Kuthandleidingen ook. Probeer eens 192.168.1.1quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Alle draadloze netwerken in de buurt zijn beveiligd
Homoquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kuthandleidingen ook. Probeer eens 192.168.1.1
admin//admin. Of admin//"blanks"quote:
Ja, iedere keer is nu nieuws hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fles: http://www.hln.be/hln/nl/(...)rlog-overleden.dhtml
NEe joh, er is helemaal geen regen voorspeld voor donderdagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een paar dagen gaat het weer regenen denk ik doopie
Das veel te koud, warmer warmer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker weertje zeg, 18.6 graden hier in het hoge noorden
En toch wordt er verwacht dat over een paar dagen het neerslagtekort weer gaat afnemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
NEe joh, er is helemaal geen regen voorspeld voor donderdag
Ze hebben de regenvan vorige week nog niet geboekt, dat komt dan deze week in de boekenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch wordt er verwacht dat over een paar dagen het neerslagtekort weer gaat afnemen
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
Een zo'n verwijderen, dat kan zoveel verpesten he.
quote:
Yep, begrafenis was nog te duur, dus ze houden me nog even aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow Bengeltje leeft hier ook nogwie had dat verwacht
Ikkequote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow Bengeltje leeft hier ook nogwie had dat verwacht
Had ook niet andersvan jou verwachtquote:
Die 38cm doen het hemquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb net 2.292 meter en 38 centimeter door de stad gelopen volgens google earth
Precies, ik moet aan mijn conditie denken hequote:
Jah supers!quote:
Schijn bedriegtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent wakker.
Hoe beviel je eerste dag?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah supers!
De hartslag van het kindje was iets te snel maar gelukkig is dat nu heel goed, de groei idem!Nog 1 maand en 1 dag te gaan, maar we verwachten het kindje al rond de 20ste, spannende tijden dus!
Wil je ook terugkomen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Schijn bedriegt
Leuk
Vanmiddag mag ik weer terugkomen
Zet ik wel mn gps-log aan, dan kan ik zien hoe ik moet rijden
Ik wil ook nog wel terugkomen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je ook terugkomen ja
Wat moet je precies doen daar?
jupquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow da's wel leuk quAlleen Hilversum
ideale autostad lijkt me
Je weet van die system limit he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Al een uurtje zoet met een 2GB pst file, en Outlook 2000.
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, verveel enzo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.
Echt wel, ze zijn me aan het inwerken in het datawarehouse. Zat alleen als enige hier een lange tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.
Dat is lekker inwerken zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, ze zijn me aan het inwerken in het datawarehouse. Zat alleen als enige hier een lange tijd
Jaquote:
Ik doe het nooit, kan ook niet ^^quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk doe het bijna nooit, maar op zich is het wel ff leuk meestal ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoor je toch niet veel dat mannen dat ook doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk doe het bijna nooit, maar op zich is het wel ff leuk meestal ja
Piramide??quote:
Piramide van Austerlitz ben daar fotos gaan maken van een fokker met kindje en vriendquote:
Klinkt als een gezellige geslaagde dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Piramide van Austerlitz ben daar fotos gaan maken van een fokker met kindje en vriend
ben nu wel moequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige geslaagde dag.![]()
Foto's goed gelukt?
Zou het?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
Hoor je toch niet veel dat mannen dat ook doen.Gevoelige mannen zijn dat volgens mijn.
Is je PSTfile nog gesjeft? Nee he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk thuis, en vanavond ook nog vergaderen. Ik ga dat afzeggen, ben verrot
Dat is ook nog gelukt. Vreemd genoeg kon ik de pst wel openen met Outlook 2000 (waarschijnlijk heeft Outlook 2007 dit verholpen) en heb nu de mappen overgezetquote:
Neuken!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben de komende twee maanden een nieuwe huisgenote
Ze komt uit tsjechië en ze ziet er goed uit
Eerst eens in die lekkere tieten knijpen van derquote:
Tof.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst eens in die lekkere tieten knijpen van der
Is die ook bij de BBknoei?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst eens in die lekkere tieten knijpen van der
Goed planquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
Is die ook bij de BBknoei?
Gebraden Bengeltje in rode-wijnsaus met champignons?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebraden Bengeltje in rode-wijnsaus met champignons?Nou, ik wist het wel
Jij komt? Als pinguin of diablo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Maar, maar, ik kom ook!
Oja hoor gelijk in de alcohol.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebraden Bengeltje in rode-wijnsaus met champignons?Nou, ik wist het wel
Nu opeens wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort kom je ook?
Ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Wie komen er eigenlijk?
2e dag ook wel bevallen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
2e dag ook goed bevallen?
Lijkt me wel wat zo'n baantje. maar dan hier in Limburg.
Die kan best meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
als ik een honden oppas had. ja.maar .....
ik ga me douchen. tot later.![]()
Good old penguin, diablo 3 is nog niet uit voor de komende twee jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij komt? Als pinguin of diablo.![]()
[..]
Goed hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
wel steeds aan de goeie kant van t spoor gebleven though
Ver van het spoor zit je goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een goede kant van het spoor daar? is toch allemaal bagger?
Nee. Maar als je ERGENS begint, zorg dat je DAAR blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een goede kant van het spoor daar?
Don't move!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je ERGENS begint, zorg dat je DAAR blijft
Weet je zeker dat het daar goed is ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ver van het spoor zit je goed
Waar ik woon bijvoorbeeld
Wordt wel heel saaiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je ERGENS begint, zorg dat je DAAR blijft
Ik woon hier goed hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het daar goed is ?
Trustequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens pitten. Hopelijk nog veel avondjes-in-het-gras met Paulina
Je weet d'r naam al!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens pitten. Hopelijk nog veel avondjes-in-het-gras met Paulina
quote:
Verneuk d'r pcquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nog VOOR het nuecken
ik doe iets verkeerd denk ik
Of zit aan haar tieten, dan is de hint ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verneuk d'r pc
En dan wel lief gaan helpen natuurlijk
Goedemorgen Marc.quote:
Hai fles, dacht dat je die al regelmatig had afgezworen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, daar ben ik weer
Ben zelden zo verrot geweest van zo weinig biertjes zeg, tering
Hier in het Amersfoortse is het goed te doen. geen airco, en een zooi ramen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:20 schreef Ynske het volgende:
pff de druppels staan al op mijn kop, en das niet van t douchen
zo warm hoeft nu ook weer niet
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
het is goed warm ja. Ben benieuwd naar dat onweer
Mja, ik moet nog op de fiets nach hause.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, dan zit ik binnen te DS'sen. Of met AnyRail mijn baan te ontwerpen.
Lekker tochquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog op de fiets nach hause.
Ik moet straks een keer of 60 auto in en auto uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog op de fiets nach hause.
En in Hilversum?quote:
Mja, van 2 tot 8 loop ik dus buiten straksquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt net pas vanuit Noord-Frankrijk Belgie binnen, en ook nog op een plek ver hiervandaan. Dus het zal wel even duren nog
Hier is het nog steeds droog, maar ik zie op de radar wel al een aantal stevige buitjes vlakbij, die min of meer zomaar ontstaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef leonieke het volgende:
In Brussel is het ondertussen eventjes gedaan met regenen...
Nou dan doe ik wel meteen een pyjama aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker toch
En dan thuis een hete douche en droge kleren aan
de tweede is net begonnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste buitje regen is Utrecht alweer voorbij
Ik had hem hier dus precies tijdens het boodschappen doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste buitje regen is Utrecht alweer voorbij
Nou, zo boeiend veel stelde het ook niet voorquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had hem hier dus precies tijdens het boodschappen doen
Voor jou telt dat altijd wel hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk wel ff wat ik doe. Er zal waarschijnlijk vrij weinig terecht komen van het treinen in FinlandMaar op zich is dat ook niet direct waar we voor gaan eigenlijk
Nee. ook niet onderweg van Amersfoort naar Nijmegen. Niets, nada, noppes.quote:
Daar groei je van.quote:
Hier ook niet, wel hondsbenauwd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. ook niet onderweg van Amersfoort naar Nijmegen. Niets, nada, noppes.
Ja. Maar daar is dan ook zo'n beetje alles mee gezegd, welquote:
ja het is echt vies hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier gewoon vies weer. Van dat plakkerige zweetweer, bah. Windstil zowat, veel vocht in de lucht, te warm ook. En het lijkt wel alsof alle onweer en dergelijke Utrecht precies omzeilt
Zeg dat wel. Plakkerig weer, en ook zo benauwd hier. Geen zin in koken, dus maar de frietjespan aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier gewoon vies weer. Van dat plakkerige zweetweer, bah. Windstil zowat, veel vocht in de lucht, te warm ook. En het lijkt wel alsof alle onweer en dergelijke Utrecht precies omzeilt
das ook warmquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Plakkerig weer, en ook zo benauwd hier. Geen zin in koken, dus maar de frietjespan aan
Hier ook graagquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat onweer in de verte nu. Benieuwd of het een beetje door wil zetten hier
Dat is toch ook warm?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook warm
hier maar een pot soep gekookt met broodjes erbij
ik bedoelde meer dat de warme lucht van het frituren zo blijft hangen enzoquote:
Mwah. Ramen openquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat de warme lucht van het frituren zo blijft hangen enzo
Ik wil donder horen verdulleme!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
A, nu plenst het wel flinkMaar het onweer stelt nog niet veel voor
Moet je hier wonen, het is net pas stil geworden. Bijna een dik uur. donder en bliksem.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil donder horen verdulleme!
Zon schijnt hier nog steeds
oeh dan ga ik mijn raam weer open zettenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier begint het eindelijk ook wat af te koelenen het lijkt erop dat er nog meer regen aankomt
acherm paps moest werken vanaaf, heeft ie het erg drukquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
In Limburg is het goed losgegaan zo te zienhttp://www.nu.nl/news/163(...)minslag_Limburg.html
Beetje verdwaalt. Fidel?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Fidelio9889 het volgende:
Hallo menschjes
hij wil ook al naar een fot meetquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zit in de lounge? Kom je hier wel vaker??
niet voor mijquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fotogeniek type. Wie weet goed oefenpersoon Yns?
New guy, dus ik orienteer me even.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zit in de lounge? Kom je hier wel vaker??
Blijkbaar kan je niet goed lezen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:05 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
New guy, dus ik orienteer me even.
Maar als ik moet weggaan, dan heb ik de boodschap begrepen
bijvoorbeeldquote:
dat zou dan wel heel duidelijk gezegd wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:05 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
New guy, dus ik orienteer me even.
Maar als ik moet weggaan, dan heb ik de boodschap begrepen
Ik kom oorspronkelijk van een kleiner forum, dus het is even wennen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je niet goed lezen dan.
Of diertjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
[..]
dat zou dan wel heel duidelijk gezegd worden
enfin welkom
Kleiner forum? Waar iedereen iedereen kent?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:10 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk van een kleiner forum, dus het is even wennen.
Elk sub-forum heeft zijn eigen slow enzo handleiding zou handig zijn
Tnxquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijvoorbeeld
[..]
dat zou dan wel heel duidelijk gezegd worden
enfin welkom
Something like thatquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of diertjes.
Ik ga weer, voel me niet lekker, en moet morgen aan de slag.
Nouja zelf aangegeven te willen proberen dus doen we maar.![]()
![]()
doei
[..]
Kleiner forum? Waar iedereen iedereen kent?![]()
True. Maar goed, zo'n handleiding moet je dan weer telkens aanpassen omdat
users hier nog wel eens willen wisselen.
Ben weg dus.![]()
Da's jammer dat we dat hier in de lounge niet echt hebben hé?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:13 schreef Bengeltje het volgende:
Kleiner forum? Waar iedereen iedereen kent?![]()
Ik zag pas ook weer 9 euro afgeschreven worden voor een jaar inschrijving bij Woningnet. Ook zoiets waar ik vlgs mij geen moer aan hebquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:28 schreef Sjowhan het volgende:
Al 99maanden en 2 dagen woonwaarde. Alsof dat zoveel helpt bij starters
Hmz... Wil me ook weer gaan inschrijvenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag pas ook weer 9 euro afgeschreven worden voor een jaar inschrijving bij Woningnet. Ook zoiets waar ik vlgs mij geen moer aan heb
bij woningnet geld toch alleen de ingeschreven tijd? en niet de gewoonde tijd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Wil me ook weer gaan inschrijven. Wél bijna 12 woonjaren
, zou dat schelen
.
Hier wel iigquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij woningnet geld toch alleen de ingeschreven tijd? en niet de gewoonde tijd?
Ik betaal volgens mij niets (meer), of 't moet ¤ 25 zijn per jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zag pas ook weer 9 euro afgeschreven worden voor een jaar inschrijving bij Woningnet. Ook zoiets waar ik vlgs mij geen moer aan heb
Nou zeg je me watquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
He Fles, waar moet ik zondag zijn?
De vriendelijke groeten terugquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ach ja, het zal allemaal wel,
de groeten
Tisserquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
de groeten
Zie je Junkfolder-spambox en daar de recycle bin vanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
He Fles, waar moet ik zondag zijn?
Nouw, da's toch gauw 3 kratten bierquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef Sjowhan het volgende:
Ik betaal volgens mij niets (meer), of 't moet ¤ 25 zijn per jaar.
Uhm?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
de groeten
Checkquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je Junkfolder-spambox en daar de recycle bin van
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je Junkfolder-spambox en daar de recycle bin van
Dat dus.quote:
Dan scheelt die 25 euro dus al gauw een jaar lang gratis bierquote:
Doorstromer en Starterquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel iigZou effe een mooie bak zijn ook zeg
Die mensen die het hardst op zoek zijn krijgen nooit iets "want ze hebben geen woonjaren opgebouwd". Dat gaat gewoon net zo lang door tot alle huisige bewoners dood zijn, en dan kunnen ze die tent sluiten
Fijne dromenquote:
Nja, dat systeem gaan ze hier (wat ik dus weer van mijn ouders gehoord heb) wat wijzigen, zodat niet enkel degene die al een wonign hebben in aanmerking komen voor desbetreffende woning. Maar dat duurt helaas nog wel een tijdje..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Doorstromer en Starter
De woningen worden toegewezen op grond van de woonduur en inschrijfduur. Na controle van de gegevens komende woningzoekende met de langste woonduur (doorstromer) en/of de langste inschrijfduur (starter) komen voor de woningen in aanmerking.
U bent een doorstromer als u een zelfstandige huur of koopwoning leeg achterlaat in de regio. De datum van uw huur of koopcontract geldt als uw woonduur. Ook wordt gekeken naar de registratie in de gemeentelijke basisadministratie (GBA). Als de gegevens juist zijn zal de woning definitief aan u worden toegewezen.
Bron
Inschrijven is wel 60 euro.
WjZ. Ik ga ook mijn mand opzoekenquote:
omdatquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef es70 het volgende:
Waarom is de paginanummering steeds in de war.
Hij heeft toch een vrouw, kan 'ie toch net zo makkelijk (zo niet makkelijker) volschietenquote:
Ah... Fok! Net zoiets als kleine kinderenquote:
Ik weet niet of ie samenwoontquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vrouw, kan 'ie toch net zo makkelijk (zo niet makkelijker) volschieten.
Zoietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah... Fok! Net zoiets als kleine kinderen. Omdat ik het zeg
.
Dat zou inderdaad een probleem kunnen zijn in dit geval, niet samenwonenquote:
He bahquote:
Buitenland-toeslagquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:24 schreef leonieke het volgende:
Wat is dat nu toch weer met die lay-out?
Danny kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:24 schreef leonieke het volgende:
Wat is dat nu toch weer met die lay-out?
Die hebben dan ook niets te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
die GRTDOJW sc loopt veel harderHarder nog dan de KSC
Been there, done thatquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
Op postopkrikken na, want die lui zijn dagcijfer geil
Dat is de nieuwe devtechniek van Danny: zoveel mogelijk testers op een productieomgeving.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef leonieke het volgende:
Ik snap het toch niet hoor... Gisterenavond was alles weer ok en als iedereen op FOK! zit halen ze de lay-out eruit. Qua logica kan het alleszins wel tellen
Nergens last van hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef leonieke het volgende:
Ik snap het toch niet hoor... Gisterenavond was alles weer ok en als iedereen op FOK! zit halen ze de lay-out eruit. Qua logica kan het alleszins wel tellen
Gaat wel hé. Morgen mijn laatste dag voor het verlof. Wel nog steeds ziek :s Maar ik heb straks tijd om uit te ziekenquote:
zelfs met Bagger is niets aan de hand, werkt normaalquote:
Dan heb je weer lekker je 16 weken vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel hé. Morgen mijn laatste dag voor het verlof. Wel nog steeds ziek :s Maar ik heb straks tijd om uit te zieken
En die text-only vind ik echt niet om aan te zien eigenlijk
En met jou? Niet zo goed lees ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |