Victorian, Burlesque, Cyber of Neo-folk?quote:
Waar wil je me in zien? Want ik weet echt niet waar je het over hebt nu...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Victorian, Burlesque, Cyber of Neo-folk?
Victorian is zeg maar zoals de kledingstijl van grote jurken enzo, Burlesque is meer varieté uit de jaren 20 en 30, Cyber is met veel neon, ritsen, gespen, lak/leer/rubber en neofolk is degelijk netjes, hoge laarzen, plooirokje, blouse, stropdasje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Waar wil je me in zien? Want ik weet echt niet waar je het over hebt nu...
Sommige meer dan andere, maar dat is nauwelijks uniek voor gothchicksquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
En Q, gothchicks zijn lekker!
Heeft allemaal wel ietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Victorian is zeg maar zoals de kledingstijl van grote jurken enzo, Burlesque is meer varieté uit de jaren 20 en 30, Cyber is met veel neon, ritsen, gespen, lak/leer/rubber en neofolk is degelijk netjes, hoge laarzen, plooirokje, blouse, stropdasje.
Echt waar. Wat maakt het nou uit wat iemand luistert. Het is al uitgebreid over besproken dat de die hard alleen ruizige garagebandjes willen luisteren van de underground.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige meer dan andere, maar dat is nauwelijks uniek voor gothchicks. In ieder geval mag de hele bende WT-luisterende vlindergothjes me bespaard blijven
.
Mogguh!quote:
Heb wat topics gemist. Nou ja, vond er toch niet veel aan. M.u.v zonnetje, gras en fijn gezelschap.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Ludootje het volgende:
Liquidootje en Heksehiel hadden maar op moeten letten in Singles dan, want er zijn gewoon afspraken gemaakt waarna er wat heen en weer ge pmt werd
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heeft allemaal wel iets
Ik ga alleen niet rondlopen met zwarte ogen ofzo
Maar is zoooo mooi, tenminste..quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die zwarte ogen zou ik nog het minst erg van alles vinden. Die kleding zit toch niet relaxt
Niets. Dat was alleen voor die groep de verbindende factor (naast te onvolwassen zijn voor mij) en in conversatie is het niet ongebruikelijk om daar een label voor te gebruiken. Uiteraard zijn ze als je goed kijkt allemaal hun eigen individuele speciale sneeuwvlok, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Wat maakt het nou uit wat iemand luistert.
Goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoestie met Maya?
Nog steeds zo'n leukerd?
Snap ik, was ook maar een grapej wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan toch niet zomaar ongevraagd foto's gaan maken van mijn collega... Je zult het met mijn beschrijving moeten doen.
Muito bom, et tui querido? *um beijo*quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snap ik, was ook maar een grapej wasvergeten zie ik nu
@ Logi: Oi querida, bom dia! Tudo bom?
quote:
Aww, ben je nou verbitterd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wat topics gemist. Nou ja, vond er toch niet veel aan. M.u.v zonnetje, gras en fijn gezelschap.
Ik ben helemaal niet thuis in die Goth-achtige toestanden, maar ik vind dit eigenlijk stiekem best leuk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar is zoooo mooi, tenminste..
[ afbeelding ]
Muito bom, que calor quase parese portugal nao e?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Muito bom, et tui querido? *um beijo*
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muito bom, que calor quase parese portugal nao e?
Beijo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |