quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je Junkfolder-spambox en daar de recycle bin van
Dat dus.quote:
Dan scheelt die 25 euro dus al gauw een jaar lang gratis bierquote:
Doorstromer en Starterquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier wel iigZou effe een mooie bak zijn ook zeg
Die mensen die het hardst op zoek zijn krijgen nooit iets "want ze hebben geen woonjaren opgebouwd". Dat gaat gewoon net zo lang door tot alle huisige bewoners dood zijn, en dan kunnen ze die tent sluiten
Fijne dromenquote:
Nja, dat systeem gaan ze hier (wat ik dus weer van mijn ouders gehoord heb) wat wijzigen, zodat niet enkel degene die al een wonign hebben in aanmerking komen voor desbetreffende woning. Maar dat duurt helaas nog wel een tijdje..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Doorstromer en Starter
De woningen worden toegewezen op grond van de woonduur en inschrijfduur. Na controle van de gegevens komende woningzoekende met de langste woonduur (doorstromer) en/of de langste inschrijfduur (starter) komen voor de woningen in aanmerking.
U bent een doorstromer als u een zelfstandige huur of koopwoning leeg achterlaat in de regio. De datum van uw huur of koopcontract geldt als uw woonduur. Ook wordt gekeken naar de registratie in de gemeentelijke basisadministratie (GBA). Als de gegevens juist zijn zal de woning definitief aan u worden toegewezen.
Bron
Inschrijven is wel 60 euro.
WjZ. Ik ga ook mijn mand opzoekenquote:
omdatquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef es70 het volgende:
Waarom is de paginanummering steeds in de war.
Hij heeft toch een vrouw, kan 'ie toch net zo makkelijk (zo niet makkelijker) volschietenquote:
Ah... Fok! Net zoiets als kleine kinderenquote:
Ik weet niet of ie samenwoontquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij heeft toch een vrouw, kan 'ie toch net zo makkelijk (zo niet makkelijker) volschieten.
Zoietsquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah... Fok! Net zoiets als kleine kinderen. Omdat ik het zeg
.
Dat zou inderdaad een probleem kunnen zijn in dit geval, niet samenwonenquote:
He bahquote:
Buitenland-toeslagquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:24 schreef leonieke het volgende:
Wat is dat nu toch weer met die lay-out?
Danny kan er niet mee omgaan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:24 schreef leonieke het volgende:
Wat is dat nu toch weer met die lay-out?
Die hebben dan ook niets te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
die GRTDOJW sc loopt veel harderHarder nog dan de KSC
Been there, done thatquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
Op postopkrikken na, want die lui zijn dagcijfer geil
Dat is de nieuwe devtechniek van Danny: zoveel mogelijk testers op een productieomgeving.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef leonieke het volgende:
Ik snap het toch niet hoor... Gisterenavond was alles weer ok en als iedereen op FOK! zit halen ze de lay-out eruit. Qua logica kan het alleszins wel tellen
Nergens last van hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:19 schreef leonieke het volgende:
Ik snap het toch niet hoor... Gisterenavond was alles weer ok en als iedereen op FOK! zit halen ze de lay-out eruit. Qua logica kan het alleszins wel tellen
Gaat wel hé. Morgen mijn laatste dag voor het verlof. Wel nog steeds ziek :s Maar ik heb straks tijd om uit te ziekenquote:
zelfs met Bagger is niets aan de hand, werkt normaalquote:
Dan heb je weer lekker je 16 weken vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gaat wel hé. Morgen mijn laatste dag voor het verlof. Wel nog steeds ziek :s Maar ik heb straks tijd om uit te zieken
En die text-only vind ik echt niet om aan te zien eigenlijk
En met jou? Niet zo goed lees ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |