Waarom je single bent.quote:
Uhu, alleen heb ik wat bad sectors op mijn hdd, en ik heb net gedoe gehad met een nieuwe accu krijgen, moet er nog keer achteraan voor mijn hdd want dat is gewoon dik een fabrieksfout.quote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:01 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Juist en dat maakt jou geen meisjemeisjenerd, maar een meisjemeisje
Herkenbaar, ik ben nu iemand aan het daten die ongeveer het omgekeerde is van mezelfquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef Tangarine het volgende:
Bah daten, trek altijd verkeerde meiden aan
Whaha, omdat al mijn exen zijn vreemd gegaan en grove leugens hebben opgehangen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waarom je single bent.
[..]
Uhu, alleen heb ik wat bad sectors op mijn hdd, en ik heb net gedoe gehad met een nieuwe accu krijgen, moet er nog keer achteraan voor mijn hdd want dat is gewoon dik een fabrieksfout.
Ik heb vaak dat ze óf raar zijn/problemen hebben, of dat het van hun kant niet kliktquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:11 schreef katerwater het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben nu iemand aan het daten die ongeveer het omgekeerde is van mezelf
Inderdaad, Nerd'squote:
Ik heb donderdagavond pas weer tijd om 's avonds uit te rusten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Litpho het volgende:
Dinsdag en de aankomende drie avonden op stap (en dan zaterdag weer eens verder zien) zijn wel even voldoende reden om vanavond maar even achter het welbekende toetsenbord te kruipen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die tikfout vat ik op als een belediging!
Ik heb slechts oog voor één vrouw vandaagquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb donderdagavond pas weer tijd om 's avonds uit te rusten.. Wel een boel leuke vrouwen gezien vanavond.
.
Tja, dan is Michael Stipe toch wat minder interessant.quote:Op woensdag 2 juli 2008 08:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb slechts oog voor één vrouw vandaag.
Nu nog de interesse vast houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:15 schreef kastanova het volgende:
Hmmmmz, m'n baas en daarnaast ook een collega en tevens haar beste vriend hadden het inmiddels door.
Baas kwam met een "Gast, lekker wijf" opmerking, de bevriende collega (die knul waar we tijdens het zuip/blowavondje sliepen) vond het echter iets minder dus daar ga ik zometeen maar ff mee babbelen.
Geef mij een kookwekker en het gaat geheid fout, echt, ik kan dat nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn wel handig met een timer, vooral als je nog drie andere pannen op het vuur hebt staan
Ha, daar is Miss Cake ook weerquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Geef mij een kookwekker en het gaat geheid fout, echt, ik kan dat niet
Okee, dat moest nog even..
Nee, de sleutel van mijn zusjequote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ha, daar is Miss Cake ook weer
Heb je nou al internet thuis?
Nu nog t weekend door zien te komen danquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen
Gvd, mijn pc heeft gister besloten om de hele tijd uit te vallenIk mag hopen dat het gewoon oververhitting is en niets ernstigs...
Maar goed, nog steeds niet gerookt en geen centje pijn. Dat dan weer wel
Doe je goed manquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:52 schreef Ludootje het volgende:
Goeiemorgen
Gvd, mijn pc heeft gister besloten om de hele tijd uit te vallenIk mag hopen dat het gewoon oververhitting is en niets ernstigs...
Maar goed, nog steeds niet gerookt en geen centje pijn. Dat dan weer wel
Nu jou nog aan het eten krijgen en we hebben gewoon een heel gezond topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:54 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nu nog t weekend door zien te komen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |