Ik zou zo ook niet altijd rond gaan lopen, maar ik vind het gewoon erg mooi, voor af en toe (gelegenheden) je figuur komt heel goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet thuis in die Goth-achtige toestanden, maar ik vind dit eigenlijk stiekem best leuk!
Ik zou het in het dagelijks leven niet echt aantrekken, maar het heeft best wel wat.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Zit je met iemand in msn gesprek die je uitnodigt voor een cam sessie, automatisch klik je op ja, tot je je realiseert dat je naakt achter de pc zit en in paniek HEEEL snel op webcam sessie beeindiggen klikt, gvd ik moet echt ff koffie hebben, douchen en aankleden![]()
Je kan ook gewoon direct je hand voor de lens houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Zit je met iemand in msn gesprek die je uitnodigt voor een cam sessie, automatisch klik je op ja, tot je je realiseert dat je naakt achter de pc zit en in paniek HEEEL snel op webcam sessie beeindiggen klikt, gvd ik moet echt ff koffie hebben, douchen en aankleden![]()
Wat liefquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Logician het volgende:
[..]
Goed![]()
Ze ligt in coma, gister 4uur in het bos geweest en daarna was ze helemaal opIk wil vandaag nog even met haar het park in ze vind " buiten" geweldig en ze is ook minder hyper als ze even lekker heeft kunnen ravotten
Ik merk ook dat ze sinds we naar buiten/bos/park/strand gaan ze veel aanhaliger is geworden.
Ik heb geen msn op mijn werk helaasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Verbitterd? Dat nooit! Zonde van de energie. Ik vond gewoon de muziek onwijs tegenvallen. Heb er 2 uur heen en 2,5 uur terug voor over moeten hebben.quote:
Vrouwen met corsetten zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar is zoooo mooi, tenminste..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Tja... Ik vond de muziek ook weer niet slecht hoor. Ik vond het geheel gewoon erg gezellig, en de muziek was daar maar een klein deeltje van.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Verbitterd? Dat nooit! Zonde van de energie. Ik vond gewoon de muziek onwijs tegenvallen. Heb er 2 uur heen en 2,5 uur terug voor over moeten hebben.
Parkpop is ook niet iets waar je heen gaat voor de muziek, die is daar gewoon altijd matig, maar als het een beetje lekker weer is is het er heerlijk vertoeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tja... Ik vond de muziek ook weer niet slecht hoor. Ik vond het geheel gewoon erg gezellig, en de muziek was daar maar een klein deeltje van.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Parkpop is ook niet iets waar je heen gaat voor de muziek, die is daar gewoon altijd matig, maar als het een beetje lekker weer is is het er heerlijk vertoeven.
Mijn moeder...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:21 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik ga op t terras duiken, tot ziens mensen van het goede leven
(zegt mijn vader altijd)
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zonde... op de mooiste dag van de week. Nou hup, korte broek aan, slippertjes, shirtje en de deur uit!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik echt vaker webcammen met vrouwen.
Ziet er inderdaad erg goed uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Maar is zoooo mooi, tenminste..
[ afbeelding ]
Zucht, net even buiten geweest met de lunch. Wat is het toch lekker zeg. Nu weer achter de pc en de airco wat harder zetten...quote:Ik ga op t terras duiken, tot ziens mensen van het goede leven
(zegt mijn vader altijd)
Had je met mij maar de achtbaan in moeten gaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:16 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat ze óf raar zijn/problemen hebben, of dat het van hun kant niet klikt
Met dit weer? Ik heb medelijden met jequote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizen
Over anderhalve week pas. Maar ik heb maar 2dagen een autoquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Met dit weer? Ik heb medelijden met je
Wanneer moet je er uit zijn?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:29 schreef katerwater het volgende:
[..]
Kan niet: heb mijn kot opgegeven en moet inpakken en verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |