Bastard, daar zat ik ook op te azenquote:
Haha, ik ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef Elegy het volgende:
Ik had zoiets verwacht als #112, daar redden singles leven mee.
Ofzo
Gezien de uitwerking op dit topic was dat een betere keuze geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:15 schreef Elegy het volgende:
Ik had zoiets verwacht als #112, daar redden singles leven mee.
Ofzo
Nope, je moet minimaal een rond brilmontuur hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:19 schreef katerwater het volgende:
Ik heb een mac en een zwarte vierkanten brilmontuur.
Kom ik in aanmerking?
quote:
Moet ik dat nu erg vinden, of moet ik blij wezen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:21 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Nope, je moet minimaal een rond brilmontuur hebben.
Je begrijpt nu wel dat je moet sterven doordat ik in herhalende beweging je in je zachtere delen van je lichaam trap.quote:
Blij wezen want je hebt een macquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef katerwater het volgende:
[..]
Moet ik dat nu erg vinden, of moet ik blij wezen?
Zolang het maar met liefde gebeurtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je begrijpt nu wel dat je moet sterven doordat ik in herhalende beweging je in je zachtere delen van je lichaam trap.
Ik zal het doen met volledige overgave en met alle liefde van de wereldquote:
Ga maar naar DIG met die discussie.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:31 schreef katerwater het volgende:
3 mac users alhier![]()
En single!
Zou dat toeval zijn
Neem een vriendin mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zal het doen met volledige overgave en met alle liefde van de wereld
Inderdaad, we willen het hier hebben over hete en natte zwoele sex.quote:
Vrouwen en computers dont combinequote:
Juist. Vertelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inderdaad, we willen het hier hebben over hete en natte zwoele sex.
Ik neem er wel eentje mee met aan de ene voet naaldhakken en aan de andere stalen neuzenquote:
Oeh, maak me gekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nerd-gehalte is anders best wel hoger dan het meisje-gemiddelde.
Neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nerd-gehalte is anders best wel hoger dan het meisje-gemiddelde.
Dat is wel heel erg snel. Doe maar eerst je verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:45 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
"Mits aardig aanvraag via pm" ?![]()
* Fidelio9889 Pm't
Wat wil je horenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef katerwater het volgende:
meisjesnerds zijn anders wel erg schattig!
quote:
Nerdmeisjes zijn tof, maar nerdmannen praat wat makkelijker nerdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:48 schreef katerwater het volgende:
Vandaag mijn schoolresultaten opgehaald, en een meisje van mijn klas, een echte seut, was voor de eerste keer niet in broek, maar in rok gehuld!
Guess what: ze heeft goddelijke benen!
Ik onderschat nerdmeisjes nooit
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar ik ga toch maar settlen voor de zachte plof die mijn bed produceert als ik me erin laat vallenquote:
Oooeeeh benenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:48 schreef katerwater het volgende:
Vandaag mijn schoolresultaten opgehaald, en een meisje van mijn klas, een echte seut, was voor de eerste keer niet in broek, maar in rok gehuld!
Guess what: ze heeft goddelijke benen!
Ik onderschat nerdmeisjes nooit
Haha, succes dan. Ik heb die plof al paar minuten geleden gehoord. Laptopquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar ik ga toch maar settlen voor de zachte plof die mijn bed produceert als ik me erin laat vallen.
Welk verhaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel. Doe maar eerst je verhaal vertellen.
*plof*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, succes dan. Ik heb die plof al paar minuten geleden gehoord. Laptop.
Ooit al eens sex gehad via de digitale snelweg?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben een meisjemeisjenerd
maar ik vertrek al naar het dig/apple topic
Juist en dat maakt jou geen meisjemeisjenerd, maar een meisjemeisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat is geen seks.
Waarom je single bent.quote:
Uhu, alleen heb ik wat bad sectors op mijn hdd, en ik heb net gedoe gehad met een nieuwe accu krijgen, moet er nog keer achteraan voor mijn hdd want dat is gewoon dik een fabrieksfout.quote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:01 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Juist en dat maakt jou geen meisjemeisjenerd, maar een meisjemeisje
Herkenbaar, ik ben nu iemand aan het daten die ongeveer het omgekeerde is van mezelfquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef Tangarine het volgende:
Bah daten, trek altijd verkeerde meiden aan
Whaha, omdat al mijn exen zijn vreemd gegaan en grove leugens hebben opgehangen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom je single bent.
[..]
Uhu, alleen heb ik wat bad sectors op mijn hdd, en ik heb net gedoe gehad met een nieuwe accu krijgen, moet er nog keer achteraan voor mijn hdd want dat is gewoon dik een fabrieksfout.
Ik heb vaak dat ze óf raar zijn/problemen hebben, of dat het van hun kant niet kliktquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben nu iemand aan het daten die ongeveer het omgekeerde is van mezelf
Inderdaad, Nerd'squote:
Ik heb donderdagavond pas weer tijd om 's avonds uit te rusten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Litpho het volgende:
Dinsdag en de aankomende drie avonden op stap (en dan zaterdag weer eens verder zien) zijn wel even voldoende reden om vanavond maar even achter het welbekende toetsenbord te kruipen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die tikfout vat ik op als een belediging!
Ik heb slechts oog voor één vrouw vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond pas weer tijd om 's avonds uit te rusten.. Wel een boel leuke vrouwen gezien vanavond.
.
Tja, dan is Michael Stipe toch wat minder interessant.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb slechts oog voor één vrouw vandaag.
Nu nog de interesse vast houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef kastanova het volgende:
Hmmmmz, m'n baas en daarnaast ook een collega en tevens haar beste vriend hadden het inmiddels door.
Baas kwam met een "Gast, lekker wijf" opmerking, de bevriende collega (die knul waar we tijdens het zuip/blowavondje sliepen) vond het echter iets minder dus daar ga ik zometeen maar ff mee babbelen.
Geef mij een kookwekker en het gaat geheid fout, echt, ik kan dat nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel handig met een timer, vooral als je nog drie andere pannen op het vuur hebt staan
Ha, daar is Miss Cake ook weerquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Geef mij een kookwekker en het gaat geheid fout, echt, ik kan dat niet
Okee, dat moest nog even..
Nee, de sleutel van mijn zusjequote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ha, daar is Miss Cake ook weer
Heb je nou al internet thuis?
Nu nog t weekend door zien te komen danquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen
Gvd, mijn pc heeft gister besloten om de hele tijd uit te vallenIk mag hopen dat het gewoon oververhitting is en niets ernstigs...
Maar goed, nog steeds niet gerookt en geen centje pijn. Dat dan weer wel
Doe je goed manquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen
Gvd, mijn pc heeft gister besloten om de hele tijd uit te vallenIk mag hopen dat het gewoon oververhitting is en niets ernstigs...
Maar goed, nog steeds niet gerookt en geen centje pijn. Dat dan weer wel
Nu jou nog aan het eten krijgen en we hebben gewoon een heel gezond topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog t weekend door zien te komen dan
Ik eet wel... alleen niet altijd genoeg.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Doe je goed manIk ga er zo maar weer eentje opsteken
[..]
Nu jou nog aan het eten krijgen en we hebben gewoon een heel gezond topic![]()
Zoals ik het nu voel, is dat helemaal geen probleemquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog t weekend door zien te komen dan
Ok correctie, meer laten eten danquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:00 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik eet wel... alleen niet altijd genoeg.
Ohw. Naja, kan je in elk geval wel internettenquote:
Dus jij gaat t hele weekend achter je nieuwe comp hangen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw. Naja, kan je in elk geval wel internetten
*kwijlt over zijn nieuwe systeem*
M'n baas is sowieso behoorlijk relaxed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nu nog de interesse vast houdenBeter dat je baas er zo op reageerde trouwens.
Oh en goedemorgen allemaal.
Nuja, ik moet het nog bestellen maar alles is op voorraad dus kan ik het mooi zaterdag in elkaar schroeven. En dan met alles open op 1680x1050 op volle snelheid World in Conflict spelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dus jij gaat t hele weekend achter je nieuwe comp hangen...
Echt, mannen en hun speeltjes![]()
Beter, doe mij zo'n baas!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:06 schreef kastanova het volgende:
M
[..]
M'n baas is sowieso behoorlijk relaxed.
Iedere dag wel even ouwehoeren en lachen met hem en gisteren gaf hij aan dat ik verplicht vrij kreeg met de zomerfeesten hier. Als we samen gaan zuipen wordt het namelijk altíjd wel gezellig.
Ach van een showtje van vrouwen en hun speeltje kan ik best genietenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nuja, ik moet het nog bestellen maar alles is op voorraad dus kan ik het mooi zaterdag in elkaar schroeven. En dan met alles open op 1680x1050 op volle snelheid World in Conflict spelenCarpetbombing, napalmstrikes en clusterbommen
En 's avonds naar een feestje, met echte mensen. Dus ik ga als het goed is mijn weekend goed besteden.
En echt, vrouwen en hun speeltjes...
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:14 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen waar ie het over had...
Ik ga vanmiddag terrasje pikkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:22 schreef Kluts het volgende:
Goeiemorgen!
Woehoei! De zon schijnt, het is warm, ik kan eindelijk een nieuw zomerjurkje aan en ga lekker eind van de dag een terrasje pakken. Zomer![]()
Gisteravond na het eten ook nog maar even een terrasje gepakt, veel te veel gedronken en veel te laat geworden uiteraard, maar het was wel erg gezellig.
Iedereen gaat terrasjes pakkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:28 schreef Q. het volgende:
Ik ga tussen de middag weer een terrasje doen. Als er iets killing voor de toch al niet ruimschoots aanwezige motivatie is het dat wel..
Het schijnt flink te gaan regenen vanmiddag. Straks ben je kletsnat...quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:26 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag terrasje pikken
Wel zin in, met dit weer is dat wel lekker
Moet ook nog even de stad in om wat dingetjes te halen...
Het blijft droog!quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het schijnt flink te gaan regenen vanmiddag. Straks ben je kletsnat...![]()
Halfbewolkt en kans op een regenbui vanmiddag, volgens weeronline. Niks om je druk over te maken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het blijft droog!
Geen doemscenario's op deze geweldige zomerdag.
Ik mag vanavond nog een aantal uren buiten staan bij een concert, hoop dat het droog blijft. Flink afkoelen mag wel trouwens.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met in het westen vrijwel zeker onweerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Halfbewolkt en kans op een regenbui vanmiddag, volgens weeronline. Niks om je druk over te maken.
Afkoelen?!?!? Nee, echt niet. Het mag nog wel iets warmer eigenlijk. Zo 35 graden maar ik ben daar ook voor "gebouwd"quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag vanavond nog een aantal uren buiten staan bij een concert, hoop dat het droog blijft. Flink afkoelen mag wel trouwens.
Ben ik ook eens een keer blij dat ik in het altijd wervelende oosten van het land woon.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met in het westen vrijwel zeker onweer.
Ga je naar REM toe of zo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag vanavond nog een aantal uren buiten staan bij een concert, hoop dat het droog blijft. Flink afkoelen mag wel trouwens.
Als het ook warm is, vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Zo 35 graden maar ik ben daar ook voor "gebouwd"
Ik heb dat alleen als er echt een hittegolf is die langer dan een week duurt. Dan kom ik ook in zo'n niks-doen-modus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangen).
Altijd frisser dan bij Obituary in die zweetconcerttent op graspop .....quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Als het ook warm is, vind ik dat niet erg
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm isquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangen).
Naast cervesa is het andere Spaanse woord wat ik ken manana , go figurequote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm isIk heb een keer meegemaakt ik kwam in de algarve aan en zie dat er naast het hotel een weg opnieuw werd bestraat. Nog geen honderd meter lang, na 14 dagen ging ik weer weg waren ze net halverwege
Nu heb je in Spanje (en andere landen in wat warmere klimaten) tenminste nog huizen die erop gebouwd zijn. In Nederland daarentegen is je doorzonwoninkje ook fijn 35 graden omdat de isolatie grotendeels maar één kant op werktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm is
Dat was wel lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Altijd frisser dan bij Obituary in die zweetconcerttent op graspop .....
You just mentioned the magic word. En het is nog wel zo vroegquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naast cervesa is het andere Spaanse woord wat ik ken manana , go figure
Ja ik snap dat ook niet, in nieuwbouw gebeurd dat nog steedsquote:quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm is
Nu heb je in Spanje (en andere landen in wat warmere klimaten) tenminste nog huizen die erop gebouwd zijn. In Nederland daarentegen is je doorzonwoninkje ook fijn 35 graden omdat de isolatie grotendeels maar één kant op werkt .
Collega's hadden kaartje over, vroegen of ik ook kwam. Toch maar niet gedaan, had geen zin op dat moment. Nu heb ik dus wel zin maar nu gaat er een andere collega in plaats van mijquote:
Jij kwam toch met de Parade? Die is vanaf 11 juli of zo in Utrecht. Of dus dat strand Oog In Al?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Zijn er trouwens al ideeën over een eventuele meet?
Hopelijk bevind ik me dan nog op dit continent.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Collega's hadden kaartje over, vroegen of ik ook kwam. Toch maar niet gedaan, had geen zin op dat moment. Nu heb ik dus wel zin maar nu gaat er een andere collega in plaats van mij
Ach ja, volgende keer beter
Ja, ik weet niet of de Parade wel leuk is, maar heb er wel eens mensen over gehoord. En dat strand Oog in Al, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij kwam toch met de Parade? Die is vanaf 11 juli of zo in Utrecht. Of dus dat strand Oog In Al?
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoonquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Ik ga mee!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Die is hier toch redelijk uitgebreid besprokenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoon
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
De Parade schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me werken er elk jaar en die zijn helemaal super enthousiast. Beetje theater, dans en cultuurquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of de Parade wel leuk is, maar heb er wel eens mensen over gehoord. En dat strand Oog in Al, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Vorig jaar liep ik daar per ongeluk tussendoor en ik me maar afvragen waar al die panda's vandaan kwamen. Tot ik me realiseerde dat het weer tijd voor Summer Darkness wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
Gezellig meebeuken in de pit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF doe jij bij Obituary op graspop?![]()
In de pit !quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF doe jij bij Obituary op graspop?![]()
Ik was er ook, maar ze hadden ons gewoon niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoon
Jah, ècht iets voor JBquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gezellig meebeuken in de pit natuurlijk.
Ja dus, als ik naar zo'n festival ga, zit ik altijd in de pit, niet meer zo lang als toen ik nog jong was (quote:
Ze stond eerder in de pit dan ik .........quote:
Ik had het meer over de muziekkeuze...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja dus, als ik naar zo'n festival ga, zit ik altijd in de pit, niet meer zo lang als toen ik nog jong was () maar toch wel even hoor...
Wist je niet SQ?
Op festivals altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar eh, sinds wanneer hou jij van metal?
Ik geloof ook niet echt dat ik de behoefte heb om in het Amsterdam-Rijnkanaal te zwemmen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er mag helaas niet gezwommen worden
ah, okee... ik zou namelijk nooit 150 euro uitgeven aan een entreekaartje als ik de muziek niks vondquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Op festivals altijd.
Thuis dus niet, in de auto niet, alleen als ik naar een festival ga en effe energie kwijt moet.
Gewoon lekker herrie die alle gedachten overstemd
Maar dan moet je wel een passende outfit aan natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het meer over de muziekkeuze...
Ik vind het heerlijke muziek voor zoietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, okee... ik zou namelijk nooit 150 euro uitgeven aan een entreekaartje als ik de muziek niks vond
Wat the fuck is the use van een strand waar je niet mag zwemmen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De Parade schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me werken er elk jaar en die zijn helemaal super enthousiast. Beetje theater, dans en cultuur
http://www.deparade.nl/
Strand Oog in Al is een kunstmatig zandstrandje op de kop van Oog in Al, op een hoek tussen twee kanalen. Er liggen een aantal Fatboy's verspreid en er staat een strandtent waar je een hapje of een drankje kan halen. Verder draaien er regelmatig DJ's. Toegang is normaliter gratis, tenzij er een evenement is. Er mag helaas niet gezwommen worden
http://www.strandooginal.nl/
tuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een passende outfit aan natuurlijk
En Q, gothchicks zijn lekker!
Smaken verschillen, ik zie ze elk jaar en masse lopen op Summer Darkness maar nee, niets voor mij. Ik zal wel ouderwets zijn.quote:
Dammit, nu wil ik zeker ruilen van werkplekquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat een hitteGeen terrasje hier. Slechts een kamer met pal daarop de zon, geen airco en plat dak! Naar buiten gaan om te roken is zelfs niet te doen.
@ Belsezar: mijn schattige collega draagt vandaag een zwart blousje (met inkijk) en een lief rokje met zwart en rode streepjes en lieve zarte slippertjes
]http://www.strandooginal.nl/[/quote][/url]quote:Strand Oog in Al is een kunstmatig zandstrandje op de kop van Oog in Al, op een hoek tussen twee kanalen. Er liggen een aantal Fatboy's verspreid en er staat een strandtent waar je een hapje of een drankje kan halen. Verder draaien er regelmatig DJ's. Toegang is normaliter gratis, tenzij er een evenement is. Er mag helaas niet gezwommen worden
[url=http://www.strandooginal.nl/
Schandalig!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar ze hadden ons gewoon niet uitgenodigd.
Kan toch niet zomaar ongevraagd foto's gaan maken van mijn collega... Je zult het met mijn beschrijving moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
Dammit, nu wil ik zeker ruilen van werkplekMaar dat vraagt natuurlijk om foto's. Zal zo ff mijn fobo updaten met een aantal parkpop fotos.
Victorian, Burlesque, Cyber of Neo-folk?quote:
Waar wil je me in zien? Want ik weet echt niet waar je het over hebt nu...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Victorian, Burlesque, Cyber of Neo-folk?
Victorian is zeg maar zoals de kledingstijl van grote jurken enzo, Burlesque is meer varieté uit de jaren 20 en 30, Cyber is met veel neon, ritsen, gespen, lak/leer/rubber en neofolk is degelijk netjes, hoge laarzen, plooirokje, blouse, stropdasje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Waar wil je me in zien? Want ik weet echt niet waar je het over hebt nu...
Sommige meer dan andere, maar dat is nauwelijks uniek voor gothchicksquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
En Q, gothchicks zijn lekker!
Heeft allemaal wel ietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Victorian is zeg maar zoals de kledingstijl van grote jurken enzo, Burlesque is meer varieté uit de jaren 20 en 30, Cyber is met veel neon, ritsen, gespen, lak/leer/rubber en neofolk is degelijk netjes, hoge laarzen, plooirokje, blouse, stropdasje.
Echt waar. Wat maakt het nou uit wat iemand luistert. Het is al uitgebreid over besproken dat de die hard alleen ruizige garagebandjes willen luisteren van de underground.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige meer dan andere, maar dat is nauwelijks uniek voor gothchicks. In ieder geval mag de hele bende WT-luisterende vlindergothjes me bespaard blijven
.
Mogguh!quote:
Heb wat topics gemist. Nou ja, vond er toch niet veel aan. M.u.v zonnetje, gras en fijn gezelschap.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Ludootje het volgende:
Liquidootje en Heksehiel hadden maar op moeten letten in Singles dan, want er zijn gewoon afspraken gemaakt waarna er wat heen en weer ge pmt werd
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heeft allemaal wel iets
Ik ga alleen niet rondlopen met zwarte ogen ofzo
Maar is zoooo mooi, tenminste..quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die zwarte ogen zou ik nog het minst erg van alles vinden. Die kleding zit toch niet relaxt
Niets. Dat was alleen voor die groep de verbindende factor (naast te onvolwassen zijn voor mij) en in conversatie is het niet ongebruikelijk om daar een label voor te gebruiken. Uiteraard zijn ze als je goed kijkt allemaal hun eigen individuele speciale sneeuwvlok, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Wat maakt het nou uit wat iemand luistert.
Goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoestie met Maya?
Nog steeds zo'n leukerd?
Snap ik, was ook maar een grapej wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan toch niet zomaar ongevraagd foto's gaan maken van mijn collega... Je zult het met mijn beschrijving moeten doen.
Muito bom, et tui querido? *um beijo*quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snap ik, was ook maar een grapej wasvergeten zie ik nu
@ Logi: Oi querida, bom dia! Tudo bom?
quote:
Aww, ben je nou verbitterd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wat topics gemist. Nou ja, vond er toch niet veel aan. M.u.v zonnetje, gras en fijn gezelschap.
Ik ben helemaal niet thuis in die Goth-achtige toestanden, maar ik vind dit eigenlijk stiekem best leuk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar is zoooo mooi, tenminste..
[ afbeelding ]
Muito bom, que calor quase parese portugal nao e?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Muito bom, et tui querido? *um beijo*
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muito bom, que calor quase parese portugal nao e?
Beijo
Ik zou zo ook niet altijd rond gaan lopen, maar ik vind het gewoon erg mooi, voor af en toe (gelegenheden) je figuur komt heel goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in die Goth-achtige toestanden, maar ik vind dit eigenlijk stiekem best leuk!
Ik zou het in het dagelijks leven niet echt aantrekken, maar het heeft best wel wat.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Zit je met iemand in msn gesprek die je uitnodigt voor een cam sessie, automatisch klik je op ja, tot je je realiseert dat je naakt achter de pc zit en in paniek HEEEL snel op webcam sessie beeindiggen klikt, gvd ik moet echt ff koffie hebben, douchen en aankleden![]()
Je kan ook gewoon direct je hand voor de lens houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Zit je met iemand in msn gesprek die je uitnodigt voor een cam sessie, automatisch klik je op ja, tot je je realiseert dat je naakt achter de pc zit en in paniek HEEEL snel op webcam sessie beeindiggen klikt, gvd ik moet echt ff koffie hebben, douchen en aankleden![]()
Wat liefquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed![]()
Ze ligt in coma, gister 4uur in het bos geweest en daarna was ze helemaal opIk wil vandaag nog even met haar het park in ze vind " buiten" geweldig en ze is ook minder hyper als ze even lekker heeft kunnen ravotten
Ik merk ook dat ze sinds we naar buiten/bos/park/strand gaan ze veel aanhaliger is geworden.
Ik heb geen msn op mijn werk helaasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Verbitterd? Dat nooit! Zonde van de energie. Ik vond gewoon de muziek onwijs tegenvallen. Heb er 2 uur heen en 2,5 uur terug voor over moeten hebben.quote:
Vrouwen met corsetten zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Tja... Ik vond de muziek ook weer niet slecht hoor. Ik vond het geheel gewoon erg gezellig, en de muziek was daar maar een klein deeltje van.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verbitterd? Dat nooit! Zonde van de energie. Ik vond gewoon de muziek onwijs tegenvallen. Heb er 2 uur heen en 2,5 uur terug voor over moeten hebben.
Parkpop is ook niet iets waar je heen gaat voor de muziek, die is daar gewoon altijd matig, maar als het een beetje lekker weer is is het er heerlijk vertoeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja... Ik vond de muziek ook weer niet slecht hoor. Ik vond het geheel gewoon erg gezellig, en de muziek was daar maar een klein deeltje van.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Parkpop is ook niet iets waar je heen gaat voor de muziek, die is daar gewoon altijd matig, maar als het een beetje lekker weer is is het er heerlijk vertoeven.
Mijn moeder...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:21 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga op t terras duiken, tot ziens mensen van het goede leven
(zegt mijn vader altijd)
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zonde... op de mooiste dag van de week. Nou hup, korte broek aan, slippertjes, shirtje en de deur uit!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.
Ziet er inderdaad erg goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zucht, net even buiten geweest met de lunch. Wat is het toch lekker zeg. Nu weer achter de pc en de airco wat harder zetten...quote:Ik ga op t terras duiken, tot ziens mensen van het goede leven
(zegt mijn vader altijd)
Had je met mij maar de achtbaan in moeten gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:16 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ze óf raar zijn/problemen hebben, of dat het van hun kant niet klikt
Met dit weer? Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizen
Over anderhalve week pas. Maar ik heb maar 2dagen een autoquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik heb medelijden met je
Wanneer moet je er uit zijn?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Das minder, misschien kan je een aantal fokkers uit de buurt mobiliseren met een autoquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef katerwater het volgende:
[..]
Over anderhalve week pas. Maar ik heb maar 2dagen een auto
Ben je nou al onderweg hierheen? Ik wil die collega van je zienquote:quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Mooie dag voor uitgekozen. Inpakken en verhuizen met dit weer
Tja, /fail van mijn kantquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Had je met mij maar de achtbaan in moeten gaan
* Belsezar pakt zijn supersoaker en begint waterbalonnen te vullenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb zin in een watergevecht. Wie doet er mee?
Sure, waar woon je?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:01 schreef Belsezar het volgende:
Ben je nou al onderweg hierheen? Ik wil die collega van je zien
Dat is dan weer minder, als het nou in de omgeving was geweest had ik je wel ff geholpenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef katerwater het volgende:
Jaa, het was al 3 weken geleden geregeld.
Maar het valt best mee hoor: het is maar een studentenkamer, en de meubels zijn niet van mij![]()
hop weer ontopic
@belsezar: je bent altijd welkom hier in Belgie![]()
In almere, daar waar de airco hard aanstaatquote:Schat, weet toch niet waar je werkt!
Ikke ben er wel aan toe!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:03 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeggeuh het zou mooi weer blijven vandaag, waarom regent het nu dan?
Ja ik stap gelijk in de trein het komt hier met bakken uit de luchtquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kom snel naar Arnhem, nog steeds geen wolkje aan de lucht hier en het voelt aan als 75 graden
Jaja, leuke combi van nat shirtje en airco. Heb jou wel doorquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
In almere, daar waar de airco hard aanstaat
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jaja, leuke combi van nat shirtje en airco. Heb jou wel door
Bah, iets te ver weg om nu heen te komenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:13 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Arnhem! Ik trek mijn witte semi-doorschijnende shirtje aan en vul de plantenspuit....
Ken jij de gevoeligheid van mijn tepels? Nou dan...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Alsof dat natte shirtje op zich al niet genoeg is
MIS!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:21 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Bah, iets te ver weg om nu heen te komen![]()
* Tangarine gooit virtuele waterballon
Ach, als het shirtje wit, nat en doorschijnend genoeg is, zijn je tepels sowieso wel zichtbaar, daar heb je dan geen airco voor nodig. Maar een airco kan dan idd wel een leuke aanvulling zijn jaquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ken jij de gevoeligheid van mijn tepels? Nou dan...
Shit betra... Nee dat zou ik niet doen want dan wordt je verkouden. En dan ga je in bed liggen en kan ik nog niet naar je collega toe...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jaja, leuke combi van nat shirtje en airco. Heb jou wel door
Dan ben je toch gewoon mijn ziekteverzuimvervanging? En meld jij je op je eigen werk ziek. Maar hallo? Wie zorgt er dan voor mij? Nou ja, dat doe ik dan zelf welquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Shit betra... Nee dat zou ik niet doen want dan wordt je verkouden. En dan ga je in bed liggen en kan nog niet naar je collega toe...
* Belsezar haalt trekker over van de supersoaker
ja niet mijn fout hoor... geef die duim maar aan de slowchatters alhierquote:
Tot over drie jaar allemaal. Het was leuk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef Re het volgende:
OK, mensen, laatste singles topic...
Mijn MSN-adres staat in mn profiel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet ik snel aan de man zie te geraken. Iemand nog ideeën? geheel ontopic
quote:
nee er is al een slowchat topic, daar mag iedereen in verder...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
![]()
Singles slowchat topic aanmaken dan maar? Of mag dat ook niet?
Ik wil serieus een supersoaker gaan kopen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar pakt zijn supersoaker en begint waterbalonnen te vullen
Heb een plan. Ik laat singles met rust, dan mogen zij door blijven gaan ok?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja niet mijn fout hoor... geef die duim maar aan de slowchatters alhier
Ik heb die van mij nog van toen ik klein was, nooit weg gedaan en nu ben ik daar best wel blij omquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wil serieus een supersoaker gaan kopen.![]()
Laatst toen het warm was heb ik me samen met wat vrienden de hele dag vermaakt met het gooien van waterballonetjes vanaf mijn balkon, geweldig!![]()
Ik weet het, kinderachtig, maar zooo leuk!
Dan gaan we lekker singles klieken in het algemene SC topic, dat kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar zijn allemaal andere, enge mensen...bah!
Ik ben er ook hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee joh, we jagen ze gewoon allemaal weg met onze onzinnige discussies en nutteloze opmerkingen. Singles will conquer the SCquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar in dit topic heb ik volgens mij bijna geen hoi/doei/etc gehoord, dus hoezo?quote:
Tonight, we're trying to take over the world..quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee joh, we jagen ze gewoon allemaal weg met onze onzinnige discussies en nutteloze opmerkingen. Singles will conquer the SC
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker singles klieken in het algemene SC topic, dat kan ook natuurlijk.
Jij hebt de juiste instelling!quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tonight, we're trying to take over the world..
De mensen uit de SC zullen gillend wegrennen, muwha!
Tuurlijk!quote:quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan gaan we lekker singles klieken in het algemene SC topic, dat kan ook natuurlijk.
Beloofd?
Sommige mensen reizen om ergens aan te komen, anderen gaan op pad om ergens niet te hoeven 'zijn'.
Ik laat je niet los! Jij zal in een warm bed doodgaan, niet in een koud Singlestopic! Beloof me dat!quote:
We zullen wel moeten, wij slowchatters hebben wel een reputatie hoog te houden uiteraard.quote:
Het is precies zo gegaan de vorige keer dat Singles werd gesloten, de mensen die nu in de SC zitten zaten ooit allemaal in Singles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tonight, we're trying to take over the world..
De mensen uit de SC zullen gillend wegrennen, muwha!
sandwichboard door een grote stad gaan lopen met een wervende tekst voor jezelf erop?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet ik snel aan de man zien te geraken. Iemand nog ideeën? geheel ontopic
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik laat je niet los! Jij zal in een warm bed doodgaan, niet in een koud Singlestopic! Beloof me dat!
Maar waar moeten die dan heen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is precies zo gegaan de vorige keer dat Singles werd gesloten, de mensen die nu in de SC zitten zaten ooit allemaal in Singles.
Van happy single naar labiele kraspanda. Matigquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is precies zo gegaan de vorige keer dat Singles werd gesloten, de mensen die nu in de SC zitten zaten ooit allemaal in Singles.
Wat is een sanwichboard. Bordje met een boterham erop? Ben niet zo verkopend ingesteld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sandwichboard door een grote stad gaan lopen met een wervende tekst voor jezelf erop?
*schildert ene helft van gezicht blauw en schreeuwt* FFFFFFRRRRRREEEEEEEEEDDDDDDDOOOOOOOOMMMMMM!!!!!111einzeinz!!!1111quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Van happy single naar labiele kraspanda. Matig
Naar oud. Duh.quote:
Dat is niet ons probleem natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
*schildert ene helft van gezicht blauw en schreeuwt* FFFFFFRRRRRREEEEEEEEEDDDDDDDOOOOOOOOMMMMMM!!!!!111einzeinz!!!1111
Oh jawel hoor, want als ze blijven.... Je zult als nooit te voren een request om te neuken krijgen, wat denk je dat Q in hart en nieren is (naast het single zijn).quote:
Nou? Ben uitermate nieuwsgierig aangelegd....quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, want als ze blijven.... Je zult als nooit te voren een request om te neuken krijgen, wat denk je dat Q in hart en nieren is (naast het single zijn).
Dat vind ik tof om te horenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is een sanwichboard. Bordje met een boterham erop? Ben niet zo verkopend ingesteld.
Maar Kwaak...waar was je? Heb je gemist!
Jezus, ik heb die film ook niet gezien, maar zie Mel Gibson gelijk geschminkt voor me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat ik die film gemist hebmaar klinkt opwindend!
Ik zat eigenlijk te denken om gewoon heel fok over te nemen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg baggerige reeksen op FOK! om over te nemen.
* Belsezar begint met een speech te schrijven met als kern "i have a dream"quote:
Niet doen... niet zeggen... niet denken... niet doen als je privé pm's je lief zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken om gewoon heel fok over te nemen...
of in iedere geval een deel ervan, en ik meen dat eigenlijk nog serieus ook
Volgens mij ook vanwege slowchatten. Waarom ie weer open ging zou ik dan ook wel willen weten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
Maar singles is al eerder dichtgegooid dus?? Waarom? En nog veel belangrijker waarom ging die weer open?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken om gewoon heel fok over te nemen...
of in iedere geval een deel ervan, en ik meen dat eigenlijk nog serieus ook
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, ik heb die film ook niet gezien, maar zie Mel Gibson gelijk geschminkt voor me.
Braveheart was het toch?
Ik gooi mijn vrouwelijke charmes in de strijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar begint met een speech te schrijven met als kern "i have a dream"
Elegy is de vechtkant van het team, ik doe de politieke kant van het verhaal.
Braveheart lieverdquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat ik die film gemist hebmaar klinkt opwindend!
Als je meer vrouwelijke charmes nodig hebt om tegen die mannen op te kunnen, dan hoor ik het welquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik gooi mijn vrouwelijke charmes in de strijd
Als ik met zwaar geschut enzo mag schieten, graagquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar begint met een speech te schrijven met als kern "i have a dream"
Elegy is de vechtkant van het team, ik doe de politieke kant van het verhaal.
Vaarwel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Neem met pijn in mijn hart afscheid... moet gvd naar een veragdering en kan daardoor het eind niet eens meekrijgen...
Vaarwel!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Neem met pijn in mijn hart afscheid... moet gvd naar een veragdering en kan daardoor het eind niet eens meekrijgen...
Ja jij mag met de A-bomb spelen, hier het bedieningskastje en de sleutel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik met zwaar geschut enzo mag schieten, graag
*houdt zijn vinger boven de Rode Knop*
Tot straks in SC!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Hey! Jij ook al aan het ramptoeristen hier?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenlijk moeten jullie de allerlaatste post niet doen en het topic openhouden. Dat zal Re leren!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenlijk moeten jullie de allerlaatste post niet doen en het topic openhouden. Dat zal Re leren!
Ben wel iets slimmer als die sukkeltjes die dat pas geleden getracht hebben te doen. En daarbij, de FP boeit me niet, maar een klein stukje van een potentieel doelgroepje wat ik in mijn hoofd heb zit hier op fok en het is een vrije markt dus als ik denk dat ik wat af kan snoepen van Danny zijn emporium(geen spelfout overigens!) dan heb ik gelukkig die vrijheid dat te doen..quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet doen... niet zeggen... niet denken... niet doen als je privé pm's je lief zijn.
Yeah! Het Singles-Liberation-Front!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:44 schreef Ludootje het volgende:
Ik wil hier nog gepost hebben... [ afbeelding ]
Maar als jullie me nodig hebben voor de Jihad, laat me het weten! [ afbeelding ]
Ok ik heb alvast een paar v/d richtlijnen:quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yeah! Het Singles-Liberation-Front!
Dát zal ze leren!
En als dat allemaal niet werkt, hebben we altijd nog de rode knop van Elegy.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ik heb alvast een paar v/d richtlijnen:
Gij zult alle vrijgezellen steunen in hun zoektocht
Gij zult altijd met wijs ende goed advies vrijgezellen terzijde staan
Gij zult slowchatten tot een nieuwe kunst verhogen
Gij zult zich niet schromen om al uw gevoelens ende gedachten te laten lezen
Amen, broeders en zusters!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als dat allemaal niet werkt, hebben we altijd nog de rode knop van Elegy.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef kwaakvaak het volgende:
neuk'em dood!.... oooohh wacht.... nuke'em dead!
Ja, sorry en zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Degene die heeft bedacht dat er maar één slowchatreeks mag zijn heeft daar natuurlijk niets mee te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja niet mijn fout hoor... geef die duim maar aan de slowchatters alhier
Dat dus ja... Waarom mag er niet een singles SC komen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Degene die heeft bedacht dat er maar één slowchatreeks mag zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
Re moet die duim in zijn anus steken en roeren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Degene die heeft bedacht dat er maar één slowchatreeks mag zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
waarom wel?... er is al een slowchat in R&P, dat is meer dan genoeg, of zijn jullie "anders" of iets dergelijks, of "speciaal". Dat men zich alhier niet aan 1 simpel regeltje kon houden is niet onze schuld, blijkbaar is er dus geen behoefte aan een singles reeks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dus ja... Waarom mag er niet een singles SC komen?
Ik help je mee!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga trouwens voor de lapo!
Wat aardig.quote:
dan mag je opschieten....quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Re moet die duim in zijn anus steken en roeren.
Zo nog eventjes een leuke uitspraak zo tegen het einde aan. Ik ga trouwens voor de lapo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |