De Parade schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me werken er elk jaar en die zijn helemaal super enthousiast. Beetje theater, dans en cultuurquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of de Parade wel leuk is, maar heb er wel eens mensen over gehoord. En dat strand Oog in Al, wat moet ik me daar bij voorstellen?
Vorig jaar liep ik daar per ongeluk tussendoor en ik me maar afvragen waar al die panda's vandaan kwamen. Tot ik me realiseerde dat het weer tijd voor Summer Darkness wasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef Elegy het volgende:
En in augustus is er weer Summer Darkness daar, dan ben ik er sowieso. Gothchicks
Gezellig meebeuken in de pit natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF doe jij bij Obituary op graspop?![]()
In de pit !quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WTF doe jij bij Obituary op graspop?![]()
Ik was er ook, maar ze hadden ons gewoon niet uitgenodigd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb ik nou afgelopen zondag een meet bij Parkpop gemist? Ik was daar gewoon
Jah, ècht iets voor JBquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gezellig meebeuken in de pit natuurlijk.
Ja dus, als ik naar zo'n festival ga, zit ik altijd in de pit, niet meer zo lang als toen ik nog jong was (quote:
Ze stond eerder in de pit dan ik .........quote:
Ik had het meer over de muziekkeuze...quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:27 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ja dus, als ik naar zo'n festival ga, zit ik altijd in de pit, niet meer zo lang als toen ik nog jong was () maar toch wel even hoor...
Wist je niet SQ?
Op festivals altijd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar eh, sinds wanneer hou jij van metal?
Ik geloof ook niet echt dat ik de behoefte heb om in het Amsterdam-Rijnkanaal te zwemmen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Er mag helaas niet gezwommen worden
ah, okee... ik zou namelijk nooit 150 euro uitgeven aan een entreekaartje als ik de muziek niks vondquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Op festivals altijd.
Thuis dus niet, in de auto niet, alleen als ik naar een festival ga en effe energie kwijt moet.
Gewoon lekker herrie die alle gedachten overstemd
Maar dan moet je wel een passende outfit aan natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het meer over de muziekkeuze...
Ik vind het heerlijke muziek voor zoietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, okee... ik zou namelijk nooit 150 euro uitgeven aan een entreekaartje als ik de muziek niks vond
Wat the fuck is the use van een strand waar je niet mag zwemmen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De Parade schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest, maar vrienden van me werken er elk jaar en die zijn helemaal super enthousiast. Beetje theater, dans en cultuur
http://www.deparade.nl/
Strand Oog in Al is een kunstmatig zandstrandje op de kop van Oog in Al, op een hoek tussen twee kanalen. Er liggen een aantal Fatboy's verspreid en er staat een strandtent waar je een hapje of een drankje kan halen. Verder draaien er regelmatig DJ's. Toegang is normaliter gratis, tenzij er een evenement is. Er mag helaas niet gezwommen worden
http://www.strandooginal.nl/
tuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een passende outfit aan natuurlijk
En Q, gothchicks zijn lekker!
Smaken verschillen, ik zie ze elk jaar en masse lopen op Summer Darkness maar nee, niets voor mij. Ik zal wel ouderwets zijn.quote:
Dammit, nu wil ik zeker ruilen van werkplekquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:18 schreef heksehiel het volgende:
Goeiemorgen![]()
Wat een hitteGeen terrasje hier. Slechts een kamer met pal daarop de zon, geen airco en plat dak! Naar buiten gaan om te roken is zelfs niet te doen.
@ Belsezar: mijn schattige collega draagt vandaag een zwart blousje (met inkijk) en een lief rokje met zwart en rode streepjes en lieve zarte slippertjes
]http://www.strandooginal.nl/[/quote][/url]quote:Strand Oog in Al is een kunstmatig zandstrandje op de kop van Oog in Al, op een hoek tussen twee kanalen. Er liggen een aantal Fatboy's verspreid en er staat een strandtent waar je een hapje of een drankje kan halen. Verder draaien er regelmatig DJ's. Toegang is normaliter gratis, tenzij er een evenement is. Er mag helaas niet gezwommen worden
[url=http://www.strandooginal.nl/
Schandalig!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:25 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar ze hadden ons gewoon niet uitgenodigd.
Kan toch niet zomaar ongevraagd foto's gaan maken van mijn collega... Je zult het met mijn beschrijving moeten doen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Belsezar het volgende:
Dammit, nu wil ik zeker ruilen van werkplekMaar dat vraagt natuurlijk om foto's. Zal zo ff mijn fobo updaten met een aantal parkpop fotos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |