Alleen is Zwolle - Kampen RegioNS, en Zwolle - Enschede niet, toch?quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is Zwolle-Kampen korter. Er komt vast wel wat mat vrij als je die combineert met Zwolle-Enschede lijkt me bijvoorbeeld. (al is dat ontvlechtingstechnisch gezien waarschijnlijk een erg slecht plan)
Zo heel af en toe zitten er ook weleens Zwolle-Kampen stellen in de stopper naar Enschede, dus zo heel strikt is het ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen is Zwolle - Kampen RegioNS, en Zwolle - Enschede niet, toch?
Ik heb ook ergens ooit eens gelezen (hier?) dat de trein dan ook in Zwolle het hele emplacement over moet steken, wat bij het minste of geringste aan vertragingen natuurlijk ook weer doorwerkt op de Intercity’s van en naar het noorden.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is Zwolle-Kampen korter. Er komt vast wel wat mat vrij als je die combineert met Zwolle-Enschede lijkt me bijvoorbeeld. (al is dat ontvlechtingstechnisch gezien waarschijnlijk een erg slecht plan
De aansluiting ligt inderdaad wel beroerd ja. Maar dan maken we daar toch gewoon een vrije kruising.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens ooit eens gelezen (hier?) dat de trein dan ook in Zwolle het hele emplacement over moet steken, wat bij het minste of geringste aan vertragingen natuurlijk ook weer doorwerkt op de Intercity’s van en naar het noorden.
Dan zit je in Zwolle nog steeds met dezelfde treinen, want pas na de IJssel is de aftakking naar Lelystad.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:44 schreef von_Preussen het volgende:
Theoretisch gezien een leuk idee, financieël gezien waarschijnlijk niet haalbaar (als er al genoeg plaats is voor een vrije kruising).
Al helemaal als die spoorlijn naar Lelystad klaar is, dan gaat al het "doorgaande" verkeer maar via die lijn.
Dat kan lopend zelfs gemakkelijkquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
rijden er stoptreinen op CS-HS dan in Den Haag? Die alleen maar dat stukkie rijden?Lijkt me onzinnig.
Jawel, dat weet ik welquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat kan lopend zelfs gemakkelijkof met de tram.
Zoetermeer stadslijn of zo?quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, dat weet ik welMaar ik ken gevallen waarin op zo'n stukje dus WEL een pendeltrein reguliere diensten uitvoert
Neequote:
Hier wacht, ik heb er een filmpje vanquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
NeeDie reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog
De puntjes van beide perrons liggen minder dan 150 meter van elkaar. En dat is dus de HELE treindienst
Die rijdt nietquote:Op woensdag 9 juli 2008 19:07 schreef SpeedyRich het volgende:
De IC van Den Haag naar Heerlen toch ?
http://www.ns.nl/vertrekstaten/gvc3.pdf , nou ja goed het is hoe je het interpreteert. De trein van 0:28 (0:29 in het weekend) doet niet anders dan een pendeldienst van CS en HS. En daarna gaat het stel weer terug naar CS.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, was ook niet meer dan een brainwave eigenlijkMaar die stoptreinen tussen CS en HS snap ik niet echt. Dat is gewoon niet zo, toch?
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:07 schreef SpeedyRich het volgende:
De IC van Den Haag naar Heerlen Venlo toch ?
Guessquote:
Zal niet lang meer durenquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef SNArky het volgende:
Vandaag voor het eerst in een gereviseerd sprinter-tweetje gezeten. Ze ruiken nog nieuw.
Geen toiletten meer he. Dat nieuw ruiken is er zo vanafquote:
sommige treinen met toiletten ruiken nu al naar zeikquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen toiletten meer he. Dat nieuw ruiken is er zo vanaf
11 dec 2008quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:49 schreef remlof het volgende:
Weet iemand wanneer de directe lijn arnhem-schiphol start?
Nu gratis bij een voordeeluren abbo:quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:01 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
sommige treinen met toiletten ruiken nu al naar zeik
kan je nagaan als ze er helemaal niet meer zijn
Tofquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat gaat mij een hoop reistijd schelen
Nee, werk in Amsterdam, elke dag de trein van Arnhem naar Amsterdam-Zuid en terugquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:38 schreef Willy84 het volgende:
[..]
TofWant jij gaat heel vaak op vakantie
Als goed is gaat zuid in de toekomst zelfs CS vervangen als hoofdstation in A'dam (HSL, metro enz).quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, werk in Amsterdam, elke dag de trein van Arnhem naar Amsterdam-Zuid en terug
Mag toch hopen dat die directe lijn ook in A'dam Zuid stopt![]()
Die zal jij wel nodig hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nu gratis bij een voordeeluren abbo:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeDie reed altijd hele ritten vanuit Den Haag Centraal. Iets veeeeel korters nog
De puntjes van beide perrons liggen minder dan 150 meter van elkaar. En dat is dus de HELE treindienst
quote:Fahrradmitnahme begrenzt möglich
Da's een hoop eer voor zo'n veredeld metrostationquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:52 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
Als goed is gaat zuid in de toekomst zelfs CS vervangen als hoofdstation in A'dam (HSL, metro enz).
Dus ja
Oh, tof, ik heb nog een reis naar Friedrichshavn in de planning staan dus die zal er ook wel op komen danquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:54 schreef SNArky het volgende:
Vandaag voor het eerst in een gereviseerd sprinter-tweetje gezeten. Ze ruiken nog nieuw.
Drie keer raden welke kant ik opgingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef bork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 stuks onderweg naar Rhenen
Die dingen rijden toch al een jaar of 3? Neem er regelmatig een als ik weer eens de intercity mis naar Utrecht vanuit A'damquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:27 schreef bork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 stuks onderweg naar Rhenen
Tel het aantal bakken per treinstel eensquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Die dingen rijden toch al een jaar of 3? Neem er regelmatig een als ik weer eens de intercity mis naar Utrecht vanuit A'dam
Ah ok, ik snap hem. Ben ook een treinn00b, gebruik die dingen alleen maar om me van A naar B te verplaatsenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:51 schreef SNArky het volgende:
[..]
Tel het aantal bakken per treinstel eens. De 2tjes zijn pas sinds kort uit de revisie gekomen, de 3tjes rijden al een paar jaar.
Nou en?quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen is Zwolle - Kampen RegioNS, en Zwolle - Enschede niet, toch?
Moet je toch is wat vaker mee lezenquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, ik snap hem. Ben ook een treinn00b, gebruik die dingen alleen maar om me van A naar B te verplaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |