quote:Arme Maud, zo hard hoesten...
Hopelijk zal ze vannacht goed kunnen slapen (en jullie dus ook).
Rocka, ik moest even heel hard lachen
Sorry!
Popples, slimme dame heb je! En buitenspelen in de regen is best leuk, lekker nat en modderig
Karin, denk je echt dat het wild vlees is? Lijkt me een beetje onwaarschijnlijk, ik zou eerder aan een afte o.i.d. denken. Maar 2 weken is best lang, misschien dat je toch gelijk hebt.
Devin zijn navelstompje is vrij vroeg afgevallen, is ontstoken geraakt en daar is ook wild vlees ontstaan. Na 2 keer aanstippen was het weer verdwenen gelukkig.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Details waren niet nodig?En Kersjes om zoiets lachen is NOOIT grappig
Het fijne van de assistent is dan dat ze zegt: kom toch maar even langs voor de zekerheid. Zo vlak voor het weekend is het toch fijn als de dokter d'r even kan zien.... Zoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Jee Chaca, niet fijn zeg!
Kun je anders niet even met de assistente overleggen wat je het beste kan doen?
zo vlak voor het weekend... Arme Maud....beterschap
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef Stiemie het volgende:
Pssst Kersjes dat is toch niet dat circus waar laatst al die dieren ontsnapt zijn?![]()
Hebben ze ook tijgersquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:53 schreef Kersjes het volgende:
[..]
![]()
Ik kneep hem dan ook wel even toen we naar de tijgers stonden te kijken.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk he Kersjes, al die bijzondere dieren. Hoewel voor een kind een kip net zo interessant is als een aap geloof ik.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:18 schreef beefcake het volgende:
...
Memmel als jullie huis klaar is kan je Anna weer lekker vaak knuffelenVeel succes met het klussen! Ik heb even op je site gekeken, mooi huis zeg!
![]()
Is het één huis, wel heerlijk groot dan
![]()
Afwisselend. We hebben allerlei naampjes voor hemquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk om te lezen over Ken, PV! Noemen jullie hem eigenlijk altijd Ken, of soms ook Kendahl?
Ik ben er met Dean geweest, wel erg leuk voor de kleintjes iddquote:Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef ik80 het volgende:
Zijn jullie al met je kleintjes naar madurdam, sesamstraat geweest? is het wat voor die kleintjes?
Lotte gaat ineens alles benoemen, ernie, elmo, aart, pino enz. Als het nou leuk is is het misschien wel iets om daarheen te gaan.
Ik zal ff antwoorden, p_iglet is vanavond laat pas weer thuis...quote:Anitra:
p_iglet hoe is het met Pepijn? Djulian voelde zich schuldig vanmorgen en hij zei nog een keer sorry.
Djulian probeerde, over Pepijn heen, het kartonnen huisje uit te klimmen... Dat ging niet helemaal goed...quote:XXXKarinXXX:
Wat heeft Djulian met Pepijn gedaan????
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
En dan wel normaal kunnen doen als Bumba in het vizier komt he.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
Zo, Ik heb het even he-le-maal gehad voor vandaag zeg. Ik heb Dean zelfs anderhalf uur eerder dan normaal op bed gekinkeld gelegd.
De hele middag is het al jammeren, zeuren, gillen, en dreinen, en vervolgens mijn met zorg gekookte potje van biologische broccoli waar ik speciaal voor ben omgelopen door de kamer smijten.
En dan wel normaal kunnen doen als Bumba in het vizier komt he.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef chacama het volgende:
Jihaaaaa, wat heerlijk om te lezen. Vooral dat afraffelen van het avondritueel. Zoooooooo herkenbaar. Het gedrein, gejengel en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de hele dag. Je wordt er zooooo moe van. Dus ook hier die FASE
/mantra aan/ het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase
/mantra uit/
Nee, die staat bij de kinderboerderij, ik wil er stiekem wel zo een voor hem kopenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Die auto....Is dat prive bezit ?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aha hier ook zo'n klein heksje!
Oeh als ik toch mijn zin niet krijg!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, dat doet Thies ook ja!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft ook zo'n ontzettend komisch iets, hij moet komiek worden. heel vaak als ie iets stouts doet gaat ie heel schuin vanuit zijn ooghoeken naar je kijken, maar zo erg dat zijn ogen dus helemaal wegdraaien of zo dat ie scheel kijkt. hou dan je lachen maar in dus he
Je was niet de enigequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:33 schreef owlet het volgende:
PVNou moet ik weer terugdenken aan mijn opperste verbazing (en een tikkie jaloersheid) toen je terwijl je je ná mij uitgerekend was gewoon weken vóór me beviel! Gefeliciteerd hoor en tot snel in het peutertopic
Belaan zag de bui ook al hangenquote:
Bij het vetgedrukte pieste ik bijna in mijn broekquote:Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Vivi het volgende:
Duurt het nog zo lang!?
En idd heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ontaarde moeder met jeukhanden ben!.
En als het krijsen dan is verstomd en ie dan zo ligt te slapen ga ik straks nog even bij hem kijken en dan zie je die rozige wangetjes..ruik je die zoetige lucht in het nekje met vochtige krulletjes...
Totdat ie zijn ogen opendoet dan.
Hier was ie ook al zo pissed een paar dagen geleden, toen het nog snikheet was. Ik had hem ongeveer anderhalf uur geduwd in dit autootje wat vroeger electrisch was en nu niet meer. Maar na een halve flauwte besloot ik toch maar even te gaan zitten bij de zandbak. Mocht niet.
[ afbeelding ]
AMENquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:29 schreef p_iglet het volgende:
Grrrr ik ga morgen echt zo gigantisch rellen op de opvang!!
Pepijn drinkt NIET uit een tuitbeker, dat heb ik denk ik al wel 100x aangegeven. Hij snapt er gewoon geen hout van. Drinkt hooguit per toeval een paar slokjes, maar niets substantieels. Hij stopt de beker wel net als de andere kindjes in zijn mond zodat het wel lijkt alsof hij drinkt.
Nu bleek vandaag dat het dus nergens duidelijk opgegeschreven staat dat hij gewoon niet uit een tuitbeker kan drinken en het puur oefenen is.
Toen ik daarstraks Pepijn ophaalde van de opvang stond er een inval leidster, en toen ik doorvroeg hoeveel hij dan gedronken had strok ik me rot.![]()
![]()
![]()
Meneer heeft dus vandaag nog geen 100ml vocht op, in 10 uur tijd. Hooguit een paar slokjes diksap en een heel klein beetje yoghurt, want dat krijgen ze in een tuitbeker zonder antilek en gaat dus net iets beter.
Ik snap heus wel dat het makkelijk is om alle kids een tuitbeker voor hun neus te planten, maar als ik godsamme tig keer aangeef dat mijn kind dat gewoon niet snapt, dan moeten ze maar gewoon de moeite nemen om hem met een open beker te helpen. Het is niet zo dat dat uren tijd kost ofzo.
Wat zij zegt.quote:
Zou ik ook doen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:35 schreef Memmel het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Anna moet idd voor de BMR, heeft verder nooit last van de prikken en als ze koortsig wordt kan ze wel naar mijn ouders toe. Ik denk dat ik het er maar op waag.
Heb alleen die ochtend nog wel een afspraak met een paar pannekoeken, ik hoop dat het haar niet teveel wordtquote:
Maar vanaf augustus komen de flenzen op hetzelfde kdv...Dan is alle knulligheid voorbij, want flenzen zijn met 2 vrouw sterk. En die komen desnoods die beker wel ff naar Pepijn brengen !quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:48 schreef Kersjes het volgende:
P_iglet, wat een enorme knulligheid op het kdv![]()
quote:Op zondag 13 juli 2008 22:00 schreef snoopy het volgende:dat is waar, dat vergeet ik helemaal
.
Dean, kleinen Einstein
Wel weer goed, gelukkig, thanks for asking!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 21:23 schreef Webkim het volgende:
Ik kwam even kijken hoe het met Simon is. PM?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:55 schreef Belana het volgende:
ach vivi, soms is het even moeilijk he al die dingen
ik ben nooit een speelmama geweest. Natuurlijk help ik de kinderen wel met dingen al ze hulp nodig hebben en soms gaan we samen puzzelen of een treinbaan bouwen, boekjes voorlezen doe ik wel regelmatig. Maar ik claim zeker mijn eigen tijd ook op mijn vrije dagen. Ik heb in de loop van de tijd mijn schuldgevoel maar een beetje opzij gezet![]()
Ik vind trouwens dat jij heel veel doet met Dean, zo veel heb ik nooit gedaan(ik krijg er bijna een schuldgevoel van
)
gaat het nu nog heel lang duren voordat je een benedenwoning kan krijgen?
Dean krijgt om 7.00 uur 200 ml pap ook, en daarna meteen twee boterhammetjes (op elkaar zonder korst) met een flesje groente/fruitdrink (groente&fruitshot heet het) erbij (huismerk van de Appie). Hij eet mega slecht momenteel 's avonds, en dan heeft ie dat alvast binnen denk ik maar. Vaak krijgt ie een uur daarna nog een plak ontbijtkoek ofzo, met wat te drinken. Dan rond 11/12 uur weer brood en diksap. En een eitje soms, of wat yoghurt, net hoe het uitkomt, ik rommel maar wat aanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ook hier geen 24/7 entertainment team dat paraat staat, hoor.
De meiden moeten ook gewoon ff in bed spelen of zoiets. Dat doen ze meestal ook erg braaf en op een gezellige manier.
Wat eten jullie kinderen voor ontbijt? Ik heb het idee dat er meer eten in moet 's ochtends.
Ze eten nu zo'n 200 ml pap,maar sinds een paar dagen ook nog eens een boterham en thee. Een uur daarna alweer fruit of zoiets...
Ik kan ook wel wat drinksuggesties gebruiken. Thee, water, Roosvicee, melk en euh....
ehm, om ruzie met elkaar te maken bedoel je? voorlopig gaat het apart van elkaar nog beter dan samenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
En Liam en Ezra hebben elkaar natuurlijk ook nog he, dat scheelt wel lijkt me. (Ook qua schuldgevoel) .
ik vind je een kanjer, juist vanwege dit soort dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
Als ik via de reguliere weg moet wacten op een andere woning duurt het nog minimaal 3 jaar..maar ik zou geen Vivi heten als ik niet wat lijntjes zou uitzetten he. En het liefste zou ik gewoon op Ibiza gaan wonen, ik ben het hier zat
. Maar ja, dat ben ik, ik wil altijd teveel tegelijk, en uiteindelijk wil ik zoveel dat ik nooit iets kies. Dat frustreert me dus ook enorm van mezelf, en daar ben ik aan aan het werken.
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Stiemie het volgende:
Jaaaa ik ben hier nu echt legaal!![]()
Wij zitten helemaal vol spanning te wachten op het feestbeest want ze slaapt nogNou ja gaan we zelf maar naar de ballonnen kijken
![]()
Kersjes wat lief van dat aaien van Devin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |