quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:55 schreef Belana het volgende:ach vivi, soms is het even moeilijk he al die dingen

ik ben nooit een speelmama geweest. Natuurlijk help ik de kinderen wel met dingen al ze hulp nodig hebben en soms gaan we samen puzzelen of een treinbaan bouwen, boekjes voorlezen doe ik wel regelmatig. Maar ik claim zeker mijn eigen tijd ook op mijn vrije dagen. Ik heb in de loop van de tijd mijn schuldgevoel maar een beetje opzij gezet
Ik vind trouwens dat jij heel veel doet met Dean, zo veel heb ik nooit gedaan

(ik krijg er bijna een schuldgevoel van

)
gaat het nu nog heel lang duren voordat je een benedenwoning kan krijgen?

Het vervelende is, ik ben dus ook geen speel/spelletjesmama. Wel een knutsel en tekenmama, maar daar is ie over het algemeen toch nog te klein voor (gaat 2 minuten goed en dan zit de klei in het vloerkleed en rent ie rond met een viltstift achter in zijn strotje

) . Voorlezen vind ik ook leuk, maar dan wel echt verhaaltjes, en Dean wil dus 13874548353 x achter elkaar het zelfde stoere brandweerautootjes boekje met geluidjes bekijken..dan denk ik soms echt "niet weer he

". (Maar als ik dan zijn lieve verwachtingsvolle koppie zie doe ik het toch weer hoor

) . Ik verheug me wel enorm op dat hij wat groter is en dat we dan leuk kunnen knutselen samen, van die herfststukjes enzo

(OMG, ben
IK dit?! ) .
Toch doe ik die dingen wel vaak met hem hoor. Ik probeer sowieso wat meer in het "nu" te zijn met dingen, ipv continue bezig te zijn met wat ik straks wil hebben/kunnen en doen en wat nu nog niet is.
En Liam en Ezra hebben elkaar natuurlijk ook nog he, dat scheelt wel lijkt me. (Ook qua schuldgevoel

) .
Als ik via de reguliere weg moet wacten op een andere woning duurt het nog minimaal 3 jaar..maar ik zou geen Vivi heten als ik niet wat lijntjes zou uitzetten he

. En het liefste zou ik gewoon op Ibiza gaan wonen, ik ben het hier zat

. Maar ja, dat ben ik, ik wil altijd teveel tegelijk, en uiteindelijk wil ik zoveel dat ik nooit iets kies. Dat frustreert me dus ook enorm van mezelf, en daar ben ik aan aan het werken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.