andere docent en vergeet verder de hele zaak. Want doordat je "niet accepteerd" dat je les krijgt van een andere (prima?) leraar blaas je de boel alleen maar op en lijkt het wel alsof je geen oplossing WIL vinden.
Op weg naar sint juttemes.
pi_57688481
Begrijp het verhaal ook niet helemaal. Het enige wat ik eruit op kan maken is dat de leerling (TS) in eerste instantie zelf te ver is gegaan. En dat de lerares zich daardoor uiteindelijk geintimideerd voelde. En nu wil de school beiden uit elkaar houden door TS van een ander les te laten krijgen. Zit het zo??
Zo ja, waarom ga jij (TS) met je lerares over haar persoonlijke situatie zitten praten? Jullie hebben niet samen geknikkerd ofzo. En haar vervolgens ook nog mailen hoe leuk en lief ze is. En het dan nog vreemd vinden dat zij en de AL en VP denken dat je verliefd op haar bent... Je hebt inderdaad een probleem TS, maar geloof dat dat probleem in je hoofd zit en niet bij de lerares.
pi_57689179
Wat een teringraar en dom figuur ben je TS
pi_57689590
Die lerares is degene die de grens heeft overschreden. Zij had een professionele afstand moeten bewaren. Ik vind het een beetje raar dat zij nu in bescherming wordt genomen en jij de prijs moet betalen.
pi_57690027
is dit een grap?

ik geloof er geen ene - - van..
pi_57690261
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 01:52 schreef Xennia het volgende:
Die lerares is degene die de grens heeft overschreden. Zij had een professionele afstand moeten bewaren. Ik vind het een beetje raar dat zij nu in bescherming wordt genomen en jij de prijs moet betalen.
Mwah, mijns inziens was het toch echt TS die iedere keer het initiatief nam, hoor. De docente maakte de fout om er op in te gaan, akkoord. Maar ik zou dan ook in ogenschouw nemen dat TS een volwassen vent is die zijn eigen keuzes kan maken, en de docente in kwestie een blijkbaar net gescheiden vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet zo sterk in haar schoenen staat op dit moment.

Dus beiden zitten fout, maar ik heb eerlijk gezegd meer begrip voor de docente dan voor TS. Die had beter moeten weten. Zomaar even langsgaan omdat je "toch in de buurt was"? What were you thinking man?!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_57690296
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 02:54 schreef Seneca het volgende:

[..]

Mwah, mijns inziens was het toch echt TS die iedere keer het initiatief nam, hoor. De docente maakte de fout om er op in te gaan, akkoord. Maar ik zou dan ook in ogenschouw nemen dat TS een volwassen vent is die zijn eigen keuzes kan maken, en de docente in kwestie een blijkbaar net gescheiden vrouw die hoogstwaarschijnlijk niet zo sterk in haar schoenen staat op dit moment.

Dus beiden zitten fout, maar ik heb eerlijk gezegd meer begrip voor de docente dan voor TS. Die had beter moeten weten. Zomaar even langsgaan omdat je "toch in de buurt was"? What were you thinking man?!
Zij ging al over de grens door vragen over haar scheiding en kinderwens te beantwoorden. Natuurlijk maakt TS ook geen frisse indruk, maar zij is lerares in functie en had toen al moeten zeggen dat dat prive is en dat dat een leerling niet aangaat. Dan was het verhaal daarna vast niet verder gegaan.
pi_57690981
Ik heb sterk het gevoel dat de porno-scene achterwege is gelaten in de OP, en dat daardoor het verhaal wat vreemd wordt.....
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  zaterdag 29 maart 2008 @ 07:44:13 #25
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_57691001
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 07:31 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb sterk het gevoel dat de porno-scene achterwege is gelaten in de OP, en dat daardoor het verhaal wat vreemd wordt.....
Daar ga ik in mee en ik raise je een baby
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')