S.I.C.K.O.quote:Baby uit buik vermoorde vrouw gestolen
waarmaarraar
Een gruwelijke misdaad heeft het Amerikaanse Kennewick geschokt. Een hoogzwangere vrouw werd in een park in het stadje meerdere keren in de borst gestoken, en haar baby werd uit haar baarmoeder gesneden. De politie heeft een 23-jarige vrouw aangehouden. De baby, een jongetje, is opgenomen in het ziekenhuis. Hij is er slecht aan toe. De gearresteerde vrouw had zelf om een ambulance gebeld om te zeggen dat ze een baby had gekregen, maar de ambulancebroeders vertrouwden de zaak niet en belden de politie. In haar handtas werden onder meer bebloede handschoenen en bebloede papieren servetten en een mes gevonden.
Jij leest de titel ook niet he...quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe gek moet je hier voor zijn, heeft de moeder de steekpartij overleefd
Baby uit buik vermoorde vrouw gestolenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leesquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klinkt als een Stephen King.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:00 schreef TNA het volgende:
Daar heb ik eens een Thriller over gelezen, 'De Chirurg'
Ik wist het! Altijd die Laotianen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:45 schreef Drugshond het volgende:
De dader.
[ afbeelding ]
A 23-year-old woman of Laotian origin, Phiengchai Sisouvanh Synhavong
Klopt, volgens mij was dat een vrouw die een eigen zwangerschap fakete, via internet aanpapte met een daadwerkelijk zwangere vrouw, die op een bepaald moment irl ontmoette, haar toen meegelokt heeft naar het bos ergens, om daar de baby uit haar buik te stelen, en met dat kind naar huis te gaan, als ware ze zelf te vroeg bevallen... echtgenoot had geen idee, dat zijn vrouw nooit zwanger geweest was.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:51 schreef Johnns het volgende:
Dit is ook al een keer eerder gebeurd in de VS, kan ik mij zo herinneren. Dader (ook vrouw) is toen ter dood veroordeeld.
Had hij een half jaar in het buitenland gezeten ? Of was de vrouw zo moddervet dat ze altijd wel zwanger leekquote:echtgenoot had geen idee, dat zijn vrouw nooit zwanger geweest was.
ja, ze gebruikte zo'n voorbindbuikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Had hij een half jaar in het buitenland gezeten ? Of was de vrouw zo moddervet dat ze altijd wel zwanger leek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |