Vrouwen en computers dont combinequote:
Juist. Vertelquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Inderdaad, we willen het hier hebben over hete en natte zwoele sex.
Ik neem er wel eentje mee met aan de ene voet naaldhakken en aan de andere stalen neuzenquote:
Oeh, maak me gekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nerd-gehalte is anders best wel hoger dan het meisje-gemiddelde.
Neuken?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn nerd-gehalte is anders best wel hoger dan het meisje-gemiddelde.
Dat is wel heel erg snel. Doe maar eerst je verhaal vertellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:45 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
"Mits aardig aanvraag via pm" ?![]()
* Fidelio9889 Pm't
Wat wil je horenquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef katerwater het volgende:
meisjesnerds zijn anders wel erg schattig!
quote:
Nerdmeisjes zijn tof, maar nerdmannen praat wat makkelijker nerdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:48 schreef katerwater het volgende:
Vandaag mijn schoolresultaten opgehaald, en een meisje van mijn klas, een echte seut, was voor de eerste keer niet in broek, maar in rok gehuld!
Guess what: ze heeft goddelijke benen!
Ik onderschat nerdmeisjes nooit
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar ik ga toch maar settlen voor de zachte plof die mijn bed produceert als ik me erin laat vallenquote:
Oooeeeh benenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:48 schreef katerwater het volgende:
Vandaag mijn schoolresultaten opgehaald, en een meisje van mijn klas, een echte seut, was voor de eerste keer niet in broek, maar in rok gehuld!
Guess what: ze heeft goddelijke benen!
Ik onderschat nerdmeisjes nooit
Haha, succes dan. Ik heb die plof al paar minuten geleden gehoord. Laptopquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar dingen bedenken, maar ik ga toch maar settlen voor de zachte plof die mijn bed produceert als ik me erin laat vallen.
Welk verhaal?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg snel. Doe maar eerst je verhaal vertellen.
*plof*quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, succes dan. Ik heb die plof al paar minuten geleden gehoord. Laptop.
Ooit al eens sex gehad via de digitale snelweg?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik ben een meisjemeisjenerd
maar ik vertrek al naar het dig/apple topic
Juist en dat maakt jou geen meisjemeisjenerd, maar een meisjemeisjequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat is geen seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |