Wat is een sanwichboard. Bordje met een boterham erop? Ben niet zo verkopend ingesteld.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sandwichboard door een grote stad gaan lopen met een wervende tekst voor jezelf erop?
*schildert ene helft van gezicht blauw en schreeuwt* FFFFFFRRRRRREEEEEEEEEDDDDDDDOOOOOOOOMMMMMM!!!!!111einzeinz!!!1111quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Van happy single naar labiele kraspanda. Matig
Naar oud. Duh.quote:
Dat is niet ons probleem natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
*schildert ene helft van gezicht blauw en schreeuwt* FFFFFFRRRRRREEEEEEEEEDDDDDDDOOOOOOOOMMMMMM!!!!!111einzeinz!!!1111
Oh jawel hoor, want als ze blijven.... Je zult als nooit te voren een request om te neuken krijgen, wat denk je dat Q in hart en nieren is (naast het single zijn).quote:
Nou? Ben uitermate nieuwsgierig aangelegd....quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, want als ze blijven.... Je zult als nooit te voren een request om te neuken krijgen, wat denk je dat Q in hart en nieren is (naast het single zijn).
Dat vind ik tof om te horenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat is een sanwichboard. Bordje met een boterham erop? Ben niet zo verkopend ingesteld.
Maar Kwaak...waar was je? Heb je gemist!
Jezus, ik heb die film ook niet gezien, maar zie Mel Gibson gelijk geschminkt voor me.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat ik die film gemist hebmaar klinkt opwindend!
Ik zat eigenlijk te denken om gewoon heel fok over te nemen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Genoeg baggerige reeksen op FOK! om over te nemen.
* Belsezar begint met een speech te schrijven met als kern "i have a dream"quote:
Niet doen... niet zeggen... niet denken... niet doen als je privé pm's je lief zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken om gewoon heel fok over te nemen...
of in iedere geval een deel ervan, en ik meen dat eigenlijk nog serieus ook
Volgens mij ook vanwege slowchatten. Waarom ie weer open ging zou ik dan ook wel willen weten.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:07 schreef Belsezar het volgende:
Maar singles is al eerder dichtgegooid dus?? Waarom? En nog veel belangrijker waarom ging die weer open?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken om gewoon heel fok over te nemen...
of in iedere geval een deel ervan, en ik meen dat eigenlijk nog serieus ook
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, ik heb die film ook niet gezien, maar zie Mel Gibson gelijk geschminkt voor me.
Braveheart was het toch?
Ik gooi mijn vrouwelijke charmes in de strijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar begint met een speech te schrijven met als kern "i have a dream"
Elegy is de vechtkant van het team, ik doe de politieke kant van het verhaal.
Braveheart lieverdquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof dat ik die film gemist hebmaar klinkt opwindend!
Als je meer vrouwelijke charmes nodig hebt om tegen die mannen op te kunnen, dan hoor ik het welquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik gooi mijn vrouwelijke charmes in de strijd
Als ik met zwaar geschut enzo mag schieten, graagquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar begint met een speech te schrijven met als kern "i have a dream"
Elegy is de vechtkant van het team, ik doe de politieke kant van het verhaal.
Vaarwel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Neem met pijn in mijn hart afscheid... moet gvd naar een veragdering en kan daardoor het eind niet eens meekrijgen...
Vaarwel!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Neem met pijn in mijn hart afscheid... moet gvd naar een veragdering en kan daardoor het eind niet eens meekrijgen...
Ja jij mag met de A-bomb spelen, hier het bedieningskastje en de sleutel...quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:14 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als ik met zwaar geschut enzo mag schieten, graag
*houdt zijn vinger boven de Rode Knop*
Tot straks in SC!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef heksehiel het volgende:
Hey! Jij ook al aan het ramptoeristen hier?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenlijk moeten jullie de allerlaatste post niet doen en het topic openhouden. Dat zal Re leren!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:23 schreef TwistedDarling het volgende:
Eigenlijk moeten jullie de allerlaatste post niet doen en het topic openhouden. Dat zal Re leren!
Ben wel iets slimmer als die sukkeltjes die dat pas geleden getracht hebben te doen. En daarbij, de FP boeit me niet, maar een klein stukje van een potentieel doelgroepje wat ik in mijn hoofd heb zit hier op fok en het is een vrije markt dus als ik denk dat ik wat af kan snoepen van Danny zijn emporium(geen spelfout overigens!) dan heb ik gelukkig die vrijheid dat te doen..quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:00 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Niet doen... niet zeggen... niet denken... niet doen als je privé pm's je lief zijn.
Yeah! Het Singles-Liberation-Front!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:44 schreef Ludootje het volgende:
Ik wil hier nog gepost hebben... [ afbeelding ]
Maar als jullie me nodig hebben voor de Jihad, laat me het weten! [ afbeelding ]
Ok ik heb alvast een paar v/d richtlijnen:quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Yeah! Het Singles-Liberation-Front!
Dát zal ze leren!
En als dat allemaal niet werkt, hebben we altijd nog de rode knop van Elegy.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ik heb alvast een paar v/d richtlijnen:
Gij zult alle vrijgezellen steunen in hun zoektocht
Gij zult altijd met wijs ende goed advies vrijgezellen terzijde staan
Gij zult slowchatten tot een nieuwe kunst verhogen
Gij zult zich niet schromen om al uw gevoelens ende gedachten te laten lezen
Amen, broeders en zusters!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als dat allemaal niet werkt, hebben we altijd nog de rode knop van Elegy.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:04 schreef kwaakvaak het volgende:
neuk'em dood!.... oooohh wacht.... nuke'em dead!
Ja, sorry en zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Daar zijn allemaal andere, enge mensen...bah!
Tuurlijk. Degene die heeft bedacht dat er maar één slowchatreeks mag zijn heeft daar natuurlijk niets mee te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja niet mijn fout hoor... geef die duim maar aan de slowchatters alhier
Dat dus ja... Waarom mag er niet een singles SC komen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Degene die heeft bedacht dat er maar één slowchatreeks mag zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
Re moet die duim in zijn anus steken en roeren.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk. Degene die heeft bedacht dat er maar één slowchatreeks mag zijn heeft daar natuurlijk niets mee te maken.
waarom wel?... er is al een slowchat in R&P, dat is meer dan genoeg, of zijn jullie "anders" of iets dergelijks, of "speciaal". Dat men zich alhier niet aan 1 simpel regeltje kon houden is niet onze schuld, blijkbaar is er dus geen behoefte aan een singles reeks.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dus ja... Waarom mag er niet een singles SC komen?
Ik help je mee!quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga trouwens voor de lapo!
Wat aardig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |