Ik ben er met Dean geweest, wel erg leuk voor de kleintjes iddquote:Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef ik80 het volgende:
Zijn jullie al met je kleintjes naar madurdam, sesamstraat geweest? is het wat voor die kleintjes?
Lotte gaat ineens alles benoemen, ernie, elmo, aart, pino enz. Als het nou leuk is is het misschien wel iets om daarheen te gaan.
Ik zal ff antwoorden, p_iglet is vanavond laat pas weer thuis...quote:Anitra:
p_iglet hoe is het met Pepijn? Djulian voelde zich schuldig vanmorgen en hij zei nog een keer sorry.
Djulian probeerde, over Pepijn heen, het kartonnen huisje uit te klimmen... Dat ging niet helemaal goed...quote:XXXKarinXXX:
Wat heeft Djulian met Pepijn gedaan????
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
En dan wel normaal kunnen doen als Bumba in het vizier komt he.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
Zo, Ik heb het even he-le-maal gehad voor vandaag zeg. Ik heb Dean zelfs anderhalf uur eerder dan normaal op bed gekinkeld gelegd.
De hele middag is het al jammeren, zeuren, gillen, en dreinen, en vervolgens mijn met zorg gekookte potje van biologische broccoli waar ik speciaal voor ben omgelopen door de kamer smijten.
En dan wel normaal kunnen doen als Bumba in het vizier komt he.
quote:Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef chacama het volgende:
Jihaaaaa, wat heerlijk om te lezen. Vooral dat afraffelen van het avondritueel. Zoooooooo herkenbaar. Het gedrein, gejengel en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de hele dag. Je wordt er zooooo moe van. Dus ook hier die FASE
/mantra aan/ het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase
/mantra uit/
Nee, die staat bij de kinderboerderij, ik wil er stiekem wel zo een voor hem kopenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Die auto....Is dat prive bezit ?
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aha hier ook zo'n klein heksje!
Oeh als ik toch mijn zin niet krijg!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och, dat doet Thies ook ja!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft ook zo'n ontzettend komisch iets, hij moet komiek worden. heel vaak als ie iets stouts doet gaat ie heel schuin vanuit zijn ooghoeken naar je kijken, maar zo erg dat zijn ogen dus helemaal wegdraaien of zo dat ie scheel kijkt. hou dan je lachen maar in dus he
Je was niet de enigequote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:33 schreef owlet het volgende:
PVNou moet ik weer terugdenken aan mijn opperste verbazing (en een tikkie jaloersheid) toen je terwijl je je ná mij uitgerekend was gewoon weken vóór me beviel! Gefeliciteerd hoor en tot snel in het peutertopic
Belaan zag de bui ook al hangenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |