quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:31 schreef Vivi het volgende:
Dean heeft gisteren het hepatitis A vaccin gekregen, en hoewel daar normaliter geen bijwerkingen bij horen is ie al de hele ochtend aan het braken en hangt ie als een aapje in mijn armen..vanmiddag om half 5 ga ik dus met hem langs de HAP.
De eigenaresse van het KDV deed er nogal luchtig over, en beweerde dat "ze had gestreden bij de GGD om ervoor te zorgen dat de kinderen een enting kregen". (Ze bagataliseerde het dus nogal). Vreemd genoeg beweerde de GGD arts precies het tegenovergestelde toen ik daarnaar vroeg, en bleek de eigenaresse niet te willen dat de de GGD zich er uberhaupt mee bemoeide, gelukkig hebben ze hun poot stijf gehouden.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:01 schreef snoopy het volgende:
Vervelend VievGelukkig zijn ze bij ons best snel met het inschakelen van de GGD. Beter 'safe than sorry' vind ik. Hopelijk is Dean snel van de bijwerkingen af.
Dat is gewoon teleurstelling, Memmel. Ze was eigenlijk bij de flensjes komen spelen....Dat je dat nou toch weer niet in de gaten had....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef Memmel het volgende:
Ik hoop dat Dean zich snel beter voelt.
Hier vanmorgen en hysterische krijsbui omdat mevrouw de bouwvergunning en -tekeningen niet aan stukken mocht scheuren. Rollend over de vloer ging ze. Ik heb haar als krijsend in de auto gezet en we zijn naar opa gereden. Daar was ze natuurlijk ineens alles weer vergeten en was ze opa's lachende kroelieboeliefluffiepuffiepoepie. Ik krijg haar nog wel. Ooit. When she least expects it...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop