Ben ik ook eens een keer blij dat ik in het altijd wervelende oosten van het land woon.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met in het westen vrijwel zeker onweer.
Ga je naar REM toe of zo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag vanavond nog een aantal uren buiten staan bij een concert, hoop dat het droog blijft. Flink afkoelen mag wel trouwens.
Als het ook warm is, vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het schijnt flink te gaan regenen vanmiddag. Straks ben je kletsnat...![]()
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Zo 35 graden maar ik ben daar ook voor "gebouwd"
Ik heb dat alleen als er echt een hittegolf is die langer dan een week duurt. Dan kom ik ook in zo'n niks-doen-modus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangen).
Altijd frisser dan bij Obituary in die zweetconcerttent op graspop .....quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Als het ook warm is, vind ik dat niet erg
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm isquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangen).
Naast cervesa is het andere Spaanse woord wat ik ken manana , go figurequote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm isIk heb een keer meegemaakt ik kwam in de algarve aan en zie dat er naast het hotel een weg opnieuw werd bestraat. Nog geen honderd meter lang, na 14 dagen ging ik weer weg waren ze net halverwege
Nu heb je in Spanje (en andere landen in wat warmere klimaten) tenminste nog huizen die erop gebouwd zijn. In Nederland daarentegen is je doorzonwoninkje ook fijn 35 graden omdat de isolatie grotendeels maar één kant op werktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm is
Dat was wel lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Altijd frisser dan bij Obituary in die zweetconcerttent op graspop .....
You just mentioned the magic word. En het is nog wel zo vroegquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naast cervesa is het andere Spaanse woord wat ik ken manana , go figure
Ja ik snap dat ook niet, in nieuwbouw gebeurd dat nog steedsquote:quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm is
Nu heb je in Spanje (en andere landen in wat warmere klimaten) tenminste nog huizen die erop gebouwd zijn. In Nederland daarentegen is je doorzonwoninkje ook fijn 35 graden omdat de isolatie grotendeels maar één kant op werkt .
Collega's hadden kaartje over, vroegen of ik ook kwam. Toch maar niet gedaan, had geen zin op dat moment. Nu heb ik dus wel zin maar nu gaat er een andere collega in plaats van mijquote:
Jij kwam toch met de Parade? Die is vanaf 11 juli of zo in Utrecht. Of dus dat strand Oog In Al?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Zijn er trouwens al ideeën over een eventuele meet?
Hopelijk bevind ik me dan nog op dit continent.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Collega's hadden kaartje over, vroegen of ik ook kwam. Toch maar niet gedaan, had geen zin op dat moment. Nu heb ik dus wel zin maar nu gaat er een andere collega in plaats van mij
Ach ja, volgende keer beter
Ja, ik weet niet of de Parade wel leuk is, maar heb er wel eens mensen over gehoord. En dat strand Oog in Al, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij kwam toch met de Parade? Die is vanaf 11 juli of zo in Utrecht. Of dus dat strand Oog In Al?
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoonquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Ik ga mee!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Die is hier toch redelijk uitgebreid besprokenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoon
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |