Vandaag in de railquizz: welk nummer zou in Utrecht CS het spoor tussen 12 en 14 nou toch hebben?quote:
Er zijn in het verleden nogal wat aparte verbindingen geweest, en Zwolle-Maastricht (via IJssellijn en Maaslijn) was er een van.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:47 schreef ghizzer het volgende:
(...) Maastricht (in bv. Deventer) in de plaatselijke CTA (...)
Dan moet je gedeeltelijk met Diesel rijden lekker vreemdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vandaag in de railquizz: welk nummer zou in Utrecht CS het spoor tussen 12 en 14 nou toch hebben?![]()
[..]
Er zijn in het verleden nogal wat aparte verbindingen geweest, en Zwolle-Maastricht (via IJssellijn en Maaslijn) was er een van.
je kunt met diesel ook wel op een stuk met bovenleiding rijden hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan moet je gedeeltelijk met Diesel rijden lekker vreemd. Rij dan via Den Bosch...
Of Zwolle - Arnhem - Den Bosch - Roosendaal - Vlissingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef ReisT het volgende:
Er zijn in het verleden nogal wat aparte verbindingen geweest, en Zwolle-Maastricht (via IJssellijn en Maaslijn) was er een van.
Dat was de 3600 tot een jaar of wat geleden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of Zwolle - Arnhem - Den Bosch - Roosendaal - Vlissingen.
In het verleden is er meende ik ook eens een 3500 (Eindhoven-Utrecht) geweest die in Maastricht begon en in Leeuwarden eindigde. Kon je zonder overstappen het hele land doorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef ReisT het volgende:
[Er zijn in het verleden nogal wat aparte verbindingen geweest, en Zwolle-Maastricht (via IJssellijn en Maaslijn) was er een van.
Nee, wat die reed "slechts" tot Roosendaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was de 3600 tot een jaar of wat geleden.
Ik zag vorige week al de 2145 rijden in Veenendaal Centrumquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:33 schreef Tecnix het volgende:
Vandaag een 2delige vlavlip gespot in Baarn
Ik ben vergeten naar het treinstel te kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag vorige week al de 2145 rijden in Veenendaal Centrum
Dan is het wel knap dat je hem überhaupt gezien hebtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:03 schreef Tecnix het volgende:
Ik ben vergeten naar het treinstel te kijken
Deze stellen hebben stickers op de deuren, waar je met je rolstoel naar binnen kanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:33 schreef Tecnix het volgende:
Vlaflip?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:33 schreef Tecnix het volgende:
Klopt, de zgn. "Valkenburg-epress", reed o.a. vanuit Haarlem en Zandvoort aan Zee naar Valkenburg.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:42 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Er ging toch vroeger ook een intercity naar Valkenburg ?
bedoel het nummerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het wel knap dat je hem überhaupt gezien hebt
In de jaren '90 reed ie echt door naar Vlissingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, wat die reed "slechts" tot Roosendaal.
Ik dacht Sloterdijk wel, dat was altijd een standaard stop voor de treinen Zvt - Mt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien sloterdijk niet, misschien Visé en Bressoux wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |