abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:29:25 #26
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59902337
Karin, Devin loopt nog niet los, maar dat weerhoudt hem er niet van te komen waar hij wil ...
.... met gevoel voor drama....
pi_59903229
fijne vakantie sugar! stormachtig zal 't hoe dan ook worden. hopelijk behalve dat ook ontspannend. enjoy!

ive & cattie: gefeliciteerd!!
pi_59904275
Sugar, fijne vakantie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:36:11 #29
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59907663
Even een korte Ken-update

Kendahl speelt met Loekie de leeuw
Zet hem in zijn eetstoel en zegt: siettuh, eten.
Geeft hem drinken: giet het over hem heen
Geeft hem te eten: een hapje van zijn 'koekah'/'koekie'.
Knuffelt hem, neemt hem overal mee naartoe.
Ik denk dat het komt omdat Loekie een shirt en een broek aan heeft en niet op vier poten staat. Hij is ook helemaal gek met twee poezenknuffels. 't Is zo leuk!

Hij gebruikt trouwens ook steeds meer taal, in plaats van dat hij huilt of gilt.
Zijn haar groeit en is vooral blond met wat lichte krullen.
Hij heeft ook goede reflexen... Gisteren klom hij in de speeltuin op een iglovormig klimrek en gleed ineens weg met zijn voeten, glipte er tussendoor met zijn lijf en bleef hangen aan zijn handen. Bungelde nog even, terwijl hij zich stevig vast hield en toen liet hij los en viel in de houtsnippers. Gelukkig was dat allemaal maar een halve meter boven de grond..
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 13:50:01 #30
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59907904
Wat een heerlijk update PV

Storm in Frankrijk.... kijk uit voor de tour-rijders...

Meike op je zere plekken.

Hier niet meer naar de HA geweest. Ze werd vrolijk wakker en ook vannacht heeft ze goed geslapen. Ze hoest nog steeds, maar het lijkt al veel losser te zitten. Snot uit alle gaten... (nou, ja bijna alle)

Verder is het een rasechte mama-plaaggeest. Als ik er ben is het piepen en miepen en aan me hangen. Ben ik weg (zij bij de oppas) dan is alles koek en ei. Boeft ze alles bij elkaar en heeft nergens last van....
pi_59908961
Dat herken ik hier ook Chaca, dat gemiep als mama er is
Waarom doen ze dat nou?

Meike heeft vannacht nog veel last gehad van haar armpje. We hebben haar een zetpil gegeven, en uiteindelijk begon ze rond een uurtje of 2 vannacht weer wat te feesten, en werkte de zetpil goed.
Ze was al wakker vanaf half 11, en heeft voornl liggen huilen, heel zielig. Als we haar armpje aanraakten was ze helemaal in paniek.
Gelukkig sliep ze vanaf half 3 weer, tot vanmorgen half 11! Toen was er niks meer aan de hand, ze doet alles weer met haar arm. Dus wat dat nou geweest is?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:22:41 #32
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59911824
Hmmm, wat vreemd Karin. Nou ja, gelukkig is ze weer de oude. En hebben jullie nog lekker kunnen uitslapen ook!

Chacama, gelukkig maar dat het met je dondersteentje weer wat beter gaat.

PV, Ken kan zo bij het circus!

En nu ik het er toch over heb: vanmiddag zijn we langs het circus gefietst dat hier vlakbij staat opgesteld. We mochten vrij over het terrein lopen en hebben van dichtbij zebra's, paarden, slapende aapjes, lama's, kamelen, tijgers en een heuse giraf gezien! Geweldig, ik ben echt al jaaaaaren niet meer naar het circus geweest maar heb nu zo'n zin om over 'n jaar of 2 met Devin te gaan
Lekker met z'n 2, ik kwam er vanmiddag dus achter dat de man waarmee ik al ruim 6 jaar een relatie heb, en ruim 1 jaar mee getrouwd ben het hele circus-gebeuren niks aan vindt Ik ben nog steeds in shock
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:34:39 #33
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59912021
Vergeet ik bijna te melden dat Devin's 3e tandje door is! Eindelijk heeft íe er nu ook eentje bovenin zitten
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:01:39 #34
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59912515
Pssst Kersjes dat is toch niet dat circus waar laatst al die dieren ontsnapt zijn?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:53:25 #35
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59913469
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:01 schreef Stiemie het volgende:
Pssst Kersjes dat is toch niet dat circus waar laatst al die dieren ontsnapt zijn?

Ik kneep hem dan ook wel even toen we naar de tijgers stonden te kijken.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:32:10 #36
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59915004
Dahag Ive!! (ik weiger nog even consequent mee te lezen in het peutertopic, vinden jullie het erg? )

Chacama, gelukkig is Maud weer wat fitter!

En Sugar, je bent al weg, maar leuk dat jullie op vakantie gaan! Ben benieuwd naar alle stormachtige avonturen!

Karin, hoe is het met het armpje van Meike?
Heeft ze niet klem gezeten? Ik hoorde gisteren ineens wat gejammer uit de gang, stond meneer met zijn arm klem in de brievenbus...

Wat leuk om te lezen over Ken, PV! Noemen jullie hem eigenlijk altijd Ken, of soms ook Kendahl?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:46:12 #37
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59915217
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 19:53 schreef Kersjes het volgende:

[..]

Ik kneep hem dan ook wel even toen we naar de tijgers stonden te kijken.
Hebben ze ook tijgers Ik dacht alleen van die tamelijk onschuldige beesten... Ik slaap vannacht meteen een stuk onrustiger
pi_59915232
Ik merk vandaag niks meer aan Meikes armpje, ik snap ook niet wat het nu geweest is. Ze heeft niet klem gezeten, zo ineens begon ze te huilen en haar arm vast te houden....Maar het is over, en dat is erg fijn. Door al die toestanden haar hele schema op de hobbel. Uitgeslapen tot half 11 vanochtend, toen weer geslapen van half 3 tot 5, en ze ligt er nu net een uurtje in. Klinkt als weer uitslapen morgen!!! (ze slaapt vaak het klokje rond snachts)

Jee Simon met zijn arm in de brievenbus! Hoe verzint ie het? Zat er post in ofzo? Of wil hij later postbode worden?

Leuk he Kersjes, al die bijzondere dieren. Hoewel voor een kind een kip net zo interessant is als een aap geloof ik.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:52:28 #39
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59915328
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leuk he Kersjes, al die bijzondere dieren. Hoewel voor een kind een kip net zo interessant is als een aap geloof ik.
Ik stond in Artis enthousiast naar een olifant te wijzen en te vertellen "Kijk dat is een olifant, zie je 'm? Wat is ie groot he?", maar Linde keek alleen maar naar zo'n stomme duif die naast de kinderwagen zat en die hoopte dat ze wat van haar koekje zou laten vallen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:02:11 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59915506
Over duiven gesproken, er zit al 4 dagen een duif op hetzelfde plekje in onze nieuwe tuin, Wat zou hij daar doen? Ik zal morgen eens kijken of ie uberhaupt nog leeft.

Anna heeft een driepotige kat besprongen. Het arme beest zag het gewoon niet aankomen. En ik ook niet, want anders had ik wel ingegrepen. Die grijpgrage klauwtjes van Anna dachten: mmmmm een pluizenbolletje!

Morgen gaat het campingbedje naar Anna d'r nieuwe kamer, dan kan ze alvast een beetje gaan wennen.
Over 20 dagen laten we gewoon dit appartement achter ons, het huis waar we zijn gaan samenwonen, zijn getrouwd, waar Anna zich aankondigde. Heel vreemd.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59915805
Ive gefeliciteerd!!

Ik houd ook niet van circussen (met dieren dan). Wat dat betreft hebben mijn kinderen pech, want ik ga er echt niet heen

Arme Maud, is ze ook zo schor? Quinten hoest ook zo erg (en ook erg verkouden) dat hij helemaal schor is. Het klinkt schattig en zielig tegelijk

Memmel als jullie huis klaar is kan je Anna weer lekker vaak knuffelen Veel succes met het klussen! Ik heb even op je site gekeken, mooi huis zeg! Is het één huis, wel heerlijk groot dan
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 5 juli 2008 @ 22:31:51 #42
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59916125
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 22:18 schreef beefcake het volgende:
...
Memmel als jullie huis klaar is kan je Anna weer lekker vaak knuffelen Veel succes met het klussen! Ik heb even op je site gekeken, mooi huis zeg! Is het één huis, wel heerlijk groot dan

Anna was vandaag echt van slag/oververmoeid. Morgenochtend gaat J. alleen naar het huis om te verven en blijf ik lekker tuttelen met Anna. Gelukkig vinden mijn ouders het leuk om Anna over de vloer te hebben, maar mijn schuldgevoel knaagt wel.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 6 juli 2008 @ 03:07:31 #43
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59920209
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 21:32 schreef PM-girl het volgende:

Wat leuk om te lezen over Ken, PV! Noemen jullie hem eigenlijk altijd Ken, of soms ook Kendahl?
Afwisselend. We hebben allerlei naampjes voor hem

Ik zal op een ander moment even verder reageren. Nu ben ik een beetje te moe, maar dat is wel logisch want het is al over 03:00 uur
  zondag 6 juli 2008 @ 09:18:12 #44
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59921078
PV nachtbraker

En Memmel vandaag lekker met je meisje knuffelen fijn hoor!

Eigenlijk moet ik nog 2 weekjes geduld hebben, maar volgens mij zitten hier meer ervaringsdeskundigen v.w.b. mijn vraag dan in het babietjestopic vandaar
Linde krijgt nu soms nog nutrilon 3 (we maken het pak even op) en soms geitenmelk. Ze vindt het allebei lekker dus dat is geen probleem. Nu moet ik dus alleen als ze een dag weinig nutrilon drinkt zelf 5 drupjes vitamine d bijgeven. Maar hoe doe ik dat dan als ze wel wat nutrilon heeft gedronken? Kan je vitamine d ook teveel geven? Of plas je dat dan gewoon weer uit?
  zondag 6 juli 2008 @ 10:47:08 #45
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59921696
Ive nog gefeliciteerd Tot over twee dagen...

Chaca en Karin. Dat 'miepen' was hier ook een tijdje. Het is nu weer over. Waarschijnlijk hoort het erbij. Ik hoor en lees het wel meer. Er werden verschillende verklaringen voor gegeven, maar ik hield het er maar op dat ik er vooral niet al te veel aandacht aan moest besteden. Ik zeg alleen: ze vinden je heel erg lief.

Ja, Stiemie... ik had een verjaardag, hihi!
-edit: dat van die vitamine D. Ik geef het nog amper bij. Behalve als we dagen veel binnen zitten.
Wist je dat in bananen ook vit. D zit? Zomaar een ideetje: banaan geven op zo'n dag.
  zondag 6 juli 2008 @ 13:38:11 #46
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59924271
Stiemie, volgens mij is de regel: bij minder dan 300 cc opvolgmelk, 5 druppels vitamine D. Dus als ze wel een fles opheeft, maar niet de 300 op een dag haalt, in de laatste fles die druppels erbij. Volgens mij zit het zo.

Ben net toch even in het nieuwe huis geweest. Anna d'r kamer wordt prachtig. Ik ben helemaal verliefd op de muurschildering. En Anna ook, want die zat maar te wijzen: uh oh uh uh oh!
  zondag 6 juli 2008 @ 18:31:32 #47
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59930369
Oeh Memmel, dat vraagt om een foto!

Mag ik even een gouden tip geven als je kleintje wat humeurig is?
Bellenblaas, heb je binnen no time gegarandeerd een schaterlachende bonk vrolijkheid die naar de bellen gaat happen en grijpen
Ietsje minder leuk was dat hij in z'n enthousiasme bovenop mama sprong.... die dus het bekertje sop over zich heen kreeg
  zondag 6 juli 2008 @ 22:15:39 #48
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59936304
Collateral damage, Kersjes!

We zijn van de week in de Efteling geweest, dat was zo leuk! Elke muziekpaddestoel was opnieuw leuk, de sprookjes kregen alle aandacht en het carnaval festival was super indrukwekkend, zo leuk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 6 juli 2008 @ 22:21:41 #49
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59936563
Nou, vooruit 1 foto dan. De rest volgt in het kinderkamer topic zodra 'ie echt helemaal klaar is.

In de ballonnen staat nu A N N A. Leuk toch? Ze doet het ook in opdracht hoor, dus...
  zondag 6 juli 2008 @ 23:39:54 #50
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59938555
Memmel, wat mooi!
En wat een uitzicht, blijft dat zo of heb je straks een paar jaar een bouwput voor de deur?

PM, die muziekpaddestoelen
Devin heeft een Baby Einstein CD met allemaal bekende klassieke deuntjes. Bij het "paddestoelenliedje" verheug ik me elke keer weer op de Efteling. Lijkt me zo geweldig om met Devin heen te gaan later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')