quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:55 schreef Belana het volgende:
ach vivi, soms is het even moeilijk he al die dingen
ik ben nooit een speelmama geweest. Natuurlijk help ik de kinderen wel met dingen al ze hulp nodig hebben en soms gaan we samen puzzelen of een treinbaan bouwen, boekjes voorlezen doe ik wel regelmatig. Maar ik claim zeker mijn eigen tijd ook op mijn vrije dagen. Ik heb in de loop van de tijd mijn schuldgevoel maar een beetje opzij gezet![]()
Ik vind trouwens dat jij heel veel doet met Dean, zo veel heb ik nooit gedaan(ik krijg er bijna een schuldgevoel van
)
gaat het nu nog heel lang duren voordat je een benedenwoning kan krijgen?
Dean krijgt om 7.00 uur 200 ml pap ook, en daarna meteen twee boterhammetjes (op elkaar zonder korst) met een flesje groente/fruitdrink (groente&fruitshot heet het) erbij (huismerk van de Appie). Hij eet mega slecht momenteel 's avonds, en dan heeft ie dat alvast binnen denk ik maar. Vaak krijgt ie een uur daarna nog een plak ontbijtkoek ofzo, met wat te drinken. Dan rond 11/12 uur weer brood en diksap. En een eitje soms, of wat yoghurt, net hoe het uitkomt, ik rommel maar wat aanquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ook hier geen 24/7 entertainment team dat paraat staat, hoor.
De meiden moeten ook gewoon ff in bed spelen of zoiets. Dat doen ze meestal ook erg braaf en op een gezellige manier.
Wat eten jullie kinderen voor ontbijt? Ik heb het idee dat er meer eten in moet 's ochtends.
Ze eten nu zo'n 200 ml pap,maar sinds een paar dagen ook nog eens een boterham en thee. Een uur daarna alweer fruit of zoiets...
Ik kan ook wel wat drinksuggesties gebruiken. Thee, water, Roosvicee, melk en euh....
ehm, om ruzie met elkaar te maken bedoel je? voorlopig gaat het apart van elkaar nog beter dan samenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
En Liam en Ezra hebben elkaar natuurlijk ook nog he, dat scheelt wel lijkt me. (Ook qua schuldgevoel) .
ik vind je een kanjer, juist vanwege dit soort dingenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:12 schreef Vivi het volgende:
Als ik via de reguliere weg moet wacten op een andere woning duurt het nog minimaal 3 jaar..maar ik zou geen Vivi heten als ik niet wat lijntjes zou uitzetten he. En het liefste zou ik gewoon op Ibiza gaan wonen, ik ben het hier zat
. Maar ja, dat ben ik, ik wil altijd teveel tegelijk, en uiteindelijk wil ik zoveel dat ik nooit iets kies. Dat frustreert me dus ook enorm van mezelf, en daar ben ik aan aan het werken.
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 20 juli 2008 09:37 schreef Stiemie het volgende:
Jaaaa ik ben hier nu echt legaal!![]()
Wij zitten helemaal vol spanning te wachten op het feestbeest want ze slaapt nogNou ja gaan we zelf maar naar de ballonnen kijken
![]()
Kersjes wat lief van dat aaien van Devin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |