Ikquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu opeens wel?
Wie komen er eigenlijk?
2e dag ook wel bevallen jaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qutie.![]()
2e dag ook goed bevallen?
Lijkt me wel wat zo'n baantje. maar dan hier in Limburg.
Die kan best meequote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
als ik een honden oppas had. ja.maar .....
ik ga me douchen. tot later.![]()
Good old penguin, diablo 3 is nog niet uit voor de komende twee jaarquote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij komt? Als pinguin of diablo.![]()
[..]
Goed hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
wel steeds aan de goeie kant van t spoor gebleven though
Ver van het spoor zit je goedquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een goede kant van het spoor daar? is toch allemaal bagger?
Nee. Maar als je ERGENS begint, zorg dat je DAAR blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
Is er een goede kant van het spoor daar?
Don't move!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je ERGENS begint, zorg dat je DAAR blijft
Weet je zeker dat het daar goed is ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ver van het spoor zit je goed
Waar ik woon bijvoorbeeld
Wordt wel heel saaiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar als je ERGENS begint, zorg dat je DAAR blijft
Ik woon hier goed hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het daar goed is ?
Trustequote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens pitten. Hopelijk nog veel avondjes-in-het-gras met Paulina
Je weet d'r naam al!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens pitten. Hopelijk nog veel avondjes-in-het-gras met Paulina
quote:
Verneuk d'r pcquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nog VOOR het nuecken
ik doe iets verkeerd denk ik
Of zit aan haar tieten, dan is de hint ook wel duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verneuk d'r pc
En dan wel lief gaan helpen natuurlijk
Goedemorgen Marc.quote:
Hai fles, dacht dat je die al regelmatig had afgezworen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zo, daar ben ik weer
Ben zelden zo verrot geweest van zo weinig biertjes zeg, tering
Hier in het Amersfoortse is het goed te doen. geen airco, en een zooi ramen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:20 schreef Ynske het volgende:
pff de druppels staan al op mijn kop, en das niet van t douchen
zo warm hoeft nu ook weer niet
Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
het is goed warm ja. Ben benieuwd naar dat onweer
Mja, ik moet nog op de fiets nach hause.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:29 schreef Pheno het volgende:
Ik niet, dan zit ik binnen te DS'sen. Of met AnyRail mijn baan te ontwerpen.
Lekker tochquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog op de fiets nach hause.
Ik moet straks een keer of 60 auto in en auto uitquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik moet nog op de fiets nach hause.
En in Hilversum?quote:
Mja, van 2 tot 8 loop ik dus buiten straksquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Het komt net pas vanuit Noord-Frankrijk Belgie binnen, en ook nog op een plek ver hiervandaan. Dus het zal wel even duren nog
Hier is het nog steeds droog, maar ik zie op de radar wel al een aantal stevige buitjes vlakbij, die min of meer zomaar ontstaanquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef leonieke het volgende:
In Brussel is het ondertussen eventjes gedaan met regenen...
Nou dan doe ik wel meteen een pyjama aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Lekker toch
En dan thuis een hete douche en droge kleren aan
de tweede is net begonnenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste buitje regen is Utrecht alweer voorbij
Ik had hem hier dus precies tijdens het boodschappen doenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
eerste buitje regen is Utrecht alweer voorbij
Nou, zo boeiend veel stelde het ook niet voorquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had hem hier dus precies tijdens het boodschappen doen
Voor jou telt dat altijd wel hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk wel ff wat ik doe. Er zal waarschijnlijk vrij weinig terecht komen van het treinen in FinlandMaar op zich is dat ook niet direct waar we voor gaan eigenlijk
Nee. ook niet onderweg van Amersfoort naar Nijmegen. Niets, nada, noppes.quote:
Daar groei je van.quote:
Hier ook niet, wel hondsbenauwd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. ook niet onderweg van Amersfoort naar Nijmegen. Niets, nada, noppes.
Ja. Maar daar is dan ook zo'n beetje alles mee gezegd, welquote:
ja het is echt vies hierquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier gewoon vies weer. Van dat plakkerige zweetweer, bah. Windstil zowat, veel vocht in de lucht, te warm ook. En het lijkt wel alsof alle onweer en dergelijke Utrecht precies omzeilt
Zeg dat wel. Plakkerig weer, en ook zo benauwd hier. Geen zin in koken, dus maar de frietjespan aanquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is hier gewoon vies weer. Van dat plakkerige zweetweer, bah. Windstil zowat, veel vocht in de lucht, te warm ook. En het lijkt wel alsof alle onweer en dergelijke Utrecht precies omzeilt
das ook warmquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Plakkerig weer, en ook zo benauwd hier. Geen zin in koken, dus maar de frietjespan aan
Hier ook graagquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
wat onweer in de verte nu. Benieuwd of het een beetje door wil zetten hier
Dat is toch ook warm?quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook warm
hier maar een pot soep gekookt met broodjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |