Ik wil ook nog wel terugkomen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je ook terugkomen ja
Wat moet je precies doen daar?
jupquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow da's wel leuk quAlleen Hilversum
ideale autostad lijkt me
Je weet van die system limit he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Al een uurtje zoet met een 2GB pst file, en Outlook 2000.
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, verveel enzo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.
Echt wel, ze zijn me aan het inwerken in het datawarehouse. Zat alleen als enige hier een lange tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.
Dat is lekker inwerken zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, ze zijn me aan het inwerken in het datawarehouse. Zat alleen als enige hier een lange tijd
Jaquote:
Ik doe het nooit, kan ook niet ^^quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk doe het bijna nooit, maar op zich is het wel ff leuk meestal ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoor je toch niet veel dat mannen dat ook doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk doe het bijna nooit, maar op zich is het wel ff leuk meestal ja
Piramide??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |