 
		 
			 
			
			
			Ehm, dat is een ertstrein. Te zien aan de 6 assen van de wagonsquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:23 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Kolentrein met een bordje. Goed getimed imo.
[ afbeelding ]
Dezelfde kolentrein door het station.
 
  
											 
			 
			
			
			 
 
 
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			Als iets zowel in C00 als Trois Points stopt, dan kan ik het geen intercity noemen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooit reden er ook directe intercities Zandvoort - Luxemburg via Maastricht. Ben niet zeker waar die precies allemaal stopten, maar het volgende lijstje zal er niet ver naast zitten denk ik:
Zandvoort
Overveen
Haarlem
Amsterdam Sloterdijk
Amsterdam Centraal
Amsterdam Amstel
Utrecht Centraal
's Hertogenbosch
Eindhoven
Weert
Roermond
Sittard
Maastricht
Ličge-Guillemins
Angleur
Poulseur
Rivage
Aywaille
Coo
Trois-Ponts
Vielsalm
Gouvy
Troisvierges
Clervaux
Kautenbach
Ettelbrück
Mersch
Luxemburg
Misschien sloterdijk niet, misschien Visé en Bressoux wel
 
											 
			 
			
			
			Als het de enige trein op dat lijntje is, moet hij welquote:Op zondag 6 juli 2008 11:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Als iets zowel in C00 als Trois Points stopt, dan kan ik het geen intercity noemen hoor
 Overveen en Haarlem liggen trouwens dichter bij elkaar.
 Overveen en Haarlem liggen trouwens dichter bij elkaar.
											 
			 
			
			
			Weet ik, dus ik bedoel maarquote:Op zondag 6 juli 2008 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het de enige trein op dat lijntje is, moet hij welOverveen en Haarlem liggen trouwens dichter bij elkaar.
 
											 
			 
			
			
			 Is ie bijna 3 keer verkeerd gereden, terwijl ie een TomTom in zijn bus had
 Is ie bijna 3 keer verkeerd gereden, terwijl ie een TomTom in zijn bus had  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Treinreizigers willen toilet behouden
Uitgegeven: 7 juli 2008 11:40
AMSTERDAM - Treinreizigers eisen dat de Nederlandse Spoorwegen nieuwe stoptreinen alsnog voorzien van toiletten. Het Landelijk Overleg Consumentenbelangen Openbaar Vervoer (Locov) wil desnoods dat minister van Verkeer Camiel Eurlings (CDA) ingrijpt.
Spoorbeheerder ProRail en de NS willen het aantal wc's op treinen en op stations in de toekomst aanzienlijk verminderen. In nieuwe stoptreinen komt geen toilet. Vooral voor reizigers met een zwakke blaas zou dit problemen opleveren.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Die wite locs staan daar al maaaanden....quote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef Wadloper het volgende:
Inderdaad echt belachelijk dat ze die wc's weg willen hebben. Je betaalt al een godsvermogen voor een treinkaartje, dan mag een beetje extra service in de vorm van een toilet ook wel...
In Tilburg staat trouwens de 4222, en de 1710 op niet normale draaistellen.
Ook staan er veel witte Class66 locs buiten!
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Hoi ouwe medestudentquote:Op maandag 7 juli 2008 15:41 schreef Wadloper het volgende:
Inderdaad echt belachelijk dat ze die wc's weg willen hebben. Je betaalt al een godsvermogen voor een treinkaartje, dan mag een beetje extra service in de vorm van een toilet ook wel...
 
											 
			 
			
			
			Een railbus? Anders zit je in het verkeerde topic namelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:30 schreef Darkwing_Duck het volgende:
er ging net een Bus hier voorbij, weggesleept en een met een wielklem
 
											 
			 
			
			
			Volgens mij was dat jaar of 10 geleden inderdaad, Maar volgens mij was dat de Sneltrein Den haag - Venlo. Dat is nu een intercity. Die stopte toen ook in Rotterdam lombardijen,zwijndrecht,breda prinsenbeek, gilze-rijen en dat soort stations. Werd dacht ik met koplopers geredenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was de 3600 tot een jaar of wat geleden.
Tien jaar geleden hadden ze 's ochtends een leuke: een intercity van Leiden naar Venlo, met stop op station Rijswijk (echt!). Retehandig!
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			goeie zaak. betekent dit dat de plan v's en t's op deze lijn op korte termijn zullen verdwijnen? dat zal namelijk helemaal fantastisch zijn. al zijn de VIRM's nog niet helemaal zo geweldig als die meuk die op Arnhem - Roosendaal rijdt, maar het is al 12 miljoen keer beter dan die verrote shit uit de jaren zestig.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:10 schreef Charango het volgende:
Gisteren voor het eerst op de IJssellijn in een nieuwe VIRM gezeten, althans, aan de bredere trappen en de ongeschonden stoelen te zien. Wel waren de treinstelnummers binnen de coupé op bepaalde plaatsen al beschadigd.
Voor de rest was de trein erg stil en koud. De NS pleegt nogal regelmatig overkill wat de Airco in VIRM's en ICMm's betreft, dunkt me.
 
   
   
											 
			 
			
			
			Die meuk van Arnhem-Roosendaal komt volgend jaar ook op de IJssellijn, dan worden die series gekoppeld namelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
goeie zaak. betekent dit dat de plan v's en t's op deze lijn op korte termijn zullen verdwijnen? dat zal namelijk helemaal fantastisch zijn. al zijn de VIRM's nog niet helemaal zo geweldig als die meuk die op Arnhem - Roosendaal rijdt, maar het is al 12 miljoen keer beter dan die verrote shit uit de jaren zestig.

 
											 
			 
			
			
			Ik was ook blij verrast toen ik tussen Den Haag en Breda (venlo) al nieuw getrokken materieel trof (icrm volgens peterselieman?). Beter dan die duitse barrels. Ik kwam er laatst tussen Den Haag en Utrecht (arnhem) nog een rijtuig tegen dat nog helemaal in de DB uitvoering was.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
goeie zaak. betekent dit dat de plan v's en t's op deze lijn op korte termijn zullen verdwijnen? dat zal namelijk helemaal fantastisch zijn. al zijn de VIRM's nog niet helemaal zo geweldig als die meuk die op Arnhem - Roosendaal rijdt, maar het is al 12 miljoen keer beter dan die verrote shit uit de jaren zestig.

 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Zoiets kan toch niet winstgevend zijn?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:50 schreef Wadloper het volgende:
[ link | afbeelding ]
Raillon 6412 met de buurtgoederentrein, op weg naar Onnen.
Foto al een tijdje geleden gemaakt
 
			 
			
			
			De VIRM is waarschijnlijk een IV inplaats IV, reed er laatst ook in rond, deze zien er nog redelijk schoon uit. En alle dubbeldekkers hebben brede trappen aan de kopbakken.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:10 schreef Charango het volgende:
Gisteren voor het eerst op de IJssellijn in een nieuwe VIRM gezeten, althans, aan de bredere trappen en de ongeschonden stoelen te zien. Wel waren de treinstelnummers binnen de coupé op bepaalde plaatsen al beschadigd.
Voor de rest was de trein erg stil en koud. De NS pleegt nogal regelmatig overkill wat de Airco in VIRM's en ICMm's betreft, dunkt me.
 
			 
			
			
			Vreemd, aangezien er zeker brede trappen in zaten....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:23 schreef Eix het volgende:
Die nieuwe Virms rijden toch nog helemaal niet?
 Ik vat 'm ook niet meer
  Ik vat 'm ook niet meer
											 
			 
			
			
			cool! weet je ook de exacte datum dat die lijnen weer aan elkaar worden gekoppeld? ben benieuwd! en hoe zit het dan met olst, wijhe, arnhem-zuid, nijmegen-lent e.d.? gaat daar de IC weer stoppen, of wordt dat weer een uursregeling? let us know!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 19:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die meuk van Arnhem-Roosendaal komt volgend jaar ook op de IJssellijn, dan worden die series gekoppeld namelijk
 
   
   
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			
 ), inmiddels doet hij het weer.
), inmiddels doet hij het weer. 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			Dat is dus precies dezelfde dienst als tot een paar jaar geleden gereden werd?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat gaat in december gebeuren bij het ingaan van de nieuwe dienstregeling. De IC Zwolle-Roosendaal stopt dus op dezelfde plaatsen als waarop beide treinen nu ook stoppen, dus ook Osls, Wijhe, Arnhem-Zuid, Elst, Nijmegen-Lent e.d. Ze zijn dus aan elkaar geknoopt middels een lange stop in Arnhem.
 
											 
			 
			
			
			Waarvan ik er nu een ga nemen.... Alleen de andere kant op, vanuit Elst naar Arnhem.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is dus precies dezelfde dienst als tot een paar jaar geleden gereden werd?
Arnhem-Nijmegen is sowieso wel een mooi stuk nu, waar je de keus hebt uit drie intercitys die er 12, 15 of 20 minuten over doen..
 
											 
			 
			
			
			Wel als je in het centrum van Antwerpen moet zijn. De bus Breda-Hulst via Antwerpen stopt al jaren niet meer in het centrum, maar op een of ander Oostblok-achtig plein in Linkeroever.quote:Op woensdag 9 juli 2008 00:14 schreef ReisT het volgende:
Derde mogelijkheid: met de bus: sneller, goedkoper en geen overstappen.
 
			 
			
			
			 Misschien zaterdag maar naar Breda
 Misschien zaterdag maar naar Breda  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			ik vrees dat het nog steeds testritten/stofritten zijn...quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:29 schreef thatsme het volgende:
Ik was gisteren op Amsterdam en ik zag de benelux met een traxx rijden. Zijn er nu genoeg 11.8 kapot om met de traxx te kunnen gaan rijden?
 
			 
			
			
			De rijtijden kunnen niet gehaald worden door Plan T/V maar wel door ICRmquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
dat gaat in december gebeuren bij het ingaan van de nieuwe dienstregeling. De IC Zwolle-Roosendaal stopt dus op dezelfde plaatsen als waarop beide treinen nu ook stoppen, dus ook Osls, Wijhe, Arnhem-Zuid, Elst, Nijmegen-Lent e.d. Ze zijn dus aan elkaar geknoopt middels een lange stop in Arnhem. Een half uursregeling dus. Op de stations tussen Arnhem en Nijmegen stopt ook de nieuwe 7600 Zutphen - Nijmegen tweemaal per uur. Deze 7600 wordt gereden met SGMm, omdat de rijtijden van deze serie anders niet haalbaar zijn.
 . En ik denk dat er pauze komt in Nijmegen gezien de perron capacaciteit tot 20?? in Arnhem nog erg beperkt is. Er komt tevens een een stopttrein Arnhem - Ede-Wageningen
. En ik denk dat er pauze komt in Nijmegen gezien de perron capacaciteit tot 20?? in Arnhem nog erg beperkt is. Er komt tevens een een stopttrein Arnhem - Ede-Wageningen  .  Dit is volgens mij na de stoptrein Den Haag CS - Den haag HS toch echt niet handig
.  Dit is volgens mij na de stoptrein Den Haag CS - Den haag HS toch echt niet handig  .
.
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Je haalt hier 2 dingen door elkaar. De nieuwe 3600 gaat gereden worden met ICRm en VIRM. De nieuwe 7600 gaat gereden worden met SGMm. Beiden zijn stoptrein tussen Arnhem en Nijmegen, maar liggen niet in een mooie 15/15 ligging van elkaar, maar in 16/14 of 17/13. De perroncapaciteit in Nijmegen is nog beperkter dan die in Arnhem en spoor 1a zal daar bijna constant bezet zijn. In Arnhem komt een spoor vrij, omdat de 3600 daar niet meer keertquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:29 schreef Brembo het volgende:
[..]
De rijtijden kunnen niet gehaald worden door Plan T/V maar wel door ICRm. En ik denk dat er pauze komt in Nijmegen gezien de perron capacaciteit tot 20?? in Arnhem nog erg beperkt is.
 
											 
			 
			
			
			 Lijkt me onzinnig.
 Lijkt me onzinnig. )
 )
											 
			 
			
			
			Dat is dan wel zo, maar toch is nu de grootste veroorzaker van de vertraging tussen Ah-Nm de 3600. In de spits komt het gauw met +5 tot +10 binnenrijden, en daarna de rest nog.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je haalt hier 2 dingen door elkaar. De nieuwe 3600 gaat gereden worden met ICRm en VIRM. De nieuwe 7600 gaat gereden worden met SGMm. Beiden zijn stoptrein tussen Arnhem en Nijmegen, maar liggen niet in een mooie 15/15 ligging van elkaar, maar in 16/14 of 17/13. De perroncapaciteit in Nijmegen is nog beperkter dan die in Arnhem en spoor 1a zal daar bijna constant bezet zijn. In Arnhem komt een spoor vrij, omdat de 3600 daar niet meer keert
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Klopt. De vraag is hoe ze dat op gaan lossen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:13 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dat is dan wel zo, maar toch is nu de grootste veroorzaker van de vertraging tussen Ah-Nm de 3600. In de spits komt het gauw met +5 tot +10 binnenrijden, en daarna de rest nog.
 
			 
			
			
			Ja okee, was ook niet meer dan een brainwave eigenlijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:15 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me niet Flash, omdat de stellen Zwolle - Kampen binnen 30 minuten weer terug zijn in Zwolle en dus de gehele dienstregeling met gemak uit kunnen voeren met z'n tweeën als ze in de spits gekoppeld zijn.
 Maar die stoptreinen tussen CS en HS snap ik niet echt. Dat is gewoon niet zo, toch?
 Maar die stoptreinen tussen CS en HS snap ik niet echt. Dat is gewoon niet zo, toch?  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Alleen is Zwolle - Kampen RegioNS, en Zwolle - Enschede niet, toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is Zwolle-Kampen korter. Er komt vast wel wat mat vrij als je die combineert met Zwolle-Enschede lijkt me bijvoorbeeld. (al is dat ontvlechtingstechnisch gezien waarschijnlijk een erg slecht plan)
 
			 
			
			
			Zo heel af en toe zitten er ook weleens Zwolle-Kampen stellen in de stopper naar Enschede, dus zo heel strikt is het ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen is Zwolle - Kampen RegioNS, en Zwolle - Enschede niet, toch?
 
			 
			
			
			Ik heb ook ergens ooit eens gelezen (hier?) dat de trein dan ook in Zwolle het hele emplacement over moet steken, wat bij het minste of geringste aan vertragingen natuurlijk ook weer doorwerkt op de Intercity’s van en naar het noorden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is Zwolle-Kampen korter. Er komt vast wel wat mat vrij als je die combineert met Zwolle-Enschede lijkt me bijvoorbeeld. (al is dat ontvlechtingstechnisch gezien waarschijnlijk een erg slecht plan
 
			 
			
			
			De aansluiting ligt inderdaad wel beroerd ja. Maar dan maken we daar toch gewoon een vrije kruising.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens ooit eens gelezen (hier?) dat de trein dan ook in Zwolle het hele emplacement over moet steken, wat bij het minste of geringste aan vertragingen natuurlijk ook weer doorwerkt op de Intercity’s van en naar het noorden.
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dan zit je in Zwolle nog steeds met dezelfde treinen, want pas na de IJssel is de aftakking naar Lelystad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:44 schreef von_Preussen het volgende:
Theoretisch gezien een leuk idee, financieël gezien waarschijnlijk niet haalbaar (als er al genoeg plaats is voor een vrije kruising).
Al helemaal als die spoorlijn naar Lelystad klaar is, dan gaat al het "doorgaande" verkeer maar via die lijn.
 
			 
			
			
			Dat kan lopend zelfs gemakkelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
rijden er stoptreinen op CS-HS dan in Den Haag? Die alleen maar dat stukkie rijden?Lijkt me onzinnig.
 of met de tram.
 of met de tram.  
											 
			 
			
			
			Jawel, dat weet ik welquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat kan lopend zelfs gemakkelijkof met de tram.
 Maar ik ken gevallen waarin op zo'n stukje dus WEL een pendeltrein reguliere diensten uitvoert
 Maar ik ken gevallen waarin op zo'n stukje dus WEL een pendeltrein reguliere diensten uitvoert  
											 
			 
			
			
			Zoetermeer stadslijn of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik welMaar ik ken gevallen waarin op zo'n stukje dus WEL een pendeltrein reguliere diensten uitvoert
 
											 
			 
			
			
			Neequote:
 Die reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog
 Die reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog 
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Hier wacht, ik heb er een filmpje vanquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
NeeDie reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog
De puntjes van beide perrons liggen minder dan 150 meter van elkaar. En dat is dus de HELE treindienst

 
			 
			
			
			Die rijdt nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:07 schreef SpeedyRich het volgende:
De IC van Den Haag naar Heerlen toch ?
 
											 
			 
			
			
			http://www.ns.nl/vertrekstaten/gvc3.pdf , nou ja goed het is hoe je het interpreteert. De trein van 0:28 (0:29 in het weekend) doet niet anders dan een pendeldienst van CS en HS. En daarna gaat het stel weer terug naar CS.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, was ook niet meer dan een brainwave eigenlijkMaar die stoptreinen tussen CS en HS snap ik niet echt. Dat is gewoon niet zo, toch?
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:07 schreef SpeedyRich het volgende:
De IC van Den Haag naar Heerlen Venlo toch ?
Guessquote:
 
			 
			
			
			Zal niet lang meer durenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef SNArky het volgende:
Vandaag voor het eerst in een gereviseerd sprinter-tweetje gezeten. Ze ruiken nog nieuw.
 
											 
			 
			
			
			Geen toiletten meer he. Dat nieuw ruiken is er zo vanafquote:
 
											 
			 
			
			
			sommige treinen met toiletten ruiken nu al naar zeikquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen toiletten meer he. Dat nieuw ruiken is er zo vanaf
 
			 
			
			
			11 dec 2008quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef remlof het volgende:
Weet iemand wanneer de directe lijn arnhem-schiphol start?
 
			 
			
			
			Nu gratis bij een voordeeluren abbo:quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:01 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
sommige treinen met toiletten ruiken nu al naar zeik
kan je nagaan als ze er helemaal niet meer zijn
 
			 
			
			
			Tofquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat mij een hoop reistijd schelen
 Want jij gaat heel vaak op vakantie
  Want jij gaat heel vaak op vakantie  
											 
			 
			
			
			Nee, werk in Amsterdam, elke dag de trein van Arnhem naar Amsterdam-Zuid en terugquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:38 schreef Willy84 het volgende:
[..]
TofWant jij gaat heel vaak op vakantie

 
 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Als goed is gaat zuid in de toekomst zelfs CS vervangen als hoofdstation in A'dam (HSL, metro enz).quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, werk in Amsterdam, elke dag de trein van Arnhem naar Amsterdam-Zuid en terug
Mag toch hopen dat die directe lijn ook in A'dam Zuid stopt
 
											 
			 
			
			
			Die zal jij wel nodig hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nu gratis bij een voordeeluren abbo:
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeDie reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog
De puntjes van beide perrons liggen minder dan 150 meter van elkaar. En dat is dus de HELE treindienst
quote:Fahrradmitnahme begrenzt möglich
 
  
			 
			
			
			Da's een hoop eer voor zo'n veredeld metrostationquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:52 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Als goed is gaat zuid in de toekomst zelfs CS vervangen als hoofdstation in A'dam (HSL, metro enz).
Dus ja

 
			 
			
			
			Oh, tof, ik heb nog een reis naar Friedrichshavn in de planning staan dus die zal er ook wel op komen danquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeDie reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog
De puntjes van beide perrons liggen minder dan 150 meter van elkaar. En dat is dus de HELE treindienst
 
											 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef SNArky het volgende:
Vandaag voor het eerst in een gereviseerd sprinter-tweetje gezeten. Ze ruiken nog nieuw.
 
											 
			 
			
			
			Drie keer raden welke kant ik opgingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef bork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 stuks onderweg naar Rhenen
 .
.
											 
			 
			
			
			Die dingen rijden toch al een jaar of 3? Neem er regelmatig een als ik weer eens de intercity mis naar Utrecht vanuit A'damquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef bork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 stuks onderweg naar Rhenen
 
											 
			 
			
			
			Tel het aantal bakken per treinstel eensquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dingen rijden toch al een jaar of 3? Neem er regelmatig een als ik weer eens de intercity mis naar Utrecht vanuit A'dam
 . De 2tjes zijn pas sinds kort uit de revisie gekomen, de 3tjes rijden al een paar jaar.
. De 2tjes zijn pas sinds kort uit de revisie gekomen, de 3tjes rijden al een paar jaar.
											 
			 
			
			
			Ah ok, ik snap hem. Ben ook een treinn00b, gebruik die dingen alleen maar om me van A naar B te verplaatsenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:51 schreef SNArky het volgende:
[..]
Tel het aantal bakken per treinstel eens. De 2tjes zijn pas sinds kort uit de revisie gekomen, de 3tjes rijden al een paar jaar.
 
											 
			 
			
			
			Nou en?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen is Zwolle - Kampen RegioNS, en Zwolle - Enschede niet, toch?
 
			 
			
			
			Moet je toch is wat vaker mee lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik snap hem. Ben ook een treinn00b, gebruik die dingen alleen maar om me van A naar B te verplaatsen
 
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |