abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 08:55:06 #51
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59941432
Memmel wat mooi!!! En inderdaad wat een uitzicht!

Kersjes ik heb dat altijd met dat liedje van de dansende waterlelies
pi_59941524
Memmel wat gaaf!

p_iglet hoe is het met Pepijn? Djulian voelde zich schuldig vanmorgen en hij zei nog een keer sorry.
  maandag 7 juli 2008 @ 09:51:40 #53
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59942185
Zijn jullie al met je kleintjes naar madurdam, sesamstraat geweest? is het wat voor die kleintjes?
Lotte gaat ineens alles benoemen, ernie, elmo, aart, pino enz. Als het nou leuk is is het misschien wel iets om daarheen te gaan.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:36:39 #54
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59944147
Aan de overkant komen nog een paar, ook vrijstaande, woningen. Dus een deel van het uitzicht blijft behouden!

Ik ga binnenkort met mijn collega en haar dochter naar Madurodam. Maar we willen wel op een dag dat Bert en Ernie er zijn, want die zijn favoriet bij de dames.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:42:55 #55
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59944257
Memmel, wat een schattige beesten op de muur

...whoei... morgen is Kendahl twee
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:04:52 #56
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59944738
quote:
Op maandag 7 juli 2008 09:51 schreef ik80 het volgende:
Zijn jullie al met je kleintjes naar madurdam, sesamstraat geweest? is het wat voor die kleintjes?
Lotte gaat ineens alles benoemen, ernie, elmo, aart, pino enz. Als het nou leuk is is het misschien wel iets om daarheen te gaan.
Ik ben er met Dean geweest, wel erg leuk voor de kleintjes idd .

[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 07-07-2008 15:36:56 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59949091
Memmel, wat een leuk kamertje krijgt Anna!

Pv alvast gefeli met Kendahl! Een fijne dag morgen, het blijft speciaal een kinderverjaardag

Wat heeft Djulian met Pepijn gedaan????
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 juli 2008 @ 17:52:23 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59952620
Zo, Ik heb het even he-le-maal gehad voor vandaag zeg. Ik heb Dean zelfs anderhalf uur eerder dan normaal op bed gekinkeld gelegd .

De hele middag is het al jammeren, zeuren, gillen, en dreinen, en vervolgens mijn met zorg gekookte potje van biologische broccoli waar ik speciaal voor ben omgelopen door de kamer smijten .

En dan wel normaal kunnen doen als Bumba in het vizier komt he .
  maandag 7 juli 2008 @ 18:13:34 #59
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_59953071
quote:
Anitra:
p_iglet hoe is het met Pepijn? Djulian voelde zich schuldig vanmorgen en hij zei nog een keer sorry.
Ik zal ff antwoorden, p_iglet is vanavond laat pas weer thuis...

Dat is wel errug lief van Djulian! Hij was ook wel een beetje te wild...
Met Pepijn gaat het weer helemaal goed hoor! Die heeft nergens last van. Alleen heeft hij op zijn eigen tong gebeten, je ziet het wondje nog zitten...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  maandag 7 juli 2008 @ 18:17:55 #60
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_59953165
quote:
XXXKarinXXX:
Wat heeft Djulian met Pepijn gedaan????
Djulian probeerde, over Pepijn heen, het kartonnen huisje uit te klimmen... Dat ging niet helemaal goed...
Pepijn had een bloedneus & had blijkbaar op zijn tong gebeten, zagen we vanmorgen...
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
pi_59954083
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 7 juli 2008 @ 19:32:14 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_59954674
quote:
Op maandag 7 juli 2008 17:52 schreef Vivi het volgende:
Zo, Ik heb het even he-le-maal gehad voor vandaag zeg. Ik heb Dean zelfs anderhalf uur eerder dan normaal op bed gekinkeld gelegd .

De hele middag is het al jammeren, zeuren, gillen, en dreinen, en vervolgens mijn met zorg gekookte potje van biologische broccoli waar ik speciaal voor ben omgelopen door de kamer smijten .

whahahahaha, ow sorry viev, maar ik zie het helemaal voor me
dat komt overigens omdat ik er hier ook zo 1 rond heb lopen
Bij Ezra is alles op het moment: "nee (heftig nee schuddend) nie meejr"
Ik was alweer vergeten hoe ze zijn op die leeftijd
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 juli 2008 @ 20:18:09 #63
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59955750
Oh, en dan voel ik me zó'n rotmoeder he, als ik dan zijn bedtijdverhaaltje afraffel..

De hele dag roept ie ook "Nai." met zo'n gedecideerd stemmetje. En vanmiddag was ik even aan het bellen met de vaste telefoon en toen liep ie stiekem te WAP-pen met mijn mobiel .

En hij is helemaal obsessed van auto's. Vanochtend moest ik dan wel even erg lachen trouwens, rond 7 uur hoorde ik "wakker word"-geluidjes uit zijn kamertje, toen *stilte* en toen ineens met een onheilspellende stem: ".....oo-tooooo". Zo opgeschreven is het minder grappig maar het was op dat moment toch wel erg funny .

En nu ben ik moe en slonzig. Zelfs anderhalf uur spinnen beschouw ik tegenwoordig als ontspanning .
  maandag 7 juli 2008 @ 20:20:48 #64
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59955823
Ah, dus die van mij is niet de enige die vandaag onuitstaanbaar is
Vannacht is hij vanaf 1 uur alleen maar aan het jammeren en huilen geweest, maar zodra we naar hem toe gingen begon hij te lachen en wilde hij spelen. Niet dus, 's nachts hoor je te slapen! Helaas is daar bar weinig van gekomen verder met als gevolg dat meneer de hele dag een pesthumeur gehad heeft. En eten wilde hij ook bijna niet, om moedeloos van te worden...
Hopelijk is hij morgen wat gezelliger, met dat voorspelde kloteweer kunnen we niet eens lekker naar buiten toe.
Hopelijk zijn Dean en Ezra dan ook wat vrolijker, al dan niet met behulp van Bumba
.... met gevoel voor drama....
  maandag 7 juli 2008 @ 20:22:51 #65
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59955875
Oh gelukkig Kersjes, ik voelde me al bijna schuldig na jouw hemels zwijmelverhaal over Devin wat ik eerder vandaag ergens las....

Gedeelde smart is dubbele ellende euh halve smart .
  maandag 7 juli 2008 @ 20:28:58 #66
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59956051
Jihaaaaa, wat heerlijk om te lezen. Vooral dat afraffelen van het avondritueel. Zoooooooo herkenbaar. Het gedrein, gejengel en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de hele dag. Je wordt er zooooo moe van. Dus ook hier die FASE
/mantra aan/ het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase
/mantra uit/
pi_59956118
Herknbaar hoor Vivi
Als ik Wesley echt zat ben of hij luistert slecht/wil niks dan tyf leg ik hem ook gerust om 6 uur op bed ipv half 7 / 7 uur. Dan heb ik die rust éééven nodig om niet helemaal uit mn vel te barsten. Want het toeval wil dat Damian namelijk ook op die momenten wil gaan huilen.....

edit: ik zie dat ik in het dreumestopic zit te posten, Wes is 3,5
  maandag 7 juli 2008 @ 20:45:40 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59956492
Duurt het nog zo lang!?

En idd heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ontaarde moeder met jeukhanden ben! .

En als het krijsen dan is verstomd en ie dan zo ligt te slapen ga ik straks nog even bij hem kijken en dan zie je die rozige wangetjes..ruik je die zoetige lucht in het nekje met vochtige krulletjes...

Totdat ie zijn ogen opendoet dan.

Hier was ie ook al zo pissed een paar dagen geleden, toen het nog snikheet was. Ik had hem ongeveer anderhalf uur geduwd in dit autootje wat vroeger electrisch was en nu niet meer . Maar na een halve flauwte besloot ik toch maar even te gaan zitten bij de zandbak. Mocht niet.

pi_59956578
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:28 schreef chacama het volgende:
Jihaaaaa, wat heerlijk om te lezen. Vooral dat afraffelen van het avondritueel. Zoooooooo herkenbaar. Het gedrein, gejengel en NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE de hele dag. Je wordt er zooooo moe van. Dus ook hier die FASE
/mantra aan/ het is een fase het is een fase het is een fase het is een fase
/mantra uit/

Ik sla wel een stiekem 2 ipv 1 bladzijde om bij het voorlezen, als ik het écht zat ben. En heel soms sla ik zelfs het tandenpoetsen over . Je hebt van die dagen... Zij chagrijnig, of ik, of beiden.
Vandaag trouwens niet, 't was fijn thuiskomen: een op mij af rennend hummeltje... 'MMMMAAAMMMAAA!

Vivi, die foto . Ik vind het wel eens lastig hoor: bij iets leuks doen hoort altiijd het huilen omdat het weer afgelopen is. Dat ontneemt mij wel eens de lust om 'iets leuks te gaan doen'.
Eva en Maria
  maandag 7 juli 2008 @ 20:55:28 #70
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59956753
Dean

Helaas komt het jengelen, zeuren, zaniken etc me hier ook overdag en 's nachts heel bekend voor Iets willen pakken, maar ze kan er niet bij? BLLLEEEEHHHHRR. Willen gaan staan, maar het lukt niet? WEEEEEEEEEEHH NU willen eten, maar ja dat moet nog klaargemaakt worden dus dan moet je even wachten? JAAAAANNNNKKK
  maandag 7 juli 2008 @ 20:58:17 #71
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59956815
Dean

Gelukkig kan het niet altijd feest zijn, zo leren we de mooie, huil- en krijsvrije momenten beter te waarderen
pi_59957204
Die auto.... Is dat prive bezit ?
pi_59957297
Aha hier ook zo'n klein heksje!
Oeh als ik toch mijn zin niet krijg!!!

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 7 juli 2008 @ 21:17:06 #74
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59957347
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Die auto.... Is dat prive bezit ?
Nee, die staat bij de kinderboerderij, ik wil er stiekem wel zo een voor hem kopen maar dan moet ik toch echt eerst een tuin hebben, anders wordt het een beetje erg vol hier in combi met zijn opblaasbare luchtkasteel.

Op drie hoog .
  maandag 7 juli 2008 @ 21:19:00 #75
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59957394
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Aha hier ook zo'n klein heksje!
Oeh als ik toch mijn zin niet krijg!!!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
! Ook een grappige foto, kleine dramaqueen .
pi_59957647
Viev, hou op! Het is te grappig erg
  maandag 7 juli 2008 @ 21:35:01 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59957811
Viev.

Stiekem vind ik zo'n bui wel grappig. En mooi om te zien dat ze zo hun eigen mening gaan vormen en een echt mensje worden. Hier is er dus ook regelmatig veel dramaqueen gehalte. En helemaal verliefd op Elmo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 7 juli 2008 @ 21:39:28 #78
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59957938
Gheghe!
Vooralsnog valt het hier redelijk mee met die drama-avonturen. *snel afklopt.
Maar ja, Thies is over de gehele linie een beetje achterlijk he.
Overigens kán hij het wel hoor, krokodillentranen produceren...

Vandaag zijn we met oma en nichtje naar de dierentuin geweest. Beesten waren erg interessant, maar de speeltuin was toch het állerleukst.

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:50:09 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59958262
Ik voel een thema fototopic aankomen ...
  maandag 7 juli 2008 @ 21:51:13 #80
24188 Belana
kloon van belana
pi_59958290
geweldig die verhalen en die foto's zoooo herkenbaar
stiekem zijn ze gewoon heel grappig.
Ezra heeft ook zo'n ontzettend komisch iets, hij moet komiek worden. heel vaak als ie iets stouts doet gaat ie heel schuin vanuit zijn ooghoeken naar je kijken, maar zo erg dat zijn ogen dus helemaal wegdraaien of zo dat ie scheel kijkt. hou dan je lachen maar in dus he
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 juli 2008 @ 21:57:00 #81
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59958505
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:51 schreef Belana het volgende:
Ezra heeft ook zo'n ontzettend komisch iets, hij moet komiek worden. heel vaak als ie iets stouts doet gaat ie heel schuin vanuit zijn ooghoeken naar je kijken, maar zo erg dat zijn ogen dus helemaal wegdraaien of zo dat ie scheel kijkt. hou dan je lachen maar in dus he
Och, dat doet Thies ook ja!
Niet zo zeer als hij stout is, maar soms gewoon, als experiment ofzo.
  maandag 7 juli 2008 @ 21:59:22 #82
24188 Belana
kloon van belana
pi_59958583
Thies ook al dus
Ezra doet het ook wel zomaar eens, zo is het ook begonnen denk ik, maar nu hij weet dat we het grappig vinden doet ie het denk ik juist als ie weet dat ie stout is, zo van , dan gaan jullie wel lachen
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 juli 2008 @ 22:01:05 #83
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59958634
Jaaaah, slimme vent hoor, die Ezra! Hij windt je nú al om zijn vinger.
pi_59958647
Moonah, die eerste foto

Ook gewoon op dat moment een foto maken he hihi
  maandag 7 juli 2008 @ 22:01:35 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_59958652
het is een soms lastige leeftijd, maar ook wel weer heel leuk vind ik
Nou moet ik zeggen dat ik Ezra in vergelijking met Liam een eitje vind, omdat Ezra ook wel een uur achter elkaar zoet kan zijn met een lepeltje van de opvolgmelk en een berg zand (Liam kon zichzelf nooit vermaken)
ik kan daar enorm van genieten zoals hij dan met een heel serieus gezichtje bezig is
stormy waters...
sailin'
  maandag 7 juli 2008 @ 22:02:23 #86
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59958691
Thies is zo leuk. Dat bekkie.

Anna kan zo uitdagen. Dan zijn wij boos en dan gaat ze happen als een vis of heel snel met d'r ogen knipperen. En dan niet gaan lachen, dat is zo moeilijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59958801
Thies

Lis kan ook zo met haar ogen draaien, meestal een aankondiging dat ze iets ondeugends gaat doen
  maandag 7 juli 2008 @ 22:49:25 #88
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59960147
Anna denkt dat ze wanneer ze haar onderlip omkrult en dan haar mond vast open doet, vast haar zin wel krijgt. En zoniet, dan werpt ze zich languit op de grond en ligt ze nee te schudden. Ze voelt zich buitengewoon onbegrepen.

Vandaag kwam ik na alle files, regen en andere ellende om half zeven pas aan bij de creche....zeiknat...wil Anna meenemen, wil ze niet mee. Krijsen, bleren en emmeren en toen de juf haar pakte was ze stil.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 07:51:19 #89
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964514
Goh, wat een herkenbaarheid als ik zo over jullie deugnietjes lees!
En die krijs-foto van Thies is briljant

Zo heeft Devin een grote liefde voor zowel grote als kleine plastic flessen drinken. Als we aan tafel zitten is het dan ook gelijk "die, ddddie!" en ligt hij half over de tafel heen te wijzen naar wat hij wil, de fles dus. En als hij zijn zin niet krijgt is het soms brullen. Probeer je hem dan af te leiden met eten, een liedje of whatever dan werkt dat vaak wel, maar soms gaat hij dan flink neeschuddend, op verontwaardigde toon roepen "Nenenenenenene, ddddie!!"

Vannacht heeft hij weer niet zo lekker geslapen, paar keer wakker geweest ook. Een paar dagen terug begon hij een beetje snotterig te worden en inmiddels zijn we alledrie flink verkouden. Als hij zich net zo beroerd voelt als ik snap ik wel waarom hij uit zijn hum is
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:01:21 #90
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59964578
Wij nemen afscheid
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:02:38 #91
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964589
PV, gefeliciteerd
Vieren jullie het vandaag?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:07:06 #92
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59964616
Ja, we vieren het vandaag. We wilden het eigenlijk uitgebreid op zaterdag doen. Maar bijna niemand kan... Sommigen kwamen ook al vandaag. Dus we hebben de planning omgegooid. Dus straks even de beestenbende hier opruimen!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:16:03 #93
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59964674
Dag PV tot over een hele poos weer!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:31:37 #94
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59964813
Pv, veel plezier, maak er een fijne dag van!
pi_59965561
PV Nou moet ik weer terugdenken aan mijn opperste verbazing (en een tikkie jaloersheid) toen je terwijl je je ná mij uitgerekend was gewoon weken vóór me beviel! Gefeliciteerd hoor en tot snel in het peutertopic
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:20:56 #96
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59968861
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 09:33 schreef owlet het volgende:
PV Nou moet ik weer terugdenken aan mijn opperste verbazing (en een tikkie jaloersheid) toen je terwijl je je ná mij uitgerekend was gewoon weken vóór me beviel! Gefeliciteerd hoor en tot snel in het peutertopic
Je was niet de enige
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 11:26 schreef Belana het volgende:
jij gaat toch niet voorpiepen he PV'tje
Belaan zag de bui ook al hangen
AnywayzZ, tot straks in het Peutertopic!
pi_59969608
Net naar het nieuwe CB geweest met Lis. Wat een verademing is het daar. Niet alleen het gebouw is ruim en licht, ook de mensen die er werken En Lis is weer hartstikke goedgekeurd!
pi_59969690
PV gefeliciteerd met Kendahl!

Fijn dat Lis weer goedgekeurd is en top dat het nieuwe cb fijn is
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_59969926
Toedeloe PV en uiteraard gefeliciteerd !
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:43:31 #100
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59970889
PV en Kendahl, tot over een tijdje! En een fijne dag vandaag!

Hihi, die foto's die hier voorbij komen, geweldig en zo herkenbaar! En dat geldt zowel voor het krijsen als het zich op de grond werpen!
Simon heeft bij het eten een leuk iets, vaak als hij een hapje neemt (van wat dan ook, koek, fruit of warm eten) doet hij zijn ogen dicht alsof hij iets hemels lekkers eet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')