Ben ik ook eens een keer blij dat ik in het altijd wervelende oosten van het land woon.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met in het westen vrijwel zeker onweer.
Ga je naar REM toe of zo?quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mag vanavond nog een aantal uren buiten staan bij een concert, hoop dat het droog blijft. Flink afkoelen mag wel trouwens.
Als het ook warm is, vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het schijnt flink te gaan regenen vanmiddag. Straks ben je kletsnat...![]()
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangenquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:42 schreef Belsezar het volgende:
Zo 35 graden maar ik ben daar ook voor "gebouwd"
Ik heb dat alleen als er echt een hittegolf is die langer dan een week duurt. Dan kom ik ook in zo'n niks-doen-modus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangen).
Altijd frisser dan bij Obituary in die zweetconcerttent op graspop .....quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:45 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Als het ook warm is, vind ik dat niet erg
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm isquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga in zomerslaap bij dat soort temperaturen. Mijn lichaam heeft door dat het niets hoeft te doen om nog op temperatuur te blijven en levert dus braaf nergens energie voor behalve lamlendig voor me uit hangen. Of werken (lamlendig achter een beeldscherm hangen).
Naast cervesa is het andere Spaanse woord wat ik ken manana , go figurequote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm isIk heb een keer meegemaakt ik kwam in de algarve aan en zie dat er naast het hotel een weg opnieuw werd bestraat. Nog geen honderd meter lang, na 14 dagen ging ik weer weg waren ze net halverwege
Nu heb je in Spanje (en andere landen in wat warmere klimaten) tenminste nog huizen die erop gebouwd zijn. In Nederland daarentegen is je doorzonwoninkje ook fijn 35 graden omdat de isolatie grotendeels maar één kant op werktquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm is
Dat was wel lekkerquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Altijd frisser dan bij Obituary in die zweetconcerttent op graspop .....
You just mentioned the magic word. En het is nog wel zo vroegquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naast cervesa is het andere Spaanse woord wat ik ken manana , go figure
Ja ik snap dat ook niet, in nieuwbouw gebeurd dat nog steedsquote:quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, waarom denk je dat er geen reet qua werk gebeurd in spanje enzo als het zo warm is
Nu heb je in Spanje (en andere landen in wat warmere klimaten) tenminste nog huizen die erop gebouwd zijn. In Nederland daarentegen is je doorzonwoninkje ook fijn 35 graden omdat de isolatie grotendeels maar één kant op werkt .
Collega's hadden kaartje over, vroegen of ik ook kwam. Toch maar niet gedaan, had geen zin op dat moment. Nu heb ik dus wel zin maar nu gaat er een andere collega in plaats van mijquote:
Jij kwam toch met de Parade? Die is vanaf 11 juli of zo in Utrecht. Of dus dat strand Oog In Al?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Zijn er trouwens al ideeën over een eventuele meet?
Hopelijk bevind ik me dan nog op dit continent.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Collega's hadden kaartje over, vroegen of ik ook kwam. Toch maar niet gedaan, had geen zin op dat moment. Nu heb ik dus wel zin maar nu gaat er een andere collega in plaats van mij
Ach ja, volgende keer beter
Ja, ik weet niet of de Parade wel leuk is, maar heb er wel eens mensen over gehoord. En dat strand Oog in Al, wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jij kwam toch met de Parade? Die is vanaf 11 juli of zo in Utrecht. Of dus dat strand Oog In Al?
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Kluts het volgende:
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoonquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Ik ga mee!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
Niet concreet dacht ik. Een meet is wel het handigst in Utrecht omdat dat het meest centraal ligt lijkt me.
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Die is hier toch redelijk uitgebreid besprokenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoon
Ik ben voor.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
[..]
De Parade schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me werken er elk jaar en die zijn helemaal super enthousiast. Beetje theater, dans en cultuurquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of de Parade wel leuk is, maar heb er wel eens mensen over gehoord. En dat strand Oog in Al, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Vorig jaar liep ik daar per ongeluk tussendoor en ik me maar afvragen waar al die panda's vandaan kwamen. Tot ik me realiseerde dat het weer tijd voor Summer Darkness wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
Gezellig meebeuken in de pit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF doe jij bij Obituary op graspop?![]()
In de pit !quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF doe jij bij Obituary op graspop?![]()
Ik was er ook, maar ze hadden ons gewoon niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoon
Jah, ècht iets voor JBquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gezellig meebeuken in de pit natuurlijk.
Ja dus, als ik naar zo'n festival ga, zit ik altijd in de pit, niet meer zo lang als toen ik nog jong was (quote:
Ze stond eerder in de pit dan ik .........quote:
Ik had het meer over de muziekkeuze...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja dus, als ik naar zo'n festival ga, zit ik altijd in de pit, niet meer zo lang als toen ik nog jong was () maar toch wel even hoor...
Wist je niet SQ?
Op festivals altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar eh, sinds wanneer hou jij van metal?
Ik geloof ook niet echt dat ik de behoefte heb om in het Amsterdam-Rijnkanaal te zwemmen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er mag helaas niet gezwommen worden
ah, okee... ik zou namelijk nooit 150 euro uitgeven aan een entreekaartje als ik de muziek niks vondquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Op festivals altijd.
Thuis dus niet, in de auto niet, alleen als ik naar een festival ga en effe energie kwijt moet.
Gewoon lekker herrie die alle gedachten overstemd
Maar dan moet je wel een passende outfit aan natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het meer over de muziekkeuze...
Ik vind het heerlijke muziek voor zoietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, okee... ik zou namelijk nooit 150 euro uitgeven aan een entreekaartje als ik de muziek niks vond
Wat the fuck is the use van een strand waar je niet mag zwemmen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De Parade schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me werken er elk jaar en die zijn helemaal super enthousiast. Beetje theater, dans en cultuur
http://www.deparade.nl/
Strand Oog in Al is een kunstmatig zandstrandje op de kop van Oog in Al, op een hoek tussen twee kanalen. Er liggen een aantal Fatboy's verspreid en er staat een strandtent waar je een hapje of een drankje kan halen. Verder draaien er regelmatig DJ's. Toegang is normaliter gratis, tenzij er een evenement is. Er mag helaas niet gezwommen worden
http://www.strandooginal.nl/
tuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een passende outfit aan natuurlijk
En Q, gothchicks zijn lekker!
Smaken verschillen, ik zie ze elk jaar en masse lopen op Summer Darkness maar nee, niets voor mij. Ik zal wel ouderwets zijn.quote:
Dammit, nu wil ik zeker ruilen van werkplekquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat een hitteGeen terrasje hier. Slechts een kamer met pal daarop de zon, geen airco en plat dak! Naar buiten gaan om te roken is zelfs niet te doen.
@ Belsezar: mijn schattige collega draagt vandaag een zwart blousje (met inkijk) en een lief rokje met zwart en rode streepjes en lieve zarte slippertjes
]http://www.strandooginal.nl/[/quote][/url]quote:Strand Oog in Al is een kunstmatig zandstrandje op de kop van Oog in Al, op een hoek tussen twee kanalen. Er liggen een aantal Fatboy's verspreid en er staat een strandtent waar je een hapje of een drankje kan halen. Verder draaien er regelmatig DJ's. Toegang is normaliter gratis, tenzij er een evenement is. Er mag helaas niet gezwommen worden
[url=http://www.strandooginal.nl/
Schandalig!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar ze hadden ons gewoon niet uitgenodigd.
Kan toch niet zomaar ongevraagd foto's gaan maken van mijn collega... Je zult het met mijn beschrijving moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
Dammit, nu wil ik zeker ruilen van werkplekMaar dat vraagt natuurlijk om foto's. Zal zo ff mijn fobo updaten met een aantal parkpop fotos.
Victorian, Burlesque, Cyber of Neo-folk?quote:
Waar wil je me in zien? Want ik weet echt niet waar je het over hebt nu...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Victorian, Burlesque, Cyber of Neo-folk?
Victorian is zeg maar zoals de kledingstijl van grote jurken enzo, Burlesque is meer varieté uit de jaren 20 en 30, Cyber is met veel neon, ritsen, gespen, lak/leer/rubber en neofolk is degelijk netjes, hoge laarzen, plooirokje, blouse, stropdasje.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:41 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Waar wil je me in zien? Want ik weet echt niet waar je het over hebt nu...
Sommige meer dan andere, maar dat is nauwelijks uniek voor gothchicksquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
En Q, gothchicks zijn lekker!
Heeft allemaal wel ietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Victorian is zeg maar zoals de kledingstijl van grote jurken enzo, Burlesque is meer varieté uit de jaren 20 en 30, Cyber is met veel neon, ritsen, gespen, lak/leer/rubber en neofolk is degelijk netjes, hoge laarzen, plooirokje, blouse, stropdasje.
Echt waar. Wat maakt het nou uit wat iemand luistert. Het is al uitgebreid over besproken dat de die hard alleen ruizige garagebandjes willen luisteren van de underground.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige meer dan andere, maar dat is nauwelijks uniek voor gothchicks. In ieder geval mag de hele bende WT-luisterende vlindergothjes me bespaard blijven
.
Mogguh!quote:
Heb wat topics gemist. Nou ja, vond er toch niet veel aan. M.u.v zonnetje, gras en fijn gezelschap.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef Ludootje het volgende:
Liquidootje en Heksehiel hadden maar op moeten letten in Singles dan, want er zijn gewoon afspraken gemaakt waarna er wat heen en weer ge pmt werd
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:48 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Heeft allemaal wel iets
Ik ga alleen niet rondlopen met zwarte ogen ofzo
Maar is zoooo mooi, tenminste..quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die zwarte ogen zou ik nog het minst erg van alles vinden. Die kleding zit toch niet relaxt
Niets. Dat was alleen voor die groep de verbindende factor (naast te onvolwassen zijn voor mij) en in conversatie is het niet ongebruikelijk om daar een label voor te gebruiken. Uiteraard zijn ze als je goed kijkt allemaal hun eigen individuele speciale sneeuwvlok, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:49 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Wat maakt het nou uit wat iemand luistert.
Goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoestie met Maya?
Nog steeds zo'n leukerd?
Snap ik, was ook maar een grapej wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Kan toch niet zomaar ongevraagd foto's gaan maken van mijn collega... Je zult het met mijn beschrijving moeten doen.
Muito bom, et tui querido? *um beijo*quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Snap ik, was ook maar een grapej wasvergeten zie ik nu
@ Logi: Oi querida, bom dia! Tudo bom?
quote:
Aww, ben je nou verbitterd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb wat topics gemist. Nou ja, vond er toch niet veel aan. M.u.v zonnetje, gras en fijn gezelschap.
Ik ben helemaal niet thuis in die Goth-achtige toestanden, maar ik vind dit eigenlijk stiekem best leuk!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar is zoooo mooi, tenminste..
[ afbeelding ]
Muito bom, que calor quase parese portugal nao e?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:56 schreef Logician het volgende:
[..]
Muito bom, et tui querido? *um beijo*
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Muito bom, que calor quase parese portugal nao e?
Beijo
Ik zou zo ook niet altijd rond gaan lopen, maar ik vind het gewoon erg mooi, voor af en toe (gelegenheden) je figuur komt heel goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in die Goth-achtige toestanden, maar ik vind dit eigenlijk stiekem best leuk!
Ik zou het in het dagelijks leven niet echt aantrekken, maar het heeft best wel wat.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Zit je met iemand in msn gesprek die je uitnodigt voor een cam sessie, automatisch klik je op ja, tot je je realiseert dat je naakt achter de pc zit en in paniek HEEEL snel op webcam sessie beeindiggen klikt, gvd ik moet echt ff koffie hebben, douchen en aankleden![]()
Je kan ook gewoon direct je hand voor de lens houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Zit je met iemand in msn gesprek die je uitnodigt voor een cam sessie, automatisch klik je op ja, tot je je realiseert dat je naakt achter de pc zit en in paniek HEEEL snel op webcam sessie beeindiggen klikt, gvd ik moet echt ff koffie hebben, douchen en aankleden![]()
Wat liefquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed![]()
Ze ligt in coma, gister 4uur in het bos geweest en daarna was ze helemaal opIk wil vandaag nog even met haar het park in ze vind " buiten" geweldig en ze is ook minder hyper als ze even lekker heeft kunnen ravotten
Ik merk ook dat ze sinds we naar buiten/bos/park/strand gaan ze veel aanhaliger is geworden.
Ik heb geen msn op mijn werk helaasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Verbitterd? Dat nooit! Zonde van de energie. Ik vond gewoon de muziek onwijs tegenvallen. Heb er 2 uur heen en 2,5 uur terug voor over moeten hebben.quote:
Vrouwen met corsetten zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Tja... Ik vond de muziek ook weer niet slecht hoor. Ik vond het geheel gewoon erg gezellig, en de muziek was daar maar een klein deeltje van.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verbitterd? Dat nooit! Zonde van de energie. Ik vond gewoon de muziek onwijs tegenvallen. Heb er 2 uur heen en 2,5 uur terug voor over moeten hebben.
Parkpop is ook niet iets waar je heen gaat voor de muziek, die is daar gewoon altijd matig, maar als het een beetje lekker weer is is het er heerlijk vertoeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja... Ik vond de muziek ook weer niet slecht hoor. Ik vond het geheel gewoon erg gezellig, en de muziek was daar maar een klein deeltje van.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Parkpop is ook niet iets waar je heen gaat voor de muziek, die is daar gewoon altijd matig, maar als het een beetje lekker weer is is het er heerlijk vertoeven.
Mijn moeder...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:21 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga op t terras duiken, tot ziens mensen van het goede leven
(zegt mijn vader altijd)
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zonde... op de mooiste dag van de week. Nou hup, korte broek aan, slippertjes, shirtje en de deur uit!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.
Ziet er inderdaad erg goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zucht, net even buiten geweest met de lunch. Wat is het toch lekker zeg. Nu weer achter de pc en de airco wat harder zetten...quote:Ik ga op t terras duiken, tot ziens mensen van het goede leven
(zegt mijn vader altijd)
Had je met mij maar de achtbaan in moeten gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:16 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ze óf raar zijn/problemen hebben, of dat het van hun kant niet klikt
Met dit weer? Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizen
Over anderhalve week pas. Maar ik heb maar 2dagen een autoquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik heb medelijden met je
Wanneer moet je er uit zijn?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |