Kuthandleidingen ook. Probeer eens 192.168.1.1quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Alle draadloze netwerken in de buurt zijn beveiligd
Homoquote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kuthandleidingen ook. Probeer eens 192.168.1.1
admin//admin. Of admin//"blanks"quote:
Ja, iedere keer is nu nieuws hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:38 schreef marcb1974 het volgende:
Fles: http://www.hln.be/hln/nl/(...)rlog-overleden.dhtml
NEe joh, er is helemaal geen regen voorspeld voor donderdagquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een paar dagen gaat het weer regenen denk ik doopie
Das veel te koud, warmer warmer.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Lekker weertje zeg, 18.6 graden hier in het hoge noorden
En toch wordt er verwacht dat over een paar dagen het neerslagtekort weer gaat afnemenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:30 schreef marcb1974 het volgende:
NEe joh, er is helemaal geen regen voorspeld voor donderdag
Ze hebben de regenvan vorige week nog niet geboekt, dat komt dan deze week in de boekenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch wordt er verwacht dat over een paar dagen het neerslagtekort weer gaat afnemen
Nee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:20 schreef Bengeltje het volgende:
Een zo'n verwijderen, dat kan zoveel verpesten he.
quote:
Yep, begrafenis was nog te duur, dus ze houden me nog even aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow Bengeltje leeft hier ook nogwie had dat verwacht
Ikkequote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow Bengeltje leeft hier ook nogwie had dat verwacht
Had ook niet andersvan jou verwachtquote:
Die 38cm doen het hemquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb net 2.292 meter en 38 centimeter door de stad gelopen volgens google earth
Precies, ik moet aan mijn conditie denken hequote:
Jah supers!quote:
Schijn bedriegtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent wakker.
Hoe beviel je eerste dag?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Jah supers!
De hartslag van het kindje was iets te snel maar gelukkig is dat nu heel goed, de groei idem!Nog 1 maand en 1 dag te gaan, maar we verwachten het kindje al rond de 20ste, spannende tijden dus!
Wil je ook terugkomen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
Schijn bedriegt
Leuk
Vanmiddag mag ik weer terugkomen
Zet ik wel mn gps-log aan, dan kan ik zien hoe ik moet rijden
Ik wil ook nog wel terugkomen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wil je ook terugkomen ja
Wat moet je precies doen daar?
jupquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow da's wel leuk quAlleen Hilversum
ideale autostad lijkt me
Je weet van die system limit he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Al een uurtje zoet met een 2GB pst file, en Outlook 2000.
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, verveel enzo
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.
Echt wel, ze zijn me aan het inwerken in het datawarehouse. Zat alleen als enige hier een lange tijdquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan niet bij iemand die ook zou kunnen gaan studeren.
Dat is lekker inwerken zeg.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel, ze zijn me aan het inwerken in het datawarehouse. Zat alleen als enige hier een lange tijd
Jaquote:
Ik doe het nooit, kan ook niet ^^quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk doe het bijna nooit, maar op zich is het wel ff leuk meestal ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hoor je toch niet veel dat mannen dat ook doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk doe het bijna nooit, maar op zich is het wel ff leuk meestal ja
Piramide??quote:
Piramide van Austerlitz ben daar fotos gaan maken van een fokker met kindje en vriendquote:
Klinkt als een gezellige geslaagde dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
Piramide van Austerlitz ben daar fotos gaan maken van een fokker met kindje en vriend
ben nu wel moequote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige geslaagde dag.![]()
Foto's goed gelukt?
Zou het?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:35 schreef Bengeltje het volgende:
Hoor je toch niet veel dat mannen dat ook doen.Gevoelige mannen zijn dat volgens mijn.
Is je PSTfile nog gesjeft? Nee he?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:37 schreef Sjowhan het volgende:
Eindelijk thuis, en vanavond ook nog vergaderen. Ik ga dat afzeggen, ben verrot
Dat is ook nog gelukt. Vreemd genoeg kon ik de pst wel openen met Outlook 2000 (waarschijnlijk heeft Outlook 2007 dit verholpen) en heb nu de mappen overgezetquote:
Neuken!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben de komende twee maanden een nieuwe huisgenote
Ze komt uit tsjechië en ze ziet er goed uit
Eerst eens in die lekkere tieten knijpen van derquote:
Tof.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst eens in die lekkere tieten knijpen van der
Is die ook bij de BBknoei?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst eens in die lekkere tieten knijpen van der
Goed planquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:03 schreef Pheno het volgende:
Is die ook bij de BBknoei?
Gebraden Bengeltje in rode-wijnsaus met champignons?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebraden Bengeltje in rode-wijnsaus met champignons?Nou, ik wist het wel
Jij komt? Als pinguin of diablo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
Maar, maar, ik kom ook!
Oja hoor gelijk in de alcohol.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gebraden Bengeltje in rode-wijnsaus met champignons?Nou, ik wist het wel
Nu opeens wel?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Jort kom je ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |